Citat:
Ursprungligen postat av
Toalettborsten
Jag förstår. Jag anser dock att det är vad man gör som avgör ens trovärdighet. Så som Trump hanterat amerikanerna och ekonomin (och media!) visar att han har mycket hög trovärdighet.
Så en journalist återberättar vad han råkat höra från vissa i Trump-familjen? Kan det bli mer taget ur luften än så, särskilt när man tänker på medias agenda mot Trump? Det är säkert sant, men särskilt slagkraftigt är det ju inte. Sedan förstår jag inte varför det skulle vara ett problem att någon Ryss betalar för Trumps golfresor m.m.. Försök hitta en miljardär där ute som inte har en massa skit i bagaget, eller ännu bättre: Försök hitta en miljardär där ute som är lika fläckfri som Trump.

Eh ja, jag tror det skulle vara enkelt att hitta en bättre miljardär...
Vi tar det åt andra hållet - säg EN som har mer "skit" på sig? Och dåliga rykten om sig...
Tex om vi nu tar vad som kan bekräftas - Trump är med i betydligt mer stämningar än nån annan miljardär. Verkar alltså inte direkt vara nån snubbe man skulle säga kan
"art of the deal" ...
Det är ju bara ni som sprider denna dynga om "fake media" utan att ha fog för det.
Liksom vad ljuger media om då?
Ge fakta osv - på samma sätt som vi kan ge fakta mot Trump ....