2019-11-04, 11:14
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Frivilligt sexarbete innebär inte att kroppen fungerar som vid frivilligt önskat sex vilket du som specialdoktor borde ha lärt dig från gyn.delen i utbildningen. Inte går några horor till doktorn för att det gör ont vid sex eftersom doktorn kommer att säga att de ska sluta ha penetrerande sex och endast pröva detta när de är ordentligt upphetsade.

Alla är inte torrfittor som du och Moment22. Många sexarbetare blir våta, och en del får även orgasm med sina kunder. Sedan märker jag att du inte hört talas om glidmedel. Glidslem används även vid medicinska undersökningar av vagina, rektum och uretra för att spara på slemhinnorna, och att göra undersökningen lättare.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-11-04 kl. 11:19.
Citera
2019-11-04, 12:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ingen är sugen på sex sådär 7-8 ggr per dag varje dag vecka efter vecka om man inte lider av sällsynt störning likt de som får orgasm 50 ggr om dagen utan att ens vara i en sexakt.

Jag går runt och är lite småsugen hela tiden. Jag skulle nog vara villig att ha sex hela dagen lång.

Citat:
Var har du fått din medicinska utbildning med vidare utbildning inom gynekologi och sexologi.

Jag behöver ingen medicinsk utbildning för att veta att jag vill ha sex med män.

Citat:
Vill man ha sex så vill man inte att akten ska ta slut så snabbt som möjligt, det är en av de vanligaste problemen namn människor söker hjälp för att mannen kommer för fort

Jag brukar ta en paus och sen vill jag ha mer.
Citera
2019-11-04, 12:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Alla är inte torrfittor som du och Moment22. Många sexarbetare blir våta, och en del får även orgasm med sina kunder. Sedan märker jag att du inte hört talas om glidmedel. Glidslem används även vid medicinska undersökningar av vagina, rektum och uretra för att spara på slemhinnorna, och att göra undersökningen lättare.

1) Om man blir penetrerad blir man våt automatiskt. Om man är hälsosam och normal gör det självklart inte ont att ha sex.

2) Orgasm är en fysisk reaktion. Om man blir påsatt tillräckligt länge i jämn takt då får man orgasm oavsett om man vill eller inte.

a) För mig tar det mellan 15-30 minuter beroende på hur trött eller stressad jag är.

b) Om en tjej säljer sex och hon blir påsatt i jämn takt i 15 minuter kommer hon sannolikt att få orgasm.

3) Det kan säkert göra ont för en kvinna som är väldigt spänd och har mentala problem med sex. Men det beror på kvinnans mentala tillstånd.
Citera
2019-11-04, 12:35
Medlem
Citat:
Du menar att det är normalt vid sex att behöva glidmedel före klimakteriet, människor har med sig glidmedel när de är ute i naturen ifall de får lust med sex, människor har glidmedel i handväskan när de går på krogen..
Citera
2019-11-04, 12:49
Medlem
Citat:
Det är väl just torra de prostituerade är om det krävs glidmedel vilket ger en klar indikation om att kroppen inte är intresserad av att ha sex, för det lär ju knappast bero på låg östrogenhalt
Citera
2019-11-04, 12:50
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
De fejkar ffs, eftersom det renderar nöjda klienter.
Citera
2019-11-04, 12:55
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove

För det mesta kanske men klart det kan ske på riktigt ibland. Det är ofta ganska lätt att avgöra om det är fejk eller inte.

Vissa gånger är det fantastiska skådespelarinsatser om det är fejk. Som när man märker att det är de här plötsliga okontrollerade stönen/skakningarna.
Citera
2019-11-04, 13:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove

Fejk märks tydligt, och om det sker spelar det heller ingen roll. Det sker inte så ofta du tror. Många får orgasm, i synnerhet när man slickar dem. Det räcker med en ung och snygg kvinnokropp för att man ska bli tillfredsställd.
Citera
2019-11-04, 13:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du menar att det är normalt vid sex att behöva glidmedel före klimakteriet, människor har med sig glidmedel när de är ute i naturen ifall de får lust med sex, människor har glidmedel i handväskan när de går på krogen..

Att sexarbetare kan behöva det i sitt yrke ibland, det är ju en no brainer. Min erfarenhet är att glidmedel används i ungefär 50 % av fallen. Mindre friktion betyder ju mer lättförtjänta pengar. Det behövs inte alls om man slickar henne först. Analt behövs det ju alltid.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-11-04 kl. 13:22.
Citera
2019-11-04, 13:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det är väl just torra de prostituerade är om det krävs glidmedel vilket ger en klar indikation om att kroppen inte är intresserad av att ha sex, för det lär ju knappast bero på låg östrogenhalt

Precis som för alla andra kvinnor så blir sexarbetare spontant våta ibland, och ibland inte. Sedan ingår det ju då och då i jobbet att ha sex med personer man inte tänder på. Det är ju bland annat därför de har så bra betalt.
Citera
2019-11-04, 13:22
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ingen är sugen på sex sådär 7-8 ggr per dag varje dag vecka efter vecka om man inte lider av sällsynt störning likt de som får orgasm 50 ggr om dagen utan att ens vara i en sexakt.

Var har du fått din medicinska utbildning med vidare utbildning inom gynekologi och sexologi.

Vill man ha sex så vill man inte att akten ska ta slut så snabbt som möjligt, det är en av de vanligaste problemen namn människor söker hjälp för att mannen kommer för fort

Men nu är det ju (lämpligtvis) unga starka kvinnor som horar och jag tror nog de klarar av knulla 5- 10 gånger om dagen.

Det är liksom inte 55-åriga Greta som ska ta emot 10 kunder om dagen.

Citat:

Men tjejen kanske har en mun också? Den får väl också jobba lite. Sen kan man knulla tjejen mellan brösten också och hon har två händer för avrunkningsjobb.

Eller så vill mannen få smisk och pisk, då kan sessionen handla om det.

Så vaginalt sex är bara en liten del av det hela.
Citera
2019-11-04, 13:35
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Så vaginalt sex är bara en liten del av det hela.

Korrekt. Även den sociala biten och personkemin är en del av helhetsupplevelsen. Jag brukar undvika att gå till rummet med tjejer som jag inte klickar med på det personliga planet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in