2019-11-02, 16:17
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokarev
Har hon inte cancer - jag kommer tydligt ihåg att idioten ville förbjuda bacon på sina hotells frukostar - pga av bacon är cancerframkallande.
Nä det var enbart en kampanj. En riktig vessla är han. allt är fejk.
Citera
2019-11-10, 16:22
Medlem
Snapcounts avatar
Och paret separerar..

Petter og Gunhild Stordalen går fra hverandre

Petter og Gunhild Stordalen går fra hverandre. Det opplyser paret selv i en pressemelding.

https://www.aftenposten.no/norge/i/y3Jrl2/petter-og-gunhild-stordalen-gaar-fra-hverandre

Det var överraskande..

Jaha..?

Gunhild er mitt livs kjærlighet, og dette forandrer ikke mitt engasjement for henne eller hennes kampsaker. Vi kommer til å fortsette å støtte hverandre i alt fremover også, sier Petter Stordalen.

..yeah..,right..

https://www.vg.no/rampelys/i/jdxJ0e/petter-stordalen-og-gunhild-stordalen-flytter-fra-hverandre
Senast redigerad av Snapcount 2019-11-10 kl. 16:29.
Citera
2019-11-10, 16:31
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Och paret separerar..

Petter og Gunhild Stordalen går fra hverandre

Petter og Gunhild Stordalen går fra hverandre. Det opplyser paret selv i en pressemelding.

https://www.aftenposten.no/norge/i/y3Jrl2/petter-og-gunhild-stordalen-gaar-fra-hverandre

Det var överraskande..

Knappast, han har ju dragigt över allt i hans väg. Isabella Löwengrip på Gotland t ex och en hel hög med söta unga tjejer som jobbar på hans hotell. Han är "full of himself" förälskad i sig själv och det finns nog inte utrymme för fler. Dessutom så tror jag Gunhild är trött på att han alltid skall kliva upp på en stege när han skall ge henne en puss. I sängen måste det ju kännas som om hon har sex med en dvärg.
Citera
2019-11-10, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Knappast, han har ju dragigt över allt i hans väg. Isabella Löwengrip på Gotland t ex och en hel hög med söta unga tjejer som jobbar på hans hotell. Han är "full of himself" förälskad i sig själv och det finns nog inte utrymme för fler. Dessutom så tror jag Gunhild är trött på att han alltid skall kliva upp på en stege när han skall ge henne en puss. I sängen måste det ju kännas som om hon har sex med en dvärg.
Är han kort?
Citera
2019-11-10, 16:46
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Mmm-m...

Peter använder ju väldigt stora ord om x-et.., dvs vill/önskar behålla en "god ton". Iallafall offentligt. Tror han har nog betalat x-et, för tystnad..

Få se om det blir en "svikar debatt". Det är trots allt : Gunhild er mitt livs kjærlighet.

Det är hyckleri, klass 1A super !
Citera
2019-11-10, 17:10
Medlem
Citat:
Tror inte att man orkar med sex om man har en kropp som obönhörligt omvandlas till bindväv, och äter starka mediciner för att hålla sjukdomen i schack. I varje fall orkar man inte med Petter Stordalen. Gunhild har sagt att hon vill inte genomgå fler stamcellsbehandlingar, de är för tuffa.
Och Petter har dödsskräck. Var väntat att han skulle lämna henne
Förmodligen har hennes sjukdom nått det stadium där den inte går att förpacka läckert i en snygg medelålders kvinna. Man kan bara hoppas att hon har fått ut något gott av sin tid med PS. Också.
Citera
2019-11-10, 17:23
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Tror inte att man orkar med sex om man har en kropp som obönhörligt omvandlas till bindväv, och äter starka mediciner för att hålla sjukdomen i schack. I varje fall orkar man inte med Petter Stordalen. Gunhild har sagt att hon vill inte genomgå fler stamcellsbehandlingar, de är för tuffa.
Och Petter har dödsskräck. Var väntat att han skulle lämna henne
Förmodligen har hennes sjukdom nått det stadium där den inte går att förpacka läckert i en snygg medelålders kvinna. Man kan bara hoppas att hon har fått ut något gott av sin tid med PS. Också.

Finns många rikingar, vars "bättre hälft" drabbats utav något otäckt, och utan hopp utav bot. Inte har de blivit dumpade för det..

Ett Norskt exempel (PS är ju norsk) : Olav Thon, mångmiljadär.
Citera
2019-11-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Finns många rikingar, vars "bättre hälft" drabbats utav något otäckt, och utan hopp utav bot. Inte har de blivit dumpade för det..

Ett Norskt exempel (PS är ju norsk) : Olav Thon, mångmiljadär.
Nej, rikedomen är inte grunden till obarmhärtigheten.
Petter Stordalen himself.
Citera
2019-11-10, 17:41
Medlem
Helvete då kanske ryktet stämmer att han ska byta kön som jenner
Citera
2019-11-10, 18:07
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Är han kort?

Han är mkt kort, alltid på sig boots med hög klack och ilägg i dom så han kommer upp 4-7 cm. Han påminner mycket om en Sigvard Marjasin när det begav sig.
Citera
2019-11-10, 18:12
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexschulmann
Helvete då kanske ryktet stämmer att han ska byta kön som jenner

Stämmer inte, han har varit i Gambia och träffat en svart man som heter Mandag, han elsker Maaandag.
Citera
2019-11-10, 18:16
Medlem
Bluebeast72s avatar
Då var det slut med dyra cancerbehandlingar för lycksökerskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in