2019-11-04, 11:07
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Känner likadant. Vad ska dom dit och göra när dom inte ens kommer göra alla sina meddelanden liksom?

Blir ju inte bättre av alla jävla nötter som ska göra snabbval nu - tror jag hade 30 favorites igår och redan idag har jag haft 10 stycken... Alltid samma idiot som snabbväljer med.

Så less på alla gubbar som är lediga om dagarna med och ska börja tjata direkt om att man inte kan ses 3 timmar efter första meddelandet och säger "Kan du inte ta en semesterdag för mig?".
Jo - som att en 18-årig timanställd skulle ta ut en semesterdag för att knulla en 70-åring utan profilbild eller namn, slutar aldrig chockeras över hur äcklig man kan bli.

Kan ibland få lite dålig magkänsla - men majoriteten är verkligen för jävla dumma och vidriga för sitt eget bästa så skönt att lacka ur lite på dom och sätta på plats, för dom kommer ändå tillbaka som knähundar sen efter lite tjat.
Senast redigerad av MandySkolman 2019-11-04 kl. 11:15.
2019-11-04, 12:08
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Blir ju inte bättre av alla jävla nötter som ska göra snabbval nu - tror jag hade 30 favorites igår och redan idag har jag haft 10 stycken... Alltid samma idiot som snabbväljer med.

Så less på alla gubbar som är lediga om dagarna med och ska börja tjata direkt om att man inte kan ses 3 timmar efter första meddelandet och säger "Kan du inte ta en semesterdag för mig?".
Jo - som att en 18-årig timanställd skulle ta ut en semesterdag för att knulla en 70-åring utan profilbild eller namn, slutar aldrig chockeras över hur äcklig man kan bli.

Kan ibland få lite dålig magkänsla - men majoriteten är verkligen för jävla dumma och vidriga för sitt eget bästa så skönt att lacka ur lite på dom och sätta på plats, för dom kommer ändå tillbaka som knähundar sen efter lite tjat.

Just därför kan vi mjölka ur dom på alla pengar dom har, vi har dom ju lindade runt lillfingret oavsett vad de säger ;D
2019-11-04, 14:57
Medlem
MandySkolmans avatar
Har någon av er dårar stött på någon som ni känner personligen eller vet vilka det är?
Bara en för mig än så länge - vilket inte var chockerande direkt.
2019-11-04, 15:18
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Har någon av er dårar stött på någon som ni känner personligen eller vet vilka det är?
Bara en för mig än så länge - vilket inte var chockerande direkt.

Några stycken, men roligast är ju de så kallade kändisarna
2019-11-04, 15:25
Medlem
johnthedickholmess avatar
Får jag bara fråga jag som inte riktigt fattar vad ni gör? Svarar ni på mejl från en svensk sex chatt där ni får betalt per mejl? Är det både killar och tjejer som mejlar er eller hur fungerar det?
2019-11-04, 15:27
Medlem
Citat:

Ha ha ha ha
Flippade helt på en dåre och kunde inte hålla mej och sa vad jag tyckte.
Nu får man väl bannor för det när någon ny operatör anmäler
2019-11-04, 15:34
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Får jag bara fråga jag som inte riktigt fattar vad ni gör? Svarar ni på mejl från en svensk sex chatt där ni får betalt per mejl? Är det både killar och tjejer som mejlar er eller hur fungerar det?

Exakt så.
2019-11-04, 15:50
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Ha ha ha ha
Flippade helt på en dåre och kunde inte hålla mej och sa vad jag tyckte.
Nu får man väl bannor för det när någon ny operatör anmäler

Tyvärr det som gäller nu.. Sämst på jobbet är dom, men riktiga golbögar samtidigt - förpestar tillvaron för allihop, låt oss och våra köksbordsknullare vara ifred!
2019-11-04, 16:45
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Exakt så.

ok, vad är det för sex-chatter? Trodde bara folk ringde in på betalnummer eller var inne på sex-cams live.
2019-11-04, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ok, vad är det för sex-chatter? Trodde bara folk ringde in på betalnummer eller var inne på sex-cams live.

Vad det är för sexchatter? Glider du in på ett bageri och frågar vad en syltkaka är?
2019-11-05, 09:27
Medlem
Tog reda på, hos min utländska bank, vad dem rapporterat 2016 - 2018:

Dem rapporterar till sitt lands skatteverk:

Mitt namn, adress, taxeringsnummer i utlandet, kontonummer, och saldot på bankkontot 31 december. (har inga intäkter från aktier etc.)

Och då det inte finns någon inkomst sedan 2016 struntar utlandets skatteverk att rapportera till Sveriges skatteverk och banken struntar i att en privatperson överför X antal Euro varje månad.

Torde vara lugnt då.....och är förklaringen varför inget hänt, antar jag.
2019-11-05, 14:00
Medlem
MandySkolmans avatar
Börjar ledsna förjävla mycket på vår egna ": oD" nu.
Spelar ingen roll vad man skriver, ett muntert fint svar på 25 rader kommer ändå, med vacker bild - så där e han riktig skön! Tyvärr så laggar ju hela systemet i 10 min varje gång man får den tjommen - hade ju ökat kvaliteten på ens humör och meddelanden om dom fixade denna skit, men kvalitet spelar ju ingen roll här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in