2019-11-01, 13:27
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja

David? Har han ens stått på en scen under de senaste åren?.... Med det sagt, all heder åt David - fantastisk i radioformat men en usel standup-komiker.

Han har ju spelat in Släng dig i brunnen så visst har han stått på scen.
Citera
2019-11-02, 12:07
Medlem
garderobsbogs avatar
Varför denna motvilja mot AMK? Visst att kvaliteten varierar men det är väl vad det är? Bah sluta lyssna ifall ni inte gillar?
Citera
2019-11-02, 14:19
Medlem
Jag tycker podden är mest flams trams .Svårt att ens ha liksom ha ett fokus på vad de snackar om .
Då det liknar mer morgonpasset fast på ladd . Det finns några underhållande avsnitt på sistone men jag avgår ett tag .
Citera
2019-11-03, 02:15
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Vet inte om det är Martin som säger ifrån eller om de börjat med mediciner. Både Thomas Eriksson och Fanny varit megadampiga men nu är de rätt sköna att lyssna på, iallafall om man jämfört med innan.
Tror kanske det är en vanesak. Nu stör jag mig egentligen bara när improgänget pratar om impro. Det finns något så äckligt distanslöst att prata om sin egna yrkesutövning på det sättet som de pratar om impro.
Citera
2019-11-03, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Tror kanske det är en vanesak. Nu stör jag mig egentligen bara när improgänget pratar om impro. Det finns något så äckligt distanslöst att prata om sin egna yrkesutövning på det sättet som de pratar om impro.

Kan bara hålla med. Impro är så oerhört tråkigt.
Erik Broström från Presens impro skrattar så jävla överdrivet åt precis allt, My Gudmundsdotter kan ju inte vara med i 20 minuter utan att "råka" komma in på impro...
Citera
2019-11-04, 10:53
Medlem
Det mesta svenska komiker gör är dynga. Deras standup är pinsam och deras projekt de tar för sig är hemska. Mina problem av Simon G är pinsamt.

Fick sitta med skämskudden när jag kollade på Släng mig i Brunnen.

Nu är ju Betnér Flashback mest hatade man men jag tycker ändå han är den som känns mest proffsig i sin stand up, även om han blivit pissetråkig på senaste.
Citera
2019-11-04, 21:08
Medlem
Jag är så fruktansvärt trött på Thapper och Robin ”jag har skit på hen men det tar vi efter vi efter sändning” Berglund.

Robin vill så gärna framstå som god och härlig men han älskar samtidigt att snacka skit om andra och ska samtidigt stryka alla medhårs hela tiden.

Thapper är bara så jävla tråkig, men tror att han är rolig hela tiden och den där jävla östgötskan gör inte saken bättre.
Citera
2019-11-05, 06:30
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Jag är så fruktansvärt trött på Thapper och Robin ”jag har skit på hen men det tar vi efter vi efter sändning” Berglund.

Robin vill så gärna framstå som god och härlig men han älskar samtidigt att snacka skit om andra och ska samtidigt stryka alla medhårs hela tiden.

Thapper är bara så jävla tråkig, men tror att han är rolig hela tiden och den där jävla östgötskan gör inte saken bättre.

Nu tycker jag ju att Robin B är sympatisk, men stör mej också på den grejen.
Om han inte tänkt dela det i podden så knip käften.
Väldigt irriterande.
Citera
2019-11-05, 19:25
Medlem
fjolla666s avatar
Martin fortsätter att försova sig. Noll respekt för lyssnarna, noll respekt för kamraterna som han bjudit in.
Jävla fjortisbeteende!

Sen en annan sak. Roasten mot Magnus Betnér. Martin stod och läste allt han skulle säga på en surfplatta. Dåligt att inte kunna förbereda sig bättre.
Citera
2019-11-05, 20:02
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Martin fortsätter att försova sig. Noll respekt för lyssnarna, noll respekt för kamraterna som han bjudit in.
Jävla fjortisbeteende!

Sen en annan sak. Roasten mot Magnus Betnér. Martin stod och läste allt han skulle säga på en surfplatta. Dåligt att inte kunna förbereda sig bättre.
Betners ”origin-story” om AMK var i alla fall rätt rolig.
Citera
2019-11-05, 21:04
Medlem
Jag var förvånad att det var en jämn match mellan dem. Så fort roasten har kommit upp så har Martin alltid hävdat att han totalkrossade Betner o att Betner mer eller mindre skämde ut sig. Så var det verkligen inte
Citera
2019-11-05, 21:32
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRosa
Jag var förvånad att det var en jämn match mellan dem. Så fort roasten har kommit upp så har Martin alltid hävdat att han totalkrossade Betner o att Betner mer eller mindre skämde ut sig. Så var det verkligen inte

Jämn match?
Jag tyckte Betnér var klart överlägsen.
Betnér krossade ju allt med Martin, karriär, karaktär och pekade ut det löjliga med Martins överdrivna polishat.
Martin hade en grej, Betnérs utseende.
Och det kunde han inte ens utantill.
Klar vinst Betnér.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in