2019-11-05, 16:10
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
När kommer artikeln i tidningen alla pratar om?
Vilken artikel?
Citera
2019-11-05, 16:11
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Jo, många gånger är det nog slavarna som kommenterar och delar ut styrkekramar. Eller köpta kommentarer. Men alla läser inte här eller på Bloggbevakning så tyvärr finns en hel del oupplysta människor som inte har en aning om hur mycket som är ljug, buffel och båg. Har själv hört folk tycka synd om henne utifrån det som stått i tidningarna och på hennes Instagram. De hade aldrig hört talas om hotlappar, fejkade siffror m.m.

På samma sätt som jag ofta träffar människor som inte har en aning om vad Anna Books barn gjort sig skyldiga till.
Det verkliga problemet återfinns i Expressens granskning av Bellsans reklamsamarbeten. Hon har ljugit inför annonsörer som trott att hon haft en mycket större räckvidd och mer engagerade följare än vad hon har.
Antalet inlägg och kvaliteter på dessa påverkar direkt hennes ekonomiska värde.
Så det finns ett mycket starkt incitament för Bellsan att se till att kommentatorsfältet fylls.
Vem vet, hon kanske tom utreds för bedrägeri 🤔?
Citera
2019-11-05, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Edit: Tittade just på Bellsans IG. Där står hon påklädd samt sminkad och pratar om meetings in Gothenburg.
Dagen tillbringas inte i pyjamas

Och inte heller ser hon ut att vara på något hotellrum.

Förmodligen väldigt uträknat av henne vilken bakgrund hon väljer att ha i sin story. Kanske för att få folk att tro att hon är hemma hos Erik!? vilket hon möjligtvis är...
Citera
2019-11-05, 16:21
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxaria

Förmodligen väldigt uträknat av henne vilken bakgrund hon väljer att ha i sin story. Kanske för att få folk att tro att hon är hemma hos Erik!? vilket hon möjligtvis är...
Visst, det ska spekuleras om Daddy
Även om hon är hemma hos honom betyder det inte att de har något förhållande. Tycker att det är lite intressant att det inte kommer någon bekräftelse på att de är ett par om de nu är det. Ojuste av Daddy.
Senast redigerad av DoraF 2019-11-05 kl. 16:24.
Citera
2019-11-05, 16:39
Bannlyst
Kära Bella har äntligen hittat tryggheten i götelaborg. Hon kommer nog tjöta snart med skall ni se.

Erik har en trygg famn och han är i sexuellt aktiv ålder om inte finns ju tex potensmedel som kan hjälpa.

Stämmer ryktena att isabella är gravid?
Citera
2019-11-05, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Vilken artikel?

Skulle väl släppas en intervju m henne idag?
Citera
2019-11-05, 16:57
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Skulle väl släppas en intervju m henne idag?

i bloggen igår skrev hon:

"Sedan väntade avstämning på kontoret, bankmöte och en längre intervju med en tidning. Jag har valt att inte göra intervjuer sedan innan sommaren men eftersom trycket har blivit så högt samt att det är så mycket ryktesspridning så valde jag att säga ja. Jag behöver få lugn och ro till att jobba mig igenom krisen och jag tror att det här var det bästa sättet – Få berätta hur det ligger till. Jag tror att det är ute imorgon."

hon tror att den kommer ut idag. kan vara imorgon också.
tänker dock att det hade ju ändå varit lättare att bara skriva rakt ut i bloggen vad det är som hänt. då kan hon skriva vad hon vill och slipper prata med media som hon inte gillar..
Citera
2019-11-05, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxaria

Det är ju banbrytande om det är filmat hemma hos Erik.
Hon har ju varit extremt förtegen och undviker att nämna honom vid namn eller visa bilder därifrån. Scrollade lite snabbt i hennes blogg och ser att hon nämnt honom vid ETT tillfälle, när hon var på event i Göteborg. Den 27 okt skriver hon att hon åkte hem till Erik. Och tillägger "Jag har haft en lugn helg här med mycket sömn, samtal, massa mat och promenader".

Inte att hon haft en lugn helg hos honom utan "en lugn helg här."

Och tittar man på hennes andra inlägg om Göteborg står det bara att hon ska åka dit och att Göteborg blivit hennes trygghet. Märkligt formulerat även för att vara Bella. Är Erik tryggheten så borde hon ju skrivit det och inte Göteborg.

Jag gissar att a) han inte vill vara omnämnd i bloggen och Bella kan i vanlig ordning inte låta bli att försöka skryta om det ändå (ungefär som när hon filmade Stordalens kläder på hotellrummet i Paris...) eller b) hon vill att alla ska tro att hon bor hos Erik och att det är mer mellan dem än vad det egentligen är.

Jämfört med t ex hennes helg hos kompisen Sheila, fullt av bilder och information i bloggen. Rubriken på inlägget är "Helg hos Sheila". Men det är aldrig några blogginlägg som kallas "Helg hos Erik".
Citera
2019-11-05, 17:11
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten

"Sedan väntade avstämning på kontoret, bankmöte och en längre intervju med en tidning. Jag har valt att inte göra intervjuer sedan innan sommaren men eftersom trycket har blivit så högt samt att det är så mycket ryktesspridning så valde jag att säga ja. Jag behöver få lugn och ro till att jobba mig igenom krisen och jag tror att det här var det bästa sättet – Få berätta hur det ligger till. Jag tror att det är ute imorgon."

tänker dock att det hade ju ändå varit lättare att bara skriva rakt ut i bloggen vad det är som hänt. då kan hon skriva vad hon vill och slipper prata med media som hon inte gillar..
Bellsan medverkar ju själv till att skapa rykten genom antydningar, cliffhangers och andra exceltrick på bloggen och IG. Hon vill att människor ska vara nyfikna och att det ska gå rykten om henne. Buzzet skapar trafik. Utan trafik har hon inget levebröd. Strategin är noga uttänkt.

För Bellsan hade det varit direkt kontraproduktivt att rakt upp och ner berätta hur det är och vad som hänt. Det hade dödat allt intresse.
Citera
2019-11-05, 17:11
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten

Aha. Dagstidning eller "magasin" undrar jag då. Längre (nåja, allt är relativt) intervju indikerar "magasin", men "kommer kanske ut imorgon" lutar åt dagstidning, eller prenumerationsartikel hos "magasin".
Citera
2019-11-05, 17:12
Medlem
Tror Isabellas största önskan just nu är att bli gravid. Skulle inte förvåna mig om hon lägger ner bloggen och allt när hon väl lyckas
Citera
2019-11-05, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Visst, det ska spekuleras om Daddy
Även om hon är hemma hos honom betyder det inte att de har något förhållande. Tycker att det är lite intressant att det inte kommer någon bekräftelse på att de är ett par om de nu är det. Ojuste av Daddy.

Menar du på fullt allvar att om hon nu är hemma hos Balder Balle (själv har jag inte en susning om huruvida hon är det, jag kollar ju aldrig hennes kanaler) och hon samtidigt har gått hand i hand med gubben på flera kontinenter så skulle de alltså ändå inte ha ett förhållande? Wow!

Däremot håller jag med dig om att Balder Balle knappast bär sig åt som en förälskad man plägar. Om de har ett förhållande, vilket jag personligen är övertygad om, så förnedrar han henne genom den här anonymiteten. Eller så är det en markering av hur han ser på förhållandet. Faktiskt hamnade jag i någon sån där kvällstidningsartikel (tror att det var det i alla fall) och då skrev de nåt om honom. Och sedan ungefär : "Erik Selin har avböjt att kommentera uppgiften om förhållandet". Och det är lite märkligt. Det vore väl för tusan bara vara att skicka ett kort mejl - "Ja, vi har ett förhållande. Hur kan man ha missat det? End of discussion." Typ. Men det gjorde han alltså inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in