Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Var har du källor till att rumänska prostituerade vid 35 år kan leva oberoende på pengar de tjänat på att sälja sex jag hittar ingen sådan fakta alls. Hittar uppgifter på att prostituerade på bordeller sällan är över 25 år så frågan är vad de tar vägen de 10 åren tills börjar leva på sina besparingar och bildar familj
Det finns kvinnor runt 30 på bordellerna, men det är klart att de säljer bäst mellan 18-25.
Mina källor är prostituerade jag själva pratat med.
Det är dessutom enkel matematik. Senast såg jag en snygg rumänsk tjej gå upp på rummet 5-6 ggr under dagen jag var där. Standard är 100 euro per gång, i flera fall är det troligen mer pga extratjänster. Hon kan dessutom ha gått upp fler gånger än vad jag såg. Troligtvis kan hon lägga undan kanske 3000 kr per kväll. Säg att hon gör detta 250 dagar per år, mellan 18-28. Det är 750 000 kr per år. Därefter kanske inkomsterna dippar något men troligen kan hon fortfarande lägga undan en del varje kväll, i ytterligare 5-7 år.
Hon kan ha miljoner på banken när hon drar sig tillbaka, och i Rumänien räcker de pengarna länge, om inte livet ut, dessutom med hög levnadsstandard.
Sen är det klart att detta gäller de allra snyggaste tjejerna, kanske de 5-10% snyggaste, och det är endast dem jag interagerat med. Det är klart att det finns andra där som endast går runt eller bara lite plus.