2019-11-06, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Då kan man dela på kostanden med en pojkvän eller en kompis. Vad är problemet?

Men det finns ingen pojkvän eller kompis att dela med.
Senast redigerad av Jenny9 2019-11-06 kl. 17:31.
Citera
2019-11-06, 17:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hahahha wow och så hittar du på en fråga som utgår från ditt eget lågintelligenta inlägg där du i princip bara gaggat på om dig själv.

1) Det behöver inte handla om mig det finns många kvinnor som går på swingerklubbar och har sex med många män gratis.

2) Är det inte mer synd om dem eftersom de inte får betalt för sina sexuella tjänster?
Citera
2019-11-06, 17:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Men det finns ingen pojkvän eller kompis att dela med.

Då kan de bo hos sina föräldrar tills de har råd med en egen bostad på samma sätt som ungdomar i Sverige gör.
Citera
2019-11-06, 17:32
Avslutad
Citat:
1) Det behöver inte handla om mig det finns många kvinnor som går på swingerklubbar och har sex med många män gratis.

2) Är det inte mer synd om dem eftersom de inte får betalt för sina sexuella tjänster?

1. Inte vad vi diskuterade.

2. Inte vad vi diskuterade.
Citera
2019-11-06, 17:34
Avslutad
Citat:
Då kan de bo hos sina föräldrar tills de har råd med en egen bostad på samma sätt som ungdomar i Sverige gör.

Men deras föräldrar har inte råd. När barnen är vuxna måste de flytta för mamma och pappa lever också väldigt fattigt. Pappa är dessutom arbetslös från och till.
Citera
2019-11-06, 17:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Inte vad vi diskuterade.

2. Inte vad vi diskuterade.

1) Du skrev att det är hemskt för tjejerna att suga av främmande män,

Citat:
Tjejerna i väst tjänar en lön man kan leva på och är därför inte så sugna på att suga främmande kuk, vilket man ju behöver vara i ett speciellt tillstånd för att göra enligt dig. Jag tror dig när det gäller främmande kuk som sitter på ännu en kund.

jag har sugit av massor med främmande män och det var inte alls hemskt det var roligt och upphetsande.

2) Hur är det synd om tjejer som får betalt för att göra saker som jag (och många andra kvinnor) gör gratis?

3) Hur är de tjejerna mer utsatta än vad Svensson kvinnor på klubbar är?
Citera
2019-11-06, 17:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men deras föräldrar har inte råd. När barnen är vuxna måste de flytta för mamma och pappa lever också väldigt fattigt. Pappa är dessutom arbetslös från och till.

1) Vad är det som de inte har råd med? Om de tjänar 4500-7000 kronor i månaden då kan de betala sin mat och en del räkningar.

2) Hur lever deras föräldrar fattigt om de också har jobb? De får in kanske 10k kr i månaden. Sen bidrar tjejen med kanske 5000 kronor till. 15k kr i månaden är inte dåligt.

3) Om pappa är arbetslös kan han få bidrag på samma sätt som i alla andra EU länder.
Citera
2019-11-06, 17:54
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

jag har sugit av massor med främmande män och det var inte alls hemskt det var roligt och upphetsande.

2) Hur är det synd om tjejer som får betalt för att göra saker som jag (och många andra kvinnor) gör gratis?

Fast du har ju många gånger skrivit att det är vidrigt att suga kuk för att män är äckliga mm.
Citera
2019-11-06, 17:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Fast du har ju många gånger skrivit att det är vidrigt att suga kuk för att män är äckliga mm.

Jag gillar äckliga saker.
Citera
2019-11-06, 18:01
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du verkar ha svårt för att bestämma dig om hon är myndig nog att fatta sina egna beslut eller inte. Du får bestämma dig för om du respekterar hennes egna beslut eller om du vill omyndigförklara henne.

Jag tror inte det är många som vill ha sex med en heroinist men det är inte vad jag diskuterar, jag vill komma fram till om du respekterar hennes rätt att fatta egna beslut eller inte.
Det är du som har dragit in diskussionen på heroinisten och hennes beslut. Jag svarade dig bara.

En person kan vara myndig som helhet men i ett tillstånd av drogpåverkan eller extremt alkoholbruk inte vara tillräknelig. Personen blir inte omyndigförklad därav.
Citera
2019-11-06, 18:06
Avslutad
Citat:

Du bemöter fortfarande inget av det jag skrev. Vad du gör på din fritid har jag inget intresse av.
Citera
2019-11-06, 18:07
Medlem
Citat:
Svara på mitt argument: hur är det synd om tjejer som får betalt för att göra mindre än vad jag gör gratis?
Du har sex med en massa okända män varje dag vecka efter vecka år efter år gratis, det är liksom inte samma sak att ha sex med sin man varje dag och med eventuella andra man valt ut att ha sex med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in