Citat:
Ursprungligen postat av
firebird1974
Är du dum på riktigt eller spelar du bara,vad fan menar du med att hon var missanpassad??
Håller med dej,firebird1974,hur kan en person härinne kalla LW för missanpassad ,det är en skymf mot mänskligheten ,och även en del rasism i den kommentaren som sno skrev ...usch...
Det är därför jag hatar allt som har med kyrkor att göra ,just pga att de skall bestämma över en som om man är ett litet ickevetandes embryo ,tala om att aldrig få utvecklas ,nää tack jag vet jag att få utvecklas på egen hand ,man har ETT liv och då måste man få välja väg utan att bli bedömd utav ett gäng ointelligenta människor som inte har förmågan att tänka på egen hand ...utan måste i grupp komma fram till saker och ting ,i en kyrkosal ...galet !
Och sen att det skall finnas straff för vad man väljer att göra i livet är det som är mest idiotiskt inom kristendomen ,det påvisar hur illa det tänks inom den filosofin ,finns inte en enda person som kan välja straff för en annan person ,det får Ni låta eran Gud göra den dagen Ni står inför Pärleporten ,antar att många åker rutschkana raka vägen ner till varmare ställen då ,just utifrån sådana kommentarer som skrivs härinne om L*ena .
Basta!
Javisst L*ena var med i otrohetsaffären ,men att hon skall dö pga detta går över allt förstånd ,så det verkar finnas ett gäng mycket oförståndiga människor inne här ?
Förstår Ni inte att det är just därför Lagar har skapats inom Rättsväsendet för att inte nästan Alla skall springa runt och mörda varandra på grund utav tro ,eller tyckande utifrån ett litet gäng människor .
Det skulle bli rena rama zoombielandet till slut ...så skärp Er...