2019-11-08, 11:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nej, det finns inget alls problematiskt med det. Kvinnor har bytt sex mot resurser i alla tider. Det är så det fungerar. Hade inte män haft resurser hade sex knappt förekommit alls. Kvinnor är nämligen inte sexuellt attraherade av män. Visst, du är det av någon enstaka men det faktum att du har massor av hyggliga män som vill ligga med dig men som inte får visar att du saknar sexuell attraktion för de allra allra flesta män. Detta medan de flesta män gärna skulle ha sex med kanske 30-40%, åtminstone av kvinnorna i fertil ålder. Det enda sättet för de allra flesta män att få sex är med andra ord genom att byta till sig det mot resurser. Så har människor fungerat i alla tider, och så har djur fungerat i alla tider. För guds skull, säg åt kvinnor att sluta hora (på ALLA nivåer) om du tycker det är så problematiskt. Sluta klaga på männen.

1) Det här är 100% legit. Jag vill bara påpeka att civila kvinnors game är att få betalt utan att behöva ha sex.

2) Om det handlade om att byta sex mot resurser skulle de sälja sex per timme.

3) Civila kvinnor vill byta bullshit mot resurser. Typ "jag är din kompis - pay me" eller "jag gillar dig på riktigt - pay me". Eller klassikern "jag städar och lagar mat åt dig - pay me". Vad som helst som inte involverar att behöva ta kuk.

4) Så alla män som köper sex på prenumeration av civila (aka "relationer") kommer att bli blåsta förr eller senare.

5) Det betyder att det alltid är billigare att köpa sex av en hora. För då är du garanterad att få sex.
Citera
2019-11-08, 11:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
400 000 romska barn i Rumänien går inte i skolan hur tror du de kan få ens ett enkelt jobb om de inte ens lärt sig läsa och skriva

1) Vad pratar du om? Det är skolplikt i Rumänien som i alla andra länder.

2) Det finns massor med jobb i jordbruket för folk som är analfabeter.
Citera
2019-11-08, 11:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Mängder med intervjuer med kvinnor på bordeller i Tyskland dock tillhörde de minoriteter och kunde inte få några arbeten i affär i hemlandet inte minst pga den oerhört korta skolgång de hade 3 år grundskola

Är det då inte en fördel för dem att de får ett erbjudande som de kan ta eller tacka nej till?
Citera
2019-11-08, 11:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
400 000 romska barn i Rumänien går inte i skolan hur tror du de kan få ens ett enkelt jobb om de inte ens lärt sig läsa och skriva

Tja varför gör de det valet?
Citera
2019-11-08, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Kan du länka till de här intervjuerna?

2) Vem hade 3 års grundskola?

3) Som jag sa tidigare: de tjejerna kanske inte passar i sexbranschen. De får gå tillbaka till skolan istället.
Minoriteter i Rumänien går inte i skola deras socialbidrag räcker nämligen inte för vad som krävs för att gå i skola som kläder att ha i skolan och diverse avgifter
Citera
2019-11-08, 11:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Minoriteter i Rumänien går inte i skola deras socialbidrag räcker nämligen inte för vad som krävs för att gå i skola som kläder att ha i skolan och diverse avgifter

1) Lol wut? De har inte kläder att gå till skolan i? Hur har de kläder till att göra annat då? Eller går de runt nakna?

2) Skolan är gratis i Rumänien precis som i alla andra EU länder.

3) Det här blir mer och mer bisarrt.
Citera
2019-11-08, 11:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Kan män välja bidrag istället för lumpen?

Jag kan tycka så här:

Män måste göra lumpen för att få rösträtt.

Kvinnor måste tjänstgöra på bordell för att få rösträtt.
Eh, nej varken män eller kvinnor kan välja att få bidrag istället för lumpen om de blir kallade.

Du vill ju att arbetslösa ska få välja bidrag framför att jobba på bordell, varför inte just 19-åringar?
Citera
2019-11-08, 12:05
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Eh, nej varken män eller kvinnor kan välja att få bidrag istället för lumpen om de blir kallade.

Du vill ju att arbetslösa ska få välja bidrag framför att jobba på bordell, varför inte just 19-åringar?

A-kassan är inget bidrag utan en försäkring som man har köpt.
Citera
2019-11-08, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Vad pratar du om? Det är skolplikt i Rumänien som i alla andra länder.

2) Det finns massor med jobb i jordbruket för folk som är analfabeter.
Det fanns en massa jobb i jordbruket förr där romerna jobbade numera är det brist på den typen av jobb eftersom de små jordbruken med människor som för hand skördar och odlar har försvunnit .Fråga din rumänske man vad som hände under diktaturen.

En stor andel av de romska barnen är inte ens registrerade hos myndigheterna, skolplikt fungerar inte om myndigheterna inte vet att det finns skolpliktiga barn i familjer som ändå inte skulle kunna skicka sina barn till skolan eftersom de inte har råd med kostnaderna
Citera
2019-11-08, 12:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det fanns en massa jobb i jordbruket förr där romerna jobbade numera är det brist på den typen av jobb eftersom de små jordbruken med människor som för hand skördar och odlar har försvunnit .Fråga din rumänske man vad som hände under diktaturen.

En stor andel av de romska barnen är inte ens registrerade hos myndigheterna, skolplikt fungerar inte om myndigheterna inte vet att det finns skolpliktiga barn i familjer som ändå inte skulle kunna skicka sina barn till skolan eftersom de inte har råd med kostnaderna

1) Vad pratar du om? Massor med folk från Rumänien åker och jobbar i jordbruk i länder som Italien och Spanien. Det finns också jobb inom turism både i Rumänien och i länder som Grekland.

2) Vilka kostnader? Skolan i Rumänien är gratis.

a) Självklart känner zigenare till att skolor existerar och att det är gratis att skicka sina barn dit.

3) In fact bygger man speciella skolor för zigenare så här kan det gå då, https://www.youtube.com/watch?v=RcD_lXjoso4
Citera
2019-11-08, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
A-kassan är inget bidrag utan en försäkring som man har köpt.
Åh, inte en till som hävdar att a-kassan är ett försäkringsbolag.
Citera
2019-11-08, 12:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag fantiserar hellre om dessa. Långa, muskulösa, fräscha, virila och så jävla sexiga. Tänk att det är dessa tjejerna på bordellen fantiserar om när de tar på ditt slappa gammelkött. Eller när de ler mot dig

https://cdn2-img.pressreader.com/pressdisplay/docserver/getimage.aspx?regionKey=%2F1O%2BSkujQNLqO%2FLrVrko xg%3D%3D

https://thenypost.files.wordpress.com/2019/02/chris_hemsworth.jpg?quality=90&strip=all&w=618&h=4 10&crop=1

https://i.pinimg.com/originals/50/7f/ed/507fed6c52c05302a6bf8c912d955baf.jpg

https://i.pinimg.com/236x/c4/71/42/c471424da1e07f95415d8f52e93bf3c8--hot-surfers-sexy-guys.jpg

Jag har börjat läsa kapitel 11 i rapporten om Nya Zealands avkriminalisering. Nya Zealand ligger ute i Stilla havet, Tyskland ligger mitt i Europa. Jag kan tänka mig att utifrån ren geografisk placering så möttes länderna av olika problem vid avkriminaliseringen och framåt.

Hur tänker du kring detta? Att Nya Zealand skulle "svämmas över" av tjejer från tex Rumänien och Bulgarien var ju knappast troligt och säkert inget de befarade heller. Tar de upp något om detta? (Jag kommer att läsa hela så småningom, men på datorn, det är lite väl smått på mobilen).

Fjantigt försök till "revenge". Visst uppskattar vissa kvinnor hunkar, men kvinnans sexualitet är helt annorlunda än mannens, och hon tittar mer på självsäkerhet och social status än snygga kroppar. Mannen är mer visuellt orienterad i sin sexualitet helt enkelt, det finns det vetenskapliga belägg för. Kvinnor i allmänhet är heller inte lika intresserade av hundratals sexpartners som vi män är.

Vad då svämmas över av tjejer från Rumänien? Är du rasist och planekonom? EU har ju fri rörlighet för varor, tjänster, kapital och arbetskraft. Det är väl inget konstigt att folk vill tjäna mer än i sina hemländer, det gäller ju andra yrken också. För övrigt tycker jag att EU borde börja inleda förhandlingar med Ukraina, och slopa visumkravet mot Ryssland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in