Citat:
Ursprungligen postat av
BoyGoneBad
Jag antar att du läste även det som skrevs i Jerlerups twitter? Om länkningar från Sydamerikanens
facebook samt hur inlägget försvann direkt när UG sändes. Och hur dom andra inläggen tagits bort.
Men visst. Det KAN ju vara någon annan. Ur Torbjörns blogg:
"Profilen Inti Peredo är välkänd där. Samma profil på forumet har kommit med många inlägg om tex Cuba, och då utan att det råder tvivel om att Inti Peredo är läkaren Inti Peredo."
Men det kanske finns fler med samma användarnamn på det där forumet, vad vet jag?
Jag är ju blott en idiot :-) Klart juden är skyldig
Jerlerup vill ha uppmärksamhet, kollade in hans Twitter nyss och likväl hans Facebook.
Språkligt är de texterna som har lagts upp som han menar är skrivna av Inti på urusel spanska, en överläkare uttrycker sig inte på så mediokert.
Dessutom är inläggen redan granskade av den oberoende granskningen som kom fram till att det inte finns några bevis till att de är skrivna av Inti Peredo, mannen i detta fallet.
Dessutom är "Cuba Debate" inte ett klassiskt forum likt Flashback och inläggen som påstås ha skrivits av Inti går inte att följa på något sätt. Väldigt vagt.