2019-11-06, 22:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Viva la resistance?
Du är bara obstinat och inte så lite "holier than thou".
Lägg ner, vi är vuxna människor här.
Vi gillar att knulla, okej?

Du kanske kan tala om för mig vad det är som bevisats då? Inte?
Citera
2019-11-06, 22:18
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nä det finns ngen större anledning att nån ska rätta sig efter mig än att jag ska rätta mig efter dem.

Ingen har begärt att du ska rätta dig efter dem, du får också ha sex så ofta du vill och under de förutsättningar du vill.
Citera
2019-11-06, 22:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du förstår inte uttrycket skolboksexempel utan tror att det innebär exakt din lilla berättelse?
Tonåringar speciellt tjejer har en period i sitt liv då de "flirtar" med motsatta könet där de tror att det är riskfritt, företrädesvis sker detta mot någon som typ pappas kompis eller en lärare
Detta beteende har inget med att de skulle vara intresserad av mannen utan mer en övning för att pröva vad som fungerar som de sedan kan använda när de vill få den 18-åriga killen i grannhuset intresserad

Fast nu var det inte tjejens beteende som stod i fokus här, utan min frus reaktion. Sedan påpekade jag ju att flirten förmodligen var "lite på skoj" i mitt inlägg. Du är så förblindad av din moralpanik att du förlorar förmågan att läsa?
Citera
2019-11-06, 22:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Gode GUD vilken fantasi ni två har.

Alla kvinnor vet att det är sant.

Citat:
Jag ser ner på såna som WW och Babianen ja, definitivt. De vill ha ett primitivt grissamhälle för att de själva inte har någonting innanför pannbenet än sexuella lustar.
Ett samhälle där alla ligger med alla, där folk knarkar ihjäl sig på gatorna och alla uppför sig som Gud vet vad.

Det har du helt rätt i, det vill jag inte ha nä.

1) Say what now? Jag sköter ett hushåll för sex personer på dagarna.

2) Självklart skulle jag vilja ha mer sex men det blir som det blir när man har flera små barn.

3) Normala vuxna människor tycker så klart att sex är en rolig hobby. Det betyder inte att sexuella lustar är det enda man bryr sig om.
Citera
2019-11-06, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Den största idioten här är du. Och som jag har sagt tidigare, jag skiter i vad du tror och tänker.
Mina inlägg är ämnade till de som inte vet vad de ska tro och tänka, och som kanske läser dina och andra psykiskt sjuka kvinnors inlägg och tror kanske att det skulle vara någon slags sanning.

Let me guess, du är en fet kossa som är bitter på alla män som in
te är intresserade av dig?

Ja absolut och du är ett svavelosande monster till man som inte en jävel vill komma i närheten av.......
Citera
2019-11-06, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Typisk svensk kvinna. Du är lat och vill ha allt serverat.

Klassiskt svar från en man som hatar kvinnor.
Citera
2019-11-06, 22:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Klassiskt svar från en man som hatar kvinnor.

Nej, inte alls. Bara svenska kvinnor. Hint: din sort.
Citera
2019-11-06, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja absolut och du är ett svavelosande monster till man som inte en jävel vill komma i närheten av.......

Tvärtom, jag är en väldigt attraktiv och trevlig man. Jag behöver alltså inte betala för sex, jag VÄLJER dock att betala för sex. För att slippa slösa bort pengar och tid på kossor som dig...
Citera
2019-11-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Glöm inte att hon förfarande försörjer hemmafrun, hennes man och ätteläggarna i allt.

Jag det kanske därför hon hatar kvinnor så extremt mycket. Hon vet att hennes mamma inte ska behöva försörja två vuxna och 4 barn. Hade människor varit logiska ,vilket de inte är , skulle hon ha älskat sin mamma av hela sitt hjärta eftersom hon hjälper henne så storartat. Istället hatar hon sin mamma plus hela världens kvinnor.

Om Babianen vore logisk så skulle hon vara ytterst tacksam för vad hennes mamma gjort.

Alla män borde om de var logiska älska kvinnor ,eftersom de fött dem ,uppfostrat dem och lagt ner en otrolig energi på att uppfostra dem.

Fast man skulle kunna säga att alla kvinnor skulle älska män om de var logiska.

Men nu är människan inte logisk och kommer troligtvis aldrig bli det , men i vilket fall som helst ju närmare logik man kommer desto bättre är det.

De som klarar sig bäst är de som är mest logiska.
Citera
2019-11-06, 22:41
Avslutad
Citat:
Vad är det jag ska vara bitter för menar du? Du behöver inte tro mig men jag har...

1. En flickvän, lite mot min vilja egentligen men hon tjatade och jag gav efter.

2. En älskarinna, som jag hjälper lite finansiellt och på så vis givetvis UTNYTTJAR henne enligt er intelligensbefriade feminister. Hon vill förresten inte vara min älskarinna utan min flickvän men två flickvänner är en för mycket även för mig.

3. Jag har resurser att kunna åka utomlands och köpa mig hur mycket sex jag vill. Har man dock som jag träffat cirka 100 eskorter så börjar en viss mättnadskänsla infinna sig.

Men bara för att jag har det jävligt bra innebär inte att jag skiter i alla män som inte har det lika bra. Jag tycker synd om alla desperata män som skriver här och är förtvivlade att de är ensamma.
Helt i onödan dessutom, för det första är det betydligt bättre att vara ensam än tillsammans med en idiot och för det andra så är förhållanden extremt överreklamerade. Speciellt med svenska kvinnor...

Idioten fortsätter att använda sig själv som källa och fick även med att han minsann och då får knulla.

Wow du får knulla mannen! Nu är det ju inte dig eller ens främst eskorter vi diskuterade.
Citera
2019-11-06, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Fast nu var det inte tjejens beteende som stod i fokus här, utan min frus reaktion. Sedan påpekade jag ju att flirten förmodligen var "lite på skoj" i mitt inlägg. Du är så förblindad av din moralpanik att du förlorar förmågan att läsa?
En vuxen man med en uns allmänbildning berättar inte något sådant för sin fru så att hon blir arg eftersom vuxna normalfungerande människor vet att tonårsflickor genomgår en sådan fas ren allmänbildning.
Att män som förgripit sig på 12-åring tolkar ett sådant beteende som att barnet flirtat brukar hävdas i rättegångar och fungerar ytterst dåligt som försvar eftersom alla vet att det är vanligt att tonåringar gör dessa "tester" utan att de betyder något
Citera
2019-11-06, 22:46
Avslutad
Citat:
Tvärtom, jag är en väldigt attraktiv och trevlig man. Jag behöver alltså inte betala för sex, jag VÄLJER dock att betala för sex. För att slippa slösa bort pengar och tid på kossor som dig...

Du förstod inte att jag drev med dig för att visa på det omogna och löjliga i att dra upp utseende......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in