2019-11-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Nytt inlägg på Isabellas blogg https://www.isabellalowengrip.se/2019/11/03/helg-hos-sheila/
Där hon bla skriver följande:
Imorgon är jag en kort stund på kontoret för att samla teamet men sedan åker jag faktiskt bort till Göteborg en vecka och ska jobba ”hemifrån” fast där. Jag har några möten i Borås samt lanseringen av Löwengrip i Oslo på torsdag men det är ändå lättare för mig att köra själv från Göteborg.

Vad dumt att hon försöker komma tillbaka. Då kör vi väl:

Den här så kallade lanseringen i Oslo bygger på att hon uppgett falska besökssiffror. Igen, då. Bluffmakerskan och mytomanen Blondinbella!

https://bloggbevakning.se/2019/10/31/sanningen-verkar-inte-ha-natt-norge-an/
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-11-03 kl. 21:27.
Citera
2019-11-03, 21:24
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"Köra själv" vart tog den hyrda privatgeten vägen?

Hon har aldrig haft någon privatget!
Hon har flugit regujärt med SAS.
Citera
2019-11-03, 21:26
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Vad dumt att hon försöker komma tillbaka. Då kör vi väl:

Den här så kallade lanseringen i Oslo bygger på att hon uppgett falska besökssiffror. Igen, då. Bluffmakerskan och mytomanen Blondinbella!

Bloggbevakningen hade visst något blogginlägg angående eventet i Oslo.
Bara på Instagram som hon har ändrat uppgifterna.
Citera
2019-11-03, 21:28
Medlem
Citat:
Bloggbevakningen hade visst något blogginlägg angående eventet i Oslo.
Bara på Instagram som hon har ändrat uppgifterna.

Japp, jag kan lägga länken igen:

Citera
2019-11-03, 21:30
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Hon har aldrig haft någon privatget!
Hon har flugit regujärt med SAS.
Vid något tillfälle hyrde hon en privatget och gav sken av att det gör hon ständigt, det var så praktiskt med privatflyg för då var det lättare att hämta på dagis.
Citera
2019-11-03, 21:32
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Japp, jag kan lägga länken igen:

Tack!
Citera
2019-11-04, 08:24
Medlem
LjusetsFamns avatar
Citat:
[/b]

Tack!

Man kan ju både hoppas att dom i Norge får upp ögonen på vad som är sant, men samtidigt att IL skärper till sig och gör det som hon, iaf känner, är bäst på. Att ljuga och förvanska sanningen kommer aldrig hålla i längden.
Citera
2019-11-04, 08:57
Medlem
Citat:
Vid något tillfälle hyrde hon en privatget och gav sken av att det gör hon ständigt, det var så praktiskt med privatflyg för då var det lättare att hämta på dagis.

”Privatget”. Det tog ett tag men nu förstår jag. I sak är det dock lika absurt med privatget som med privatjet.
Citera
2019-11-04, 09:02
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LjusetsFamn
Man kan ju både hoppas att dom i Norge får upp ögonen på vad som är sant, men samtidigt att IL skärper till sig och gör det som hon, iaf känner, är bäst på. Att ljuga och förvanska sanningen kommer aldrig hålla i längden.

"Att ljuga och förvanska sanningen"

Det är det enda hon kan, att helt iskallt psykopat-ljuga om precis allt, någon annan talang har hon inte. Hon har Inga kunskaper alls, hon har inte ens gått ut gymnasiet.
Citera
2019-11-04, 09:21
Medlem
Citat:
"Att ljuga och förvanska sanningen"

Det är det enda hon kan, att helt iskallt psykopat-ljuga om precis allt, någon annan talang har hon inte. Hon har Inga kunskaper alls, hon har inte ens gått ut gymnasiet.

Löwengrip har lärt av politikerna att lögn är ett alldeles utmärkt framgångskoncept. Trump kommer ständigt med nya falska påståenden men ändå tycker merparten att han har rätt och lägger sin röst på honom.
Citera
2019-11-04, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Löwengrip har lärt av politikerna att lögn är ett alldeles utmärkt framgångskoncept. Trump kommer ständigt med nya falska påståenden men ändå tycker merparten att han har rätt och lägger sin röst på honom.

Jo, men det är stor skillnad. Trump är politiker och politik styrs tvärtemot vad man skulle kunna tro mer av förväntningar och fördomar än av rationellt tänkande och kalla fakta.

Konsumtion, privat eller offentlig, av varor eller tjänster, är ändå mer förnuftsbaserad, särskilt i Norden där vi har konsumenträttsliga instanser och en tradition av att kunder ifrågasätter och har rätt till innehållsdeklarationer och så vidare. Att ett företag ljuger är en helt annan sak än att en politiker gör det och brukar leda till avsättningar av ansvariga och dåliga affärer (minst sagt). Att vi sedan borde ha rätt till ärliga politiker är liksom en annan diskussion.
Citera
2019-11-04, 09:52
Medlem
https://www.instagram.com/lowengrip/

Har hon köpt följare på detta konto? Tycker det är väldigt begränsat med gilla-markeringar för att ha 30k+ följare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in