Jag har i runda slängar träffat runt 100 eskorter och jag vågar påstå att INGEN har varit drogpåverkad. I varje fall inte så uppenbart att man har märkt något, och då är jag väldigt observant.
Alltså hela den här tråden är verkligen stor underhållning där bittra, psykiskt sjuka kvinnor ger upplopp för sina sjuka fantasier som om det vore verkligheten...
För helvete, tror ni att jag, WW och andra sexköpare är några jävla sadister som skulle tycka det är kul att betala för drogpåverkade kvinnor som dessutom har tvingats till att göra det?
Jag skulle inte gå till någon om så jag fick betalt, än mindre skulle jag själv betala för det. Och jag vågar påstå att jag pratar för 99% av alla sexköpare.
I de flesta fall är vi normala män som behandlar kvinnor mycket bättre än vad de har gjort sig förtjänta av...
Här på forumet kryllar det av män som gråter över att de inte kan finna någon kvinna. För helvete sluta gråt, jag kan lova er att det är tusen gånger bättre vara själv än tillsammans med en galen svensk feminist. Åk utomlands och köp sex, och låt de feta galna kärringarna nöja sig med katter och "ensamkommande" afghaner...