Citat:
Ursprungligen postat av
iLivid
Det är en fullständigt uttjatad replik det där av er alla för att få härja fritt och bete er som as mot KL. Barnen hennes drar ni in med för att hon är som du säger hemsk.
FO greps aldrig men han och tjejen sin har ni också bökat och grävt i på ett lika sjukt vis. FO har också barn, men hans barn lät ni vara. Varför fick FOs barn vara ifred? Han är ju med hemsk?
Nu har ni äntligen en häktad Billy så börja gräv för fan. Fram med alla domar om honom, allt ni bara hittar, I två månader hoppas jag ni ägnar er åt honom men på något vis intresserar inte en häktad på sannolika skäl er alls utan ert intresse ligger endast hos anhållna i 24 timmar(KL) och icke anhållna(FO) personer.
Ni är fan lika besatta av KL som HOL är. Sick!
Är du lite kinkig?
Jag tror nog skon klämmer för att det än inte har fallit er i händerna, inget har än gått i den riktning som du et al tänkt er. Nån torped ska det helst inte vara.
Då blir det jättemycket gnäll på NFC, förundersökningen, ÅK, att KL granskas likt vilken misstänkt som helst på flashback.
Letar med ljus och lykta att sänka HOL.
Men hittar inget värst trovärdigt.
Rätt genomskinligt. För att inte tala om omoget.
Tråden tycks vara en kamp på liv och död, hahaha.
Chilla.
Själv hoppas jag att de gör en jävligt bra förundersökning, orkar mjölka ur Billy info och sätter dit den som lejt honom.
Om så är fallet. Är han skyldig allena går det fint det också.
Huvudsaken är att mordförsöket blir löst.
Eller vad säger du, pussgurka?