2019-11-07, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Var det inte så att den andra användaren började med att förkasta kvinnor fullständigt och höja enbart män till skyarna för deras insats?
De män som uppfunnit x och y och byggt land skulle vända sig i sina gravar om de hörde dagens män beklaga sig över att snygga kvinnor inte av tacksamhet till forna tiders män har sex med dagens män
Citera
2019-11-07, 16:41
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De män som uppfunnit x och y och byggt land skulle vända sig i sina gravar om de hörde dagens män beklaga sig över att snygga kvinnor inte av tacksamhet till forna tiders män har sex med dagens män

Nej, inte av tacksamhet, de ska givetvis få betalt. 100 kr för ett ligg och en avsugning är väl lagom på en fri sexmarknad.
Citera
2019-11-07, 16:42
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Det bästa vore väl om hon inte har pengar till knark och istället söker upp sjukvård/psykakut.

Jo, men så tänker ju inte en narkoman.

I praktiken kommer narkomanen:

1. Sälja sex.
2. Hugga kniven i någon kassörska.

Vilket alternativ är bäst?

Jenny9 tycker man löser problemet genom att ha ihjäl förvirrade narkomaner på plats.

Vill du också ha ett grissamhälle där människor beter sig som gud vet vad?
Citera
2019-11-07, 16:48
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Försvarar du hennes uttalande med att någon annan sagt något annat?

Nu är det som så att i hennes uttalande var det ingenting som behöver försvaras. Hob skrev vad kvinnor gjort och skrev ingenting om vad män gjorde och inte gjorde.
Att användaren i fråga antagligen inte bidragit med ett ruttet korvöre till någonting överhuvudtaget är inte särskilt osannolikt om du frågar mig.
Citera
2019-11-07, 16:50
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jo, men så tänker ju inte en narkoman.

I praktiken kommer narkomanen:

1. Sälja sex.
2. Hugga kniven i någon kassörska.

Vilket alternativ är bäst?

Jenny9 tycker man löser problemet genom att ha ihjäl förvirrade narkomaner på plats.

Vill du också ha ett grissamhälle där människor beter sig som gud vet vad?

Jag nä, jag ser helst ett samhälle med respektabla personer som har någon form av inre livstecken. En massa halvdöingar som spankulerar omkring och köper sex av narkomaner är inte något som tilltalar mig direkt.
Citera
2019-11-07, 16:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina

Det skulle skratta åt att dagens män låter kvinnor gå lösa och ger dem rösträtt.
Citera
2019-11-07, 16:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag nä, jag ser helst ett samhälle med respektabla personer som har någon form av inre livstecken. En massa halvdöingar som spankulerar omkring och köper sex av narkomaner är inte något som tilltalar mig direkt.

1) Menar du att man inte kan vara respektabel om man köper sex?

2) Det är ingen som tvingar dig att köpa sex av narkomaner så... sköt ditt?
Citera
2019-11-07, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det skulle skratta åt att dagens män låter kvinnor gå lösa och ger dem rösträtt.
Nej de skulle skratta åt alla dessa patetiska figurer som måste köpa sex
Citera
2019-11-07, 17:05
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nu är det som så att i hennes uttalande var det ingenting som behöver försvaras. Hob skrev vad kvinnor gjort och skrev ingenting om vad män gjorde och inte gjorde.
Att användaren i fråga antagligen inte bidragit med ett ruttet korvöre till någonting överhuvudtaget är inte särskilt osannolikt om du frågar mig.

Vill du verkligen sänka dig till ipsis nivå?
Citera
2019-11-07, 17:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Vill du verkligen sänka dig till ipsis nivå?

Det är du som sänker nivån här, jag svarar bara på dina frågor eller påståenden eller vad det nu är.
Citera
2019-11-07, 17:18
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det är du som sänker nivån här, jag svarar bara på dina frågor eller påståenden eller vad det nu är.

Okej jag har visserligen varit tuff i debatten med dig men jag har känt att du legat långt över ipsis nivå, men det var tydligen alltså fel.
Citera
2019-11-07, 17:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ah, okej. Hur tycker du det går för dig själv, Wordwarrior och andra exempel i tråden?
Gör ni bättre ifrån er? Det enda ni sysslar med är att meddela att alla andras källor är lögner och att ni minsann vet hur det går till på bordell.

Du har ju inte kommenterat utvärderingen av NZ:s avkriminalisering från deras eget justitiedepartement. Det går visst väldigt bra med deras lagliga bordeller. Sedan stod det i rapporten om de myter kring sexhandeln ni blåser upp: droger, kriminella gäng, med mera. Eller att prostitutionen skulle explodera vid avkriminalisering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in