• 1
  • 2
2019-11-09, 11:53
Medlem
Varför vågar inte folk säga att utseende spelar stor roll när du träffar partner.
De ä därför alla dryga killar får tjejer enkelt, För deras utseende!!!.

allt handlar om utseende nu, specielt med tinder o dejtingsites.
Citera
2019-11-09, 11:55
Medlem
Prayuths avatar
Beror på i vilket sammanhang. Vill du få hem en brud att knulla med kan såklart utseendet vara det enda som spelar roll. För att ett förhållande ska funka krävs bra mycket mer än bara utseende.
Citera
2019-11-09, 11:59
Medlem
är du ful så spelar personlighet inget roll
om du inte har pengar förstås
Citera
2019-11-09, 12:00
Bannlyst
Nej utseende har inte en jättestor betydelse om du ska finna en partner att dela livet med .
Citera
2019-11-09, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krypfolket
Nej utseende har inte en jättestor betydelse om du ska finna en partner att dela livet med .

Klart det har.
Du måste ha ett bete för o locka in fisken.

Vem får se din fantastiska personlighet om de kräks vid en anblick av ditt horribla ansikte?
Citera
2019-11-09, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Klart det har.
Du måste ha ett bete för o locka in fisken.

Vem får se din fantastiska personlighet om de kräks vid en anblick av ditt horribla ansikte?

Nu menar jag ett ytterst normalt ansikte du ser på folk ute på stan , ytterst få som är riktigt fula om du kollar , och även de har ofta partners vid sin sida ,

gissar att utseende har 30 procent i det hela att göra , för en vanlig människa , en enkel / vanlig människa kan stiga rejält om den har ett inre av guld
Citera
2019-11-09, 12:19
Medlem
Utseende o pengar är allt tjejer bryr sig om .
Citera
2019-11-09, 12:23
Medlem
Variationen är viktigast. Som olika glasser.
Bättre med tio i handen än en i skogen.
Citera
2019-11-09, 12:24
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonking1234
Utseende o pengar är allt tjejer bryr sig om .

Skitsnack.

Jag har aldrig varit snygg, varken till kropp eller ansikte, och de första 35 åren i mitt liv var jag dessutom direkt fattig.
Däremot har jag aldrig haft några som helst problem att träffa och attrahera tjejer/kvinnor.
Dock aldrig på dejtingsajter, och bara i undantagsfall på krogen.
Citera
2019-11-09, 12:52
Medlem
Tro mig, allt handlar inte om utseendet.

En hona är skapad för att hitta en stark hane.

Och en hane som mår dåligt psykiskt är inte stark rent evolutionärt. Spelar ingen roll hur snygg/stor hanen är..

Vissa beteende kan vara rent av avtändande med trots att man är en 10/10.
Senast redigerad av Lostit007 2019-11-09 kl. 12:56.
Citera
2019-11-09, 14:23
Bannlyst
Utseende är allt.

Var med jobbet på kurs i Sthlm i september, vi hamnade på fint hotell vid Kungens kurva och söp till så klart utav helvete. För långt in till pubarna så vi körde ett experiment istället.

Vi la upp två profiler på Badoo (gratis versionen) där man bara ser blurrade svar.

En kollega la upp en gammal bild där han var topptränad badass... I profilen stod enbart .

33 årig PT som trivs i sällskap av kvinnor som varit med om lite Ups and Downs.

Andra profilen var en annan kollega som la upp en helt vanlig bild, typ snäll grabben bild, tänk typ random SHL-spelare där vi spelade upp värsta CV:et. Jurist med specialitet IT-forensic på FRA.

Vårt modus var korta oneliners till i stort sett alla kvinnor i södra och västra Sthlm mellan 29-50, då av typen. " Tja vad gör en sån här stilig brunett ikväll då?

Dom absolut snyggaste och de värsta vraken skickade vi ej till. Utan bara 4-8'or.

Första profilen hade 10 svar både på fredag och lördagkväll.

Andra profilen hade ett svar från en 150 kilos negress från Skärholmen som ville komma till hotellet. Indirekt skulle pengar ingå.

Edit, vi körde både Tinder å Badoo nu vid närmare eftertanke.
Senast redigerad av StopAtNothing666 2019-11-09 kl. 14:36.
Citera
2019-11-09, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonking1234
Varför vågar inte folk säga att utseende spelar stor roll när du träffar partner.
De ä därför alla dryga killar får tjejer enkelt, För deras utseende!!!.

allt handlar om utseende nu, specielt med tinder o dejtingsites.

Det tror jag inte. Finns män som väljer fula kvinnor för att dom har andra egenskaper och så vice versa......
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in