2019-11-04, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Tull.

Haha, hva er du slags suring? 2 innlegg her inne, og begge er like sure og bitre.
Citera
2019-11-04, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Haha, hva er du slags suring? 2 innlegg her inne, og begge er like sure og bitre.

Uenig, men du må gjerne utdype.
Citera
2019-11-04, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Pillene for 31.10? Hvilke piller? Gikk Anne på piller?

Uttrykte meg kanskje litt feil. Om hun gikk på noen faste medikamenter noe som ikke er så uvanlig i den alderen kunne man få et hint om hun var i live den 31.10 om pillene for den dagen var borte. Finnes slike bokser med 7 rom hvor man doserer hele ukens piller så man ikke glemmer ta dem evt ikke skal ta dobbelt en dag.
Så er spørsmålet hvor omstendig GM var med å rigge åstedet og om dette også var med i beregningen.
Citera
2019-11-04, 20:54
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Ikke uvanlig med blodfortynnende eller kolesterol-senkende medisiner for folk i den alderen.
Citera
2019-11-04, 22:00
Medlem
Brøske ba nettopp på Åsted Norge om nye tips fra publikum som "kan føre til at Anne Elisabeth Hagen blir funnet". Sitert fra hukommelsen.

Brøske bekreftet at politiet søker etter skjulestedet der AEH er gjemt. At de har søkt på flere aktuelle steder. I vann og elver. Ute i skogen.

Edit:
Brøske sa at de hadde mottatt mange tips om hvor hun kan være skjult, men at ingen av tipsene har gitt resultat.
Senast redigerad av kornblomst 2019-11-04 kl. 22:10. Anledning: Edit
Citera
2019-11-04, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Brøske ba nettopp på Åsted Norge om nye tips fra publikum som "kan føre til at Anne Elisabeth Hagen blir funnet". Sitert fra hukommelsen.

Brøske bekreftet at politiet søker etter skjulestedet der AEH er gjemt. At de har søkt på flere aktuelle steder. I vann og elver. Ute i skogen.

Edit:
Brøske sa at de hadde mottatt mange tips om hvor hun kan være skjult, men at ingen av tipsene har gitt resultat.

Må innrømme jeg ble litt overrasket og kanskje litt skuffet når jeg så episoden du tipset om. Hadde håpet politiet hadde et ess i ermet men ser ikke slik ut. Kan være DNA sporet skapte optimisme tidligere og stoppet noe opp nå.

Forsto på Brøske at de bare ønsker masse tips om potensielle gjemmesteder som de kan systematisk gå igjennom.
Citera
2019-11-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fbc37
Må innrømme jeg ble litt overrasket og kanskje litt skuffet når jeg så episoden du tipset om. Hadde håpet politiet hadde et ess i ermet men ser ikke slik ut. Kan være DNA sporet skapte optimisme tidligere og stoppet noe opp nå.

Forsto på Brøske at de bare ønsker masse tips om potensielle gjemmesteder som de kan systematisk gå igjennom.

De håper selvfølgelig at noen kan ane hvor hun er gjemt. At folk som kjenner de involverte rett og slett prøver å huske om de kan ha sett eller hørt eller forstått eller oppfattet noe engang som kanskje kan peke mot et bestemt sted som aktuelt skjulested.

Det er litt nåla i høystakken. Man kan ikke gi opp for det.

Jeg tror ikke det er mulig å få GM til å fortelle hvor han skjulte henne. Da må politiet håpe at noen kan ha sett noe, eller hørt noe, eller lagt merke til noe, sannsynligvis sent på kvelden 30. oktober eller på natten 31. oktober.

Brøske oppga ikke noe tidsrom, eller noe område. Politiet er åpen for ethvert tips fra mennesker som tror de kan vite noe.
Citera
2019-11-04, 23:50
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbc37

Tror ikke du skal sette dette opp mot DNA-prøvene. Det er viktig å finne AE for de næres skyld og for oppklaringen sin del. Å felle en dom uten lik, er vanskeligere.

Jeg er 100% sikker på at saken blir oppklart. Politiet hadde ikke gått ut med en sånn optimisme om å komme til oppklaring før nyttår, uten å virkelig mene det eller tro det. Det tyder på at svært mye er oppklart allerede. Og de ligger mange steg foran det som formidles til media.
Citera
2019-11-04, 23:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
De håper selvfølgelig at noen kan ane hvor hun er gjemt. At folk som kjenner de involverte rett og slett prøver å huske om de kan ha sett eller hørt eller forstått eller oppfattet noe engang som kanskje kan peke mot et bestemt sted som aktuelt skjulested.

Det er litt nåla i høystakken. Man kan ikke gi opp for det.

Jeg tror ikke det er mulig å få GM til å fortelle hvor han skjulte henne. Da må politiet håpe at noen kan ha sett noe, eller hørt noe, eller lagt merke til noe, sannsynligvis sent på kvelden 30. oktober eller på natten 31. oktober.

Brøske oppga ikke noe tidsrom, eller noe område. Politiet er åpen for ethvert tips fra mennesker som tror de kan vite noe.
Jag tycker att det är intressant hur Rune Utne Reitan kommenterade fallet i "Åsted Norge" ikväll; (...) "i forsvinningssaken eller drapssaken - eller hva man skal kalle det".
Citera
2019-11-04, 23:59
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Tror ikke du skal sette dette opp mot DNA-prøvene. Det er viktig å finne AE for de næres skyld og for oppklaringen sin del. Å felle en dom uten lik, er vanskeligere.

Jeg er 100% sikker på at saken blir oppklart. Politiet hadde ikke gått ut med en sånn optimisme om å komme til oppklaring før nyttår, uten å virkelig mene det eller tro det. Det tyder på at svært mye er oppklart allerede. Og de ligger mange steg foran det som formidles til media.
Asbjørn Hansen uttrykte også at han mener politiet MÅ ha noe vesentlig mer enn det de har gått ut i media med. Altså noe helt annet enn skospor, strips og brevpapir. Og det har de nok da, siden de er så sikre på løsning.
Citera
2019-11-05, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jag tycker att det är intressant hur Rune Utne Reitan kommenterade fallet i "Åsted Norge" ikväll; (...) "i forsvinningssaken eller drapssaken - eller hva man skal kalle det".

Hvorfor oppfatter du det som interessant ?
Citera
2019-11-05, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen

Hvilken optimisme ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in