2019-10-25, 15:31
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadHattersHat
En AMK Reunion-show på Scalateatern den 21 December med Martin, Nisse, Fritte och David.
Det verkar som att det är knapert och att pengarna måste in innan jul, för en biljett med "skymd sikt" går på 275:-, en biljett med "delvis skymd sikt" kostar 385:- och en vanlig biljett hela 490:-

Hahaha åh herregud..
Citera
2019-10-25, 22:16
Medlem
Sämsta avsnittet någonsin var 23 oktober. Martin borde stängt av sändningen i ren å skär besvikelse. Det snackas ett helt program om Martins jefla mössa!
Citera
2019-10-26, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MadHattersHat
En AMK Reunion-show på Scalateatern den 21 December med Martin, Nisse, Fritte och David.

Kommer det spelas in? Eller får bara patreons lyssna?

Väntat så länge på detta, det är dags.
Fritte, David & Nisse har vuxit så otroligt sen podden lades ned, Martin har la sakta men säkert sjunkit.
Citera
2019-10-26, 09:11
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flawful

Fritte, David & Nisse har vuxit så otroligt sen podden lades ned, Martin har la sakta men säkert sjunkit.
Det är en standup-show så det kommer nog inte spelas in alls.
Citera
2019-10-26, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Sämsta avsnittet någonsin var 23 oktober. Martin borde stängt av sändningen i ren å skär besvikelse. Det snackas ett helt program om Martins jefla mössa!

Haha ja.. Martin dog nog lite inombords när de tjatade om Dr Bombay. Ibland flyger det inte. Som tur var blev det åka av dagen efter.
Citera
2019-10-27, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flawful

Enda som har vuxit är Nisse, helt bisarrt att påstå att Fritte och David har blivit bättre standupkomiker......

Båda två är komplett värdelösa på scenen...... Martin ska vi inte ens prata om, varenda gång han försökte dra sin rutin i ett halvår om sitt ex som var ”otrogen” ville hela publiken lämna platsen.

David? Har han ens stått på en scen under de senaste åren?.... Med det sagt, all heder åt David - fantastisk i radioformat men en usel standup-komiker.
Senast redigerad av egenvilja 2019-10-27 kl. 13:55.
Citera
2019-10-27, 16:35
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Daniel Sanchez är väl den mest onödiga gästen .
Hans värdelösa inlägg i varje samtal är så jävla dödande .

Pelle eller vad han heter är också oerhört tourette och slänger sig med saker . Han har noll koll på.

Extremt tröttsam men visst... kan ju vara roligt då och då.
Citera
2019-10-28, 11:20
Medlem
Fritte, sanshez, brenning, gudmunsdotter, Jörgen är de tråkigaste.

Finns inget värre i när dom pratar standup heller, usch.
Citera
2019-10-28, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Enda som har vuxit är Nisse, helt bisarrt att påstå att Fritte och David har blivit bättre standupkomiker......

Båda två är komplett värdelösa på scenen...... Martin ska vi inte ens prata om, varenda gång han försökte dra sin rutin i ett halvår om sitt ex som var ”otrogen” ville hela publiken lämna platsen.

David? Har han ens stått på en scen under de senaste åren?.... Med det sagt, all heder åt David - fantastisk i radioformat men en usel standup-komiker.

Martin körde otrogna ex-materialet när jag såg honom för några veckor sen 🙃
Hur många år sen är det nu?
Citera
2019-10-31, 09:59
Medlem
Run3s avatar
I avsnittet från 30:e oktober så kom de in på Flashback, och Fanny Agazzi berättade att hon läst att hon enligt Flashback har en "kognitiv funktionsnedsättning". Uppenbarligen är det denna kommentaren från april som hon har läst:
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Inte illa menat, men angående Fanny Agazzi så får jag ofta för mig att hon har någon kognitiv funktionsnedsättning. Samtidigt kläcker hon ibland ur sig något som faktiskt är intelligent och relevant, och hon verkar ju också ha en del standup-gigg. Man undrar ju om det är lyteskomik hon sysslar med på sina standups, och om hon har någon form av autism och därför gör dig väldigt dålig i sociala sammanhang som i radion.
Har faktiskt tänkt det senaste att jag har börjat gilla Fanny allt mer. Vet inte om det är att min smak har ändrats, att hon är mer bekväm i gänget eller att jag med tiden "lärt känna henne" (som lyssnare). Tycker att hon är schysst mot de andra deltagarna, att hon passar in och är riktigt rolig. Tycker att hon numera lirar mycket bättre med de andra socialt.
Citera
2019-11-01, 11:24
Medlem
Vet inte om det är Martin som säger ifrån eller om de börjat med mediciner. Både Thomas Eriksson och Fanny varit megadampiga men nu är de rätt sköna att lyssna på, iallafall om man jämfört med innan.
Citera
2019-11-01, 13:17
Medlem
Jag gillar Tengwall. Undra om jag någonsin hört honom skratta gott och högt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in