2019-11-05, 19:48
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Förstår fortfarande dock inte, hur kunde hon gå från toppen till botten så snabbt?
Om du har ett negativt kassaflode och så innebär 'tillväxt' bara att skulderna okar snabbare
Senast redigerad av qutm 2019-11-05 kl. 19:51.
Citera
2019-11-05, 19:50
Medlem
Väldigt lustigt hur hon refererar till att folk på nätet är skadeglada (nämner ju även FB) just nu - när det för min del mest handlar om hur mycket hon ljugit och ständigt därefter försökt släcka bränderna med någon form av damage control med ytterligare lögner? Hur hon själv gått ut med att berätta hur hon som bäst manipulerar läsarna så hon får det hon behöver? Det är ju främst att man vänder hennes egna ord emot henne, eftersom lögnerna sprutar ur henne som en gödselmaskin över en åker.

Så nä, jag kan inte tycka synd om någon som till slut äts upp av sina egna lögner. Jag lider med dem som fastnat i hennes rävsaxar och som nu står utan arbete.

Håller även med föregående här ovan, nu skall det anpassas efter pojkvän igen. Som så många gånger förr...
Citera
2019-11-05, 19:50
Medlem
Löwengrip framstår alltmer som en tragisk wannabe som inte förmår att leva upp till sina egna ideal.
Hon säger att det är hennes sparpengar som hållit det hela vid liv och att hon kanske delvis nu är vid vägs ände med inkomsterna från bloggandet och sociala medier.

– Jag inser också att jag är på väg mot slutet av influencereran för min del. Nu har jag varit det sedan jag var fjorton, det kanske inte är det jag ska livnära mig på längre, utan det får mer vara en hobbyverksamhet där jag skriver när jag vill.
https://www.expressen.se/dinapengar/jag-har-varit-sa-extremt-radd-att-beratta-om-detta/
Citera
2019-11-05, 19:53
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Men barnen då? Inte kan hon stadga sig med någon som bor så långt ifrån henne när hon har små barn!? Undrar hur de löser den lilla detaljen? För Erik jag väl också barn? Eller är de vuxna och utflugna?
Inga problem. Hon tänkte bo i NY på halvtid, så barnen är inga bekymmer.
Erik Selin är fortfarande gift och skriven på samma adress som sin fru så det är kanske lite tidigt att spekulera kring att han flyttar ihop med Bellsan.

Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Det var det jag sa
Begär kontanter
Ett bolag kan inte betala med minus
Forst så betalar Isabella sedan pappa och mamma vänner och sedan som en blixt ifran klar himmel så betalar ingen
För oss kremlologer skriker artikeln damage control.
Vad har alla dessa anställda i Invest egentligen arbetat med? Varumärkesutveckling låter lite osannolikt.
Var det dessa personer som var boendestödjarna 🤔? I så fall är det ajabaja.
Citera
2019-11-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Men de kan väl bo samman under de barnfria veckorna? Någon övernattningslya i Stockolm är väl inga problem att få tag i när hon knullar Balder Balle. Han har ett fastighetsbolag - remember?

Jovisst men ändå, det blir ju lite hattigt och mycket flängande, svårt att planera en framtid tillsammans! Men vi får se vad som händer 🤓
Citera
2019-11-05, 20:10
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Inga problem. Hon tänkte bo i NY på halvtid, så barnen är inga bekymmer.
Erik Selin är fortfarande gift och skriven på samma adress som sin fru så det är kanske lite tidigt att spekulera kring att han flyttar ihop med Bellsan.
För oss kremlologer skriker artikeln damage control.
Vad har alla dessa anställda i Invest egentligen arbetat med? Varumärkesutveckling låter lite osannolikt.
Var det dessa personer som var boendestödjarna 🤔? I så fall är det ajabaja.
Isabella säger att det är "hennes sparpengar som hållit det hela vid liv"
Ja det stämmer
Samt att hon "är vid vägs ände med inkomsterna från bloggandet och sociala medier"
Om det är kris i svenska influencer-braschen så är det kanske Isabella själv som skapat krisen
Citera
2019-11-05, 20:11
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Jovisst men ändå, det blir ju lite hattigt och mycket flängande, svårt att planera en framtid tillsammans! Men vi får se vad som händer 🤓

Jag kan inte läsa artikel bakom betalvägg !
Citera
2019-11-05, 20:19
Medlem
Citat:

Men alltså, än en gång, man måste väl inte tillbringa all tid tillsammans bara därför att man har ett gemensamt boende? Du känns så....konservativ? "En framtid tillsammans" betyder inte att man hänger ihop som ler och långhalm 24/7. Det hoppas jag i alla fall inte. Numera har vi våra egna liv, vettu.
Citera
2019-11-05, 20:21
Medlem
JumpingJacks avatar
Är huset sålt nu? Det gick fort i så fall. Vad står det om huset i artikeln?
Citera
2019-11-05, 20:27
Medlem
moralhoras avatar
Hon har ju rätt att "influencer-eran" för henne är på sitt vägs ände - där kan man säga att hon gjorde en korrekt analys.

Försöka lansera i USA? Felanalys. Tro det eller ej så anser jag att hon gör helt rätt att turnera Åhlénsbutiker runt om i landet - det är hennes bästa chans till en fortsatt försörjning. Kommer det funka? Vem vet. Men etablera i Sverige, kör lite saker för att göra märket mer "svenskt" (typ lägg till krusbär eller något annat värdelöst i ansiktskrämen).
Citera
2019-11-05, 20:34
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Isabella säger att det är "hennes sparpengar som hållit det hela vid liv"
Ja det stämmer
Samt att hon "är vid vägs ände med inkomsterna från bloggandet och sociala medier"
Om det är kris i svenska influencer-braschen så är det kanske Isabella själv som skapat krisen
Nej, det är inte synd om Bellsan. Hon har själv skapat krisen.
Självklart är hon vid vägs ände när de gäller de inkomsterna: det har ju avslöjats att hon ljugit för annonsörerna.
Citera
2019-11-05, 20:34
Medlem
Isabella Löwengrip om krisen – tvingas säga upp personal
https://www.breakit.se/artikel/22485/isabella-lowengrip-talar-ut-om-krisen-varit-extremt-radd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in