Citat:
Ursprungligen postat av
Fotoalbuns
LW var en ulv i fårakläder.Det kan jag utläsa ur det som hon själv skrivit om sina åsikter om kristendomen.Hon var inte den ödmjuka rena människan som det snstår en som vill leva enligt kristen etik och moral.Jag kan skönja något av hennes personlighet.Hon om någon som själavårdare borde föregått som ett gott exempel för omvärlden.Hon var aldrig lämplig att axla det tunga uppdraget.
Det är pga detta som jag kan förstå hur det hemska kunde ske över huvud taget,även om mord aldrig är lösningen naturligtvis.Jag förstår nu på ett annat sätt hennes handlande.(även om jag inte försvarar det)Hon hade inte den lämpligheten som anstår en pastor helt enkelt.Hon var inget annat än vilken annan människa som helst, och jag är besviken på henne.Ingen person jag hade velat lyssnat till.
Har inte varit här inne på evigheter, men kollade några inlägg här för att se om något hän.
Kom till detta inlägg, och där steg blodtrycket.
Det är ju helt galet hur du och många andra kan säga er FÖRSTÅ hur detta kunnat hända
HON är en ulv i fårakläder, inte en ren och ödmjuk människa, ingen etik och moral för att vara kristen osv. 🙄
Tycker du att SD är en ren och ödmjuk människa? Han valde ju att ingå äktenskap , enligt kristen etik och moral, bli vigd enligt kristendomen, borde inte HAN då vara en ren ödmjuk människa?
Eller hur tänker du där?
Tycker du att HAN är lämplig att ingå äktenskap? Borde inte HAN ha ansvaret angående sin del i sitt äktenskap? Och vara en ren och ödmjuk människa?
LW - Ingen person du hade velat lyssna till,
SD, Är DET någon du hade velat lyssna till? 🙄 😴
Jag förstår verkligen INTE hur man kan få till att FÖRSTÅ hur detta kunde hända 🧐
En man mördar en kvinna, en mamma... Och man kan förstå det 😳
Vilken moral har du? Är du en ren och ödmjuk människa?
Det finns många människor som känner sig må bra av att vara elaka, nedvärderande och tar chansen att prata illa om andra, både levande och döda, men hur man kan säga sig förstå att en kvinna blir dödad, det är ledsamt och det känns som en riktigt obehaglig människa.