2019-10-19, 13:37
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Missade när han kom tillbaka, det var väl någon våldtäkt?

Det var flera saker om jag ej missminner mig. Narkotika, vapen, möjligen även anmälan om våldtäkt.

Men som sagt, jag är tveksam till huruvida denne är inblandad i skjutningen av HOL. Möjligen någon form av det som rotesau nämner om ombud. Det måste gå att bevisa dock...
Citera
2019-10-19, 13:39
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Att jag tror det är KL är inte ens aktuell diskussion. Däremot ser jag henne kunna ha både motiv och potential. Om så är fallet lär tiden utvisa. Just nu är hon den som är fortsatt misstänkt - tills ÅK el försvarare säger annat.

För övrigt skrev jag ordet fokus. Att du verkade ha bättre styrning på teser vid din nuvarande entré, resten spretar i klass med en helgardering på en tipsrad - varav jag ställde frågor utifall att du skulle leverera nåt intressant.

Du får skriva vad du vill, det får stå för dig. Men, återger du min text så är jag tacksam om du återger det korrekt. Nog om det.

Misstänkt eller ej, KL är fortfarande ej häktad. Det är faktum.
Citera
2019-10-19, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFortress
Det var flera saker om jag ej missminner mig. Narkotika, vapen, möjligen även anmälan om våldtäkt.

Men som sagt, jag är tveksam till huruvida denne är inblandad i skjutningen av HOL. Möjligen någon form av det som rotesau nämner om ombud. Det måste gå att bevisa dock...

Han dömdes för en våldtäkt som genomfördes 2017 men han stack till Belgrad när han efterlystes. De fick fått på honom och han dömdes nyligen.

DOM*

GROV VÅLDTÄKT (Milutin Bosanac)

5000-K317329-17

Milutin Bosanac har tvingat målsäganden att utföra oralsex på honom genom att först utsätta honom för ovan nämnda våld samt hota honom genom att säga att han skulle få halsen avskuren eller liknande. Det hände den 16 mars 2017 på Störtloppsvägen 15, Hägersten, Stockholms stad. Den sexuella handlingen är jämförlig med samlag.
Brottet bör bedömas som grovt eftersom målsäganden i samband med våldtäkten utsatts för våld av särskilt allvarlig art av flera gärningsmän samt att de personerna varit närvarande vid våldtäkten.
Milutin Bosanac begick gärningen med uppsåt.*

Lagrum: 6 kap 1 § 1 st och 4 st brottsbalken
Citera
2019-10-19, 13:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Misstänkt eller ej, KL är fortfarande ej häktad. Det är faktum.
Att hon är utsläppt ur arresten vet alla.

Hon är dock inte avskriven enligt sin advokat.
Citera
2019-10-19, 13:44
Medlem
Vildsvinet och hans grupp tror jag inte ligger bakom skjutningen. De ligger väl i krig med halva Järva?
Citera
2019-10-19, 13:46
Medlem
Citat:

Domstolen har en bevakning till slutet av Februari enligt rådmannen. Då skickar domstolen ut en förfrågan till åklagaren om hur det går med förundersökningen.
Citera
2019-10-19, 13:49
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Han dömdes för en våldtäkt som genomfördes 2017 men han stack till Belgrad när han efterlystes. De fick fått på honom och han dömdes nyligen.

DOM*

GROV VÅLDTÄKT (Milutin Bosanac)

5000-K317329-17

Milutin Bosanac har tvingat målsäganden att utföra oralsex på honom genom att först utsätta honom för ovan nämnda våld samt hota honom genom att säga att han skulle få halsen avskuren eller liknande. Det hände den 16 mars 2017 på Störtloppsvägen 15, Hägersten, Stockholms stad. Den sexuella handlingen är jämförlig med samlag.
Brottet bör bedömas som grovt eftersom målsäganden i samband med våldtäkten utsatts för våld av särskilt allvarlig art av flera gärningsmän samt att de personerna varit närvarande vid våldtäkten.
Milutin Bosanac begick gärningen med uppsåt.*

Lagrum: 6 kap 1 § 1 st och 4 st brottsbalken

Har för mig att de fick tag på honom i samband med ST:s död. Under första halvan av 2018 befann han sig växelvis i Sverige och i Belgrad.

Återigen, troligtvis ingen koppling till skjutningen av HOL. Men, jag replikerade på det som rotesau skrev och på det sättet kom han med i tråden. Resten vet jag ej.
Citera
2019-10-19, 13:51
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:

KL är inte häktad. Att du spekulerar i hennes skuld är upp till dig. Ingenting som bekommer mig. Jag vill hävda följande dock: hade det gått att bevisa hennes skuld, hade KL varit häktad.
Citera
2019-10-19, 13:52
Medlem
develis avatar
Citat:
Domstolen har en bevakning till slutet av Februari enligt rådmannen. Då skickar domstolen ut en förfrågan till åklagaren om hur det går med förundersökningen.
Är det enligt-Karin-uppgiften igen om halvåret?

Oavsett så har ingen dementi skett utifrån hennes advokats uttalande och det var vad jag skrev om:
Utsläppt, ej avskriven.
Citera
2019-10-19, 13:53
Medlem
Citat:
Har för mig att de fick tag på honom i samband med ST:s död. Under första halvan av 2018 befann han sig växelvis i Sverige och i Belgrad.

Återigen, troligtvis ingen koppling till skjutningen av HOL. Men, jag replikerade på det som rotesau skrev och på det sättet kom han med i tråden. Resten vet jag ej.

Men intressant att KL ska ha träffat Milutin.
Citera
2019-10-19, 13:55
Medlem
develis avatar
Citat:
KL är inte häktad. Att du spekulerar i hennes skuld är upp till dig. Ingenting som bekommer mig. Jag vill hävda följande dock: hade det gått att bevisa hennes skuld, hade KL varit häktad.
Men jag vet att hon inte är häktad. OCH?

Hon är fortsatt misstänkt tills annat framkommer som dementi och därav fortsatt på tapeten i denna tråd.

Neutral fakta bortom ditt tyckande.
Citera
2019-10-19, 13:56
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Men intressant att KL ska ha träffat Milutin.

Det är vad jag har kännedom om. Du som har kontakt med KL kan väl fråga angående detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in