Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Loggningen från Hall of Fame Eventet 11 mars -17 reagerade jag på förra sommaren och påtalade i tråden. Just orden "Min nya vän (som jag alltid ska vara snäll mot)" kändes som ett speciellt budskap till LW. Jag anar att hon är den andre personen på bilden som SD tog på sin "nya vän". Hon döljer medvetet sitt ansikte genom att lyfta upp armen i fotoögonblicket.
Ett underliggande hot, - oh ja!
Citat:
När hon försökte lära känna nya vänner såg han till att liera sig med dem för att inte tappa kontrollen på henne?
Mycket troligt.
LW, 4 maj, 2018:
https://coord.info/GLVRK95D
"Fredag eftermiddag?" föreslår BX. Haha, rolig är han! Vi ska umgås hela helgen, men på fredagen har jag ett ärende i stan och ska sedan träffa en vän där, vi kanske kan ta den på söndagen? Så blir det såklart inte, då ska vi inte ha den här att tänka på."
"Möter BX djupt nere i underjorden på den stora Stockholm City som fortfarande förundrar mig. Lättsam färd med pendeln till Handen innan en rejäl, men trevlig promenad till denna final, med hela helgens packning på ryggen! Sommaren viskar att den är på väg och det är typ för varmt med t-shirt (jo, den stannade på ändå)."
LW verkar ha bott hos BX under helgen. Fick SD fnatt av att läsa uppdateringar, präglade av stor livsglädje och lättsam spontanitet? En hjärna som gick i spinn fantiserandes om både siffror och förtroendefulla samtal?
Resan helgen dessförinnan kan ha utgjort upprinnelsen till ett våldsamt hat när han märkte att den makt han hade haft över henne nu var bruten. - Definitivt, och utan återvändo. En Norgeresa var i antågande, LW var förväntansfull och själv kände han sig mest pressad och stressad av att behöva resa iväg med en snart fd hustru, där glöden sedan länge hade falnat.
Var det så här han kände sig när han låg ensam i mörkret och nervöst rullade sina tummetottar?
HTD, dagen efter eventet:
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/b04bc225-cfc8-4682-ac1c-5dc8b6e22317_l.jpg
"The good, the bad and the ugly?"
-----------