2019-11-08, 07:44
Medlem
Ni har fel när ni påstår att Isabella är slut. Media kan inte krossa henne. Hon kan inte frysas ut av kändisar eller affärsvärlden. Med Erik som sin partner så kommer folk fortsätta med henne. Han är värd över 22 miljarder. Mängder bor i hans fastigheter, bor i lägenheter och hyr lokaler och bor på hans hotell. Många har avbetalningar hos Collector osv. Hon är som Eriks partner okrossbar. Hon kan slänga folk under bussen. Hon bryr sig inte om vad SvD skriver. Hon är kompis med Anna Kindberg Batra som också sitter i Collectors styrelse.
Via Erik så bryr hon sig inte ett dugg om vad media skriver.
Jag är mer orolig för Eriks barn som är det enda som hindrar Isabella från att bli sambo och fru.

Huset i somras hyrde Erik till sig och sina 2 barn, hon fick 2 veckor när han inte hade barnen där.
Citera
2019-11-08, 08:05
Bannlyst
Jag vet genom en som jobbat för isabelle att stämningen är god och man har kul på jobbet.

Fattar inte denna smutskastning nu.
Citera
2019-11-08, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Jag vet genom en som jobbat för isabelle att stämningen är god och man har kul på jobbet.

Du menar Mållgan, Alfons kompis? Det förvånar mig inte att du känner honom.
Citera
2019-11-08, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern

Det skulle väl vem som helst säga till en bekant, särskilt i sällskap och om man inte ville prata om saken eller letade jobb. Det finns alltid två sidor av myntet och folk vill kunna säga att allt var bra för att själva vara vinnare. Dessutom kan ju olika anställda ha haft olika upplevelser.
Citera
2019-11-08, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ni har fel när ni påstår att Isabella är slut. Media kan inte krossa henne. Hon kan inte frysas ut av kändisar eller affärsvärlden. Med Erik som sin partner så kommer folk fortsätta med henne. Han är värd över 22 miljarder. Mängder bor i hans fastigheter, bor i lägenheter och hyr lokaler och bor på hans hotell. Många har avbetalningar hos Collector osv. Hon är som Eriks partner okrossbar. Hon kan slänga folk under bussen. Hon bryr sig inte om vad SvD skriver. Hon är kompis med Anna Kindberg Batra som också sitter i Collectors styrelse.
Jag är mer orolig för Eriks barn som är det enda som hindrar Isabella från att bli sambo och fru.

Huset i somras hyrde Erik till sig och sina 2 barn, hon fick 2 veckor när han inte hade barnen där.

Jag törs knappt fråga, men vad är det du är orolig för ska hända dem?
Citera
2019-11-08, 08:20
Medlem
Hela sidan 3, 4 och 5 i dagens SvD näringslivsdelen handlar om Isabella. Plus en artikel på framsidan av SvD och Näringslivsdelen.

Men jag vet att SvD har sparat det bästa.
Citera
2019-11-08, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag törs knappt fråga, men vad är det du är orolig för ska hända dem?

Tror hon kan spela ut Etik och Jennie och barnen så de inte vill vara hos pappa så hon får Erik isolerad och lyckas bli mer eller mindre sambo.
Citera
2019-11-08, 08:33
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Tror hon kan spela ut Etik och Jennie och barnen så de inte vill vara hos pappa så hon får Erik isolerad och lyckas bli mer eller mindre sambo.

Tror inte man sätter sig på Jennie Selin och hennes barn i första taget.
Citera
2019-11-08, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow

Och så tycker jag att det är lite halvtragiskt men ganska kul hur tidningarna helt plötsligt försöker övertrumfa varandra i avslöjande artiklar. Det var inte längesedan de stod där i någon slags märklig hyllningskör.

Media kommer alltid att flockas kring det som ger klick. Spekar ingen roll om de ena veckan hylla en person, nästa cecka kan de kämpa för att sänka en person om det kan generera klick o trafil till dem
Citera
2019-11-08, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
Tror inte man sätter sig på Jennie Selin och hennes barn i första taget.

Det behöver inte Isabella göra. Hon kan däremot intrigerna och göra så mycket subtilt så barnen inte vill komma till pappa.

Expressen har fel när de säger att Erik inte ger Jennie något. Erik är generös mot barnen och indirekt även till Jennie.
Citera
2019-11-08, 08:42
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

Menar du att "Isabella Löwengrip" kommer att fortsätta att vara ett starkt varumärke också i fortsättningen?

Skriverierna handlar ju om henne som bloggare och entreprenör. Det har ju ingenting med hennes relation med Erik att göra. För honom kvittar det väl vad hans partner ägnar sig åt.
Citera
2019-11-08, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Menar du att "Isabella Löwengrip" kommer att fortsätta att vara ett starkt varumärke också i fortsättningen?

Skriverierna handlar ju om henne som bloggare och entreprenör. Det har ju ingenting med hennes relation med Erik att göra. För honom kvittar det väl vad hans partner ägnar sig åt.

Löwengrip kommer vara slut men inte Isabella Selin
Det är hennes mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in