2019-11-03, 22:33
Medlem
Jon.Holmss avatar
Å nej, miss gnällspik Carolina Klüft ska vara med i nästa program!
Citera
2019-11-10, 05:43
Medlem
MrSokratess avatar
Henke och Granen visade att fotbollsspelare inte är de smartaste människorna direkt.
Sen att de inte blev konfronterade efter äggtävlingen var väl för att inte skämma ut dom.
Tar vi 10 kan det bli oavgjort, tar vi 12 så vinner vi. Och Henke ser ut som en fågelholk och håller med.
Sen när sista grenen var Nimbi som kräver lite hjärnkapacitet så var utgången given.
Senast redigerad av MrSokrates 2019-11-10 kl. 05:50.
Citera
2019-11-10, 09:54
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Henke och Granen visade att fotbollsspelare inte är de smartaste människorna direkt.
Sen att de inte blev konfronterade efter äggtävlingen var väl för att inte skämma ut dom.
Tar vi 10 kan det bli oavgjort, tar vi 12 så vinner vi. Och Henke ser ut som en fågelholk och håller med.
Sen när sista grenen var Nimbi som kräver lite hjärnkapacitet så var utgången given.
De visade sig vara otroligt usla på matte där ja. Anledningen till att det inte kommenterades är kanske att Berg och Almenäs är lika usla och var osäkra på om de själva tänkte rätt eller om Granen hade fattat något som de själva inte hade fattat.
Citera
2019-11-10, 21:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Man får däremot ställa frågan till en dam hur mycket är din sammanhopade övervikt?

Varför lyfte inte Foppa jämnställt tjejerna bakifrån i sin heimlish & av bara
farten råkar nafsa lite i örsnibben?

Dom klämmer in folk i en hiss tills den börjar falla, det laget har vunnit

Säga vad vad man vill om Foppa, han är säkerligen tekniskt smart
men inte kulturellt bildad för fem öre, han är så jävla kass så jag skulle dra pån en smäll
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-10 kl. 22:18.
Citera
2019-11-10, 22:23
Moderator
Dr Kings avatar
Michaela Laurén var ju simmare i 10 år innan hon blev boxare. Ändå satte de Carro på tävlingen om att hålla andan. Snacka om att det var en läggmatch och något som produktionen bestämde över för att det inte skulle vara avgjort redan efter 7 grenar.
Citera
2019-11-11, 02:01
Medlem
miss-fires avatar
Är det bara jag som reagerade på att i tävlingen där de ska ställa bilder i rätt följd, så säger Foppa att bild 4 ska vara först, när de tävlande inte fått se bilderna än? Det var när de skulle ställa vätskorna i följdording, från dyrast till billigast/liter.

Nog för att man fattat att det är uppgjort på förhand, men där tabbade sig kanal 5 sig ordentligt som inte klippt bort detta.
Citera
2019-11-17, 15:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag försökte koncentrerar mig på instruktionerna till korvtävlingen,
jag slöt ögonen i meditativt läge....men då hör man...Jonas skit Karlsson uttala
"sssshhhheeee" ljudet på sitt patologiska sätt...så att jag drabbades av en hat-attack som
dödade uppmärksmheten

jag tål inte heller att dom säger "lägga snitt" för jag tänker på en operation av ett vitalt organ, där olika
läkare tävlar på en patient

Nu sitter jag och skriver om eländet, så att jag samtidigt missar vem som
vann korv-tävlingen

Det skulle ha varit den här spegelytan Foppa & Anja fick stå ut med att kolla på under 11 minuter
https://www.youtube.com/watch?v=0CsPSezOIvM

Orka sätta sig in i ett jävla korttrick som sista gren
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-17 kl. 15:58.
Citera
2019-11-17, 21:19
Medlem
Enmansdemos avatar
Carina Bärg i morgonrock

Måste man inte vara väldigt schizofren för att komma på dessa ospektakulära
platt-mage förbrännings-övningar? (trycka encyklopedi-band om universums expansion mot magen)

Stackaren Karlsson försöker ansträngt referera en packning av ett
bagageutrymme på en Suzuki....återigen en misslyckad gren

Nästa gren var uppmärksamhet....identifiera produktiva afrikanska nysvenskar tvångsmässigt utplacerade nånstans i bild, jag hittade alla 6 skynken i publiken, dom satt i kedja så att säga...
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-17 kl. 22:18.
Citera
2019-11-24, 21:33
Medlem
Har någon lyckats vinna över Anja och Foppa än?
Citera
2019-11-24, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesseboi
Har någon lyckats vinna över Anja och Foppa än?

De fick väl stryk förra säsongen av Frida Hansdotter och Kim källström. SEdan i kväll mot Tony Richardsson och Magdalena Forsberg!!
Senast redigerad av rocker77 2019-11-25 kl. 00:01.
Citera
2019-11-25, 08:27
Medlem
MrSokratess avatar
Att Foppa inte känner igen Kanadas nationalsång är faktiskt lite anmärkningsvärt.
Har svårt att hetsa upp mig för det här programmet. Spolar igenom allt mellansnack.
Citera
2019-11-26, 15:04
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Att Foppa inte känner igen Kanadas nationalsång är faktiskt lite anmärkningsvärt.
Har svårt att hetsa upp mig för det här programmet. Spolar igenom allt mellansnack.
Den grenen var riggad till Foppas fördel, 3 st hockeynationer(Finland, Kanada, Schweiz.) Kunde åtminstone tagit Polen/Australien för att se om Tony kände igen det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in