2019-11-05, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Förstår fortfarande dock inte, hur kunde hon gå från toppen till botten så snabbt?

Att du inte förstår beror på att det inte finns något att förstå. Det finns ingen "kris." Jag läste precis artikeln i Expressen som någon länkade här och den säger ju som förväntat inte ett skvatt. Någon kris blir inte bevisad.

Så hon har sagt upp personal? Fullkomligt rimligt om hon ska bo i Gbg.

Så hon har sålt sitt hus? Lika rimligt om hon tänker sig att bli Balles sambo.

Det finns ingen kris och det har jag sagt hela tiden.

Edit: Hon ska tydligen mer eller mindre sluta blogga också. Passar också väl in i bilden av ett tightare knullförhållande med Balle.
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-11-05 kl. 18:49.
Citera
2019-11-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
det är ju ett rykte att isabella är gravid, kann inte jag ra för. jag kann inte whatsappa bella och fraga har du haft sex med göteborgaren?

"Ryktet" om en graviditet har varat längre än - en graviditet. Dessutom verkar du vara den enda som känner till det. Det är väl inte så konstigt att jag driver med dig. Slutligen: Du vet att man kan ha sex utan att bli gravid, va? Så ett mejl med sexfråga skulle inte hjälpa dig nåt vidare.
Citera
2019-11-05, 18:41
Medlem
jack.danielss avatar
Vet inte om det är en felskrivning av expressen? Mäktigast blev märkligast!

”Men först en tillbakablick om bloggaren och entreprenören som våren 2018 utsågs till Näringslivets märkligaste kvinna av affärstidningen Veckans affärer.”

Eller: who cares!
Citera
2019-11-05, 18:44
Medlem
Hor-Ullas avatar
Gick snabbt för hon att sälja huset. Frågan är ju om det vart förlust eller inte. Kanske Erik gick in och köpte det så han har ett boende när han är i Stockholm?
Citera
2019-11-05, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Finns ingen svensk kvinna som det funnits lika mycket glamourös suspense kring sen Greta Garbo. Det är kryptiska bilder på Stordalens kläder och promenader med en miljardär i Saint-Tropez. Med mera. Vilken annan svensk kvinna kommer i närheten av det?

Jag är inte intresserad av nån gammal näringslivshagga eller nån gymnasial Alicia Wikander som man läser som en öppen bok. Jag är intresserad av Isabella Löwengrip.

Skrev du "kommit i närheten"???????????????

Du vet...de flesta av oss kvinnor definierar framgång lite annorlunda. Vi tycker att bra gymnasiebetyg, en solid universitetsutbildning, gärna forskning på det och sedan en akademisk karriär är framgång. Det är därför vi skrattar åt Blondinbella. När vi är snälla. När vi inte är snälla gör vi annat också.
Citera
2019-11-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Oh la la, har du länk?

Tyvärr inte.
Det var på Instagrams funktion story där bilder och filmsnuttar bara syns i 24 h.
Citera
2019-11-05, 18:55
Medlem
Vilken.Sjukt fjantig engelska hon pratar.
Citera
2019-11-05, 18:57
Medlem
SouthernGirls avatar
https://www.expressen.se/dinapengar/jag-har-varit-sa-extremt-radd-att-beratta-om-detta/

Är inte det här bara en dramatisk exit till att bli den dolda ikon som Erik bett henne bli? Ett sista försök att suga ur dropparna ur marknaden, försvinna från den med ett Big Bang och därmed möjligheten till en välbetald Come Back när mystiken tätnar om ngt år? Jag ser exklusiva samarbeten, några få om året, en mer hemlig aura och lönen för allt: Erik.

Eller är jag cynisk?
Citera
2019-11-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
https://www.expressen.se/dinapengar/jag-har-varit-sa-extremt-radd-att-beratta-om-detta/

Är inte det här bara en dramatisk exit till att bli den dolda ikon som Erik bett henne bli? Ett sista försök att suga ur dropparna ur marknaden, försvinna från den med ett Big Bang och därmed möjligheten till en välbetald Come Back när mystiken tätnar om ngt år? Jag ser exklusiva samarbeten, några få om året, en mer hemlig aura och lönen för allt: Erik.

Eller är jag cynisk?

Nej, för fan! Du är inte cynisk. Eller så är du bara lika cynisk som jag. Jag har skrivit exakt det du gör nu - många gånger och här i tråden.

Skönt med nån som fattar.
Citera
2019-11-05, 19:35
Medlem
Men barnen då? Inte kan hon stadga sig med någon som bor så långt ifrån henne när hon har små barn!? Undrar hur de löser den lilla detaljen? För Erik jag väl också barn? Eller är de vuxna och utflugna?
Citera
2019-11-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Men barnen då? Inte kan hon stadga sig med någon som bor så långt ifrån henne när hon har små barn!? Undrar hur de löser den lilla detaljen? För Erik jag väl också barn? Eller är de vuxna och utflugna?

Men de kan väl bo samman under de barnfria veckorna? Någon övernattningslya i Stockolm är väl inga problem att få tag i när hon knullar Balder Balle. Han har ett fastighetsbolag - remember?
Citera
2019-11-05, 19:44
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
artikeln kom nu
"Isabella Löwengrips storstilade planer har förvandlats till något som han liknas vid ett haveri som nu också får konsekvenser i bolaget.
– Vi har valt att göra ett varsel när det gäller Löwengrip Invest där majoriteten av de anställda i bolaget är uppsagda. Vi har haft åtta heltidsanställda, plus deltidsanställda.
– För att rädda bolaget tvingades jag säga upp mer än hälften. Det gör jag för att kunna få fokusera på mitt skönhetsmärke.
Hon säger att det är hennes sparpengar som hållit det hela vid liv och att hon kanske delvis nu är vid vägs ände med inkomsterna från bloggandet och sociala medier."
Det var det jag sa
Begär kontanter
Ett bolag kan inte betala med minus
Forst så betalar Isabella sedan pappa och mamma vänner och sedan som en blixt ifran klar himmel så betalar ingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in