2019-11-05, 17:17
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Det är ju banbrytande om det är filmat hemma hos Erik.
Hon har ju varit extremt förtegen och undviker att nämna honom vid namn eller visa bilder därifrån. Scrollade lite snabbt i hennes blogg och ser att hon nämnt honom vid ETT tillfälle, när hon var på event i Göteborg. Den 27 okt skriver hon att hon åkte hem till Erik. Och tillägger "Jag har haft en lugn helg här med mycket sömn, samtal, massa mat och promenader".

Inte att hon haft en lugn helg hos honom utan "en lugn helg här."

Och tittar man på hennes andra inlägg om Göteborg står det bara att hon ska åka dit och att Göteborg blivit hennes trygghet. Märkligt formulerat även för att vara Bella. Är Erik tryggheten så borde hon ju skrivit det och inte Göteborg.

Jag gissar att a) han inte vill vara omnämnd i bloggen och Bella kan i vanlig ordning inte låta bli att försöka skryta om det ändå (ungefär som när hon filmade Stordalens kläder på hotellrummet i Paris...) eller b) hon vill att alla ska tro att hon bor hos Erik och att det är mer mellan dem än vad det egentligen är.

Jämfört med t ex hennes helg hos kompisen Sheila, fullt av bilder och information i bloggen. Rubriken på inlägget är "Helg hos Sheila". Men det är aldrig några blogginlägg som kallas "Helg hos Erik".
Ja, det är anmärkningsvärt om Bellsan har filmat hemma hos Daddy. Jag tror inte att han gillar det. Tror inte att han uppskattar tanken på att få sitt privatliv exponerat såsom det influencers exponerar sitt privata.
Det är möjligt att det inte är då mycket mellan dem, men att hon klänger sig kvar och han känner sig mer eller mindre tvingad att hjälpa henne. Bellsan är ju manipulativ.
Citera
2019-11-05, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Kära Bella har äntligen hittat tryggheten i götelaborg. Hon kommer nog tjöta snart med skall ni se.

Erik har en trygg famn och han är i sexuellt aktiv ålder om inte finns ju tex potensmedel som kan hjälpa.

Stämmer ryktena att isabella är gravid?

Det är ett jävla tjatande från dig om graviditet. Hur länge är det nu då hållit på med det? Och vilket rykte? Du menar rösterna du hör inne i ditt huvud?

Skriv och fråga de inblandade personerna, vettja. Det är bara att mejla och fråga.
Citera
2019-11-05, 17:36
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Menar du på fullt allvar att om hon nu är hemma hos Balder Balle (själv har jag inte en susning om huruvida hon är det, jag kollar ju aldrig hennes kanaler) och hon samtidigt har gått hand i hand med gubben på flera kontinenter så skulle de alltså ändå inte ha ett förhållande? Wow!

Däremot håller jag med dig om att Balder Balle knappast bär sig åt som en förälskad man plägar. Om de har ett förhållande, vilket jag personligen är övertygad om, så förnedrar han henne genom den här anonymiteten. Eller så är det en markering av hur han ser på förhållandet. Faktiskt hamnade jag i någon sån där kvällstidningsartikel (tror att det var det i alla fall) och då skrev de nåt om honom. Och sedan ungefär : "Erik Selin har avböjt att kommentera uppgiften om förhållandet". Och det är lite märkligt. Det vore väl för tusan bara vara att skicka ett kort mejl - "Ja, vi har ett förhållande. Hur kan man ha missat det? End of discussion." Typ. Men det gjorde han alltså inte.
Det kommer att visa sig vad de har ihop. Om de har något ihop.
Citera
2019-11-05, 17:46
Medlem
Citat:
Det är ju banbrytande om det är filmat hemma hos Erik.
Hon har ju varit extremt förtegen och undviker att nämna honom vid namn eller visa bilder därifrån. Scrollade lite snabbt i hennes blogg och ser att hon nämnt honom vid ETT tillfälle, när hon var på event i Göteborg. Den 27 okt skriver hon att hon åkte hem till Erik. Och tillägger "Jag har haft en lugn helg här med mycket sömn, samtal, massa mat och promenader".

Inte att hon haft en lugn helg hos honom utan "en lugn helg här."

Och tittar man på hennes andra inlägg om Göteborg står det bara att hon ska åka dit och att Göteborg blivit hennes trygghet. Märkligt formulerat även för att vara Bella. Är Erik tryggheten så borde hon ju skrivit det och inte Göteborg.

Jag gissar att a) han inte vill vara omnämnd i bloggen och Bella kan i vanlig ordning inte låta bli att försöka skryta om det ändå (ungefär som när hon filmade Stordalens kläder på hotellrummet i Paris...) eller b) hon vill att alla ska tro att hon bor hos Erik och att det är mer mellan dem än vad det egentligen är.

Jämfört med t ex hennes helg hos kompisen Sheila, fullt av bilder och information i bloggen. Rubriken på inlägget är "Helg hos Sheila". Men det är aldrig några blogginlägg som kallas "Helg hos Erik".

Det här med Stordalens kläder? Vad var det? Jag måste missat det helt!

Kan du berätta mer?
Citera
2019-11-05, 17:53
Medlem
mittenskittens avatar
artikeln kom nu

https://www.expressen.se/dinapengar/jag-har-varit-sa-extremt-radd-att-beratta-om-detta/

"Isabella Löwengrips storstilade planer har förvandlats till något som han liknas vid ett haveri som nu också får konsekvenser i bolaget.

– Vi har valt att göra ett varsel när det gäller Löwengrip Invest där majoriteten av de anställda i bolaget är uppsagda. Vi har haft åtta heltidsanställda, plus deltidsanställda.

– För att rädda bolaget tvingades jag säga upp mer än hälften. Det gör jag för att kunna få fokusera på mitt skönhetsmärke.

Hon säger att det är hennes sparpengar som hållit det hela vid liv och att hon kanske delvis nu är vid vägs ände med inkomsterna från bloggandet och sociala medier."
Citera
2019-11-05, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmudgeO
Det här med Stordalens kläder? Vad var det? Jag måste missat det helt!

Kan du berätta mer?

Bella åkte till Paris för att gå på modevisning tillsammans med Stordalen. Väl där lägger hon upp en story från hotellrummet där man tydligt ser herrkläder och skor. Det är så tydligt att man får känslan att hon verkligen ville visa kläderna och att de delade rum.
Citera
2019-11-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Så är det. Själv tipppar jag sammanflyttning, eventuellt också äktenskap. Balder Balle hamnade i en återvändsgränd när hans knullande blev offentligt och sedan var frun history. Då kan han lika väl ha ihop det med Blondinbella som med någon annan. Funkar sexet så varför inte satsa på det man visserligen bara råkade hamna i men som funkar hyggligt.
Citera
2019-11-05, 18:24
Medlem
Citat:
Bella åkte till Paris för att gå på modevisning tillsammans med Stordalen. Väl där lägger hon upp en story från hotellrummet där man tydligt ser herrkläder och skor. Det är så tydligt att man får känslan att hon verkligen ville visa kläderna och att de delade rum.
Oh la la, har du länk?
Citera
2019-11-05, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Vid det här laget börjar det bli absurt. De har gått hand i hand på två kontinenter och hon har nämnt honom vid namn i bloggen. Hon tillbringar varannan helg hos honom. Hur mycket hon än brukar ljuga så vet vi att de är ihop.
Citera
2019-11-05, 18:33
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Finns ingen svensk kvinna som det funnits lika mycket glamourös suspense kring sen Greta Garbo. Det är kryptiska bilder på Stordalens kläder och promenader med en miljardär i Saint-Tropez. Med mera. Vilken annan svensk kvinna kommer i närheten av det?

Jag är inte intresserad av nån gammal näringslivshagga eller nån gymnasial Alicia Wikander som man läser som en öppen bok. Jag är intresserad av Isabella Löwengrip.
Citera
2019-11-05, 18:37
Medlem
Förstår fortfarande dock inte, hur kunde hon gå från toppen till botten så snabbt?
Citera
2019-11-05, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Det är ett jävla tjatande från dig om graviditet. Hur länge är det nu då hållit på med det? Och vilket rykte? Du menar rösterna du hör inne i ditt huvud?

Skriv och fråga de inblandade personerna, vettja. Det är bara att mejla och fråga.
det är ju ett rykte att isabella är gravid, kann inte jag ra för. jag kann inte whatsappa bella och fraga har du haft sex med göteborgaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in