2019-11-03, 18:28
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
helt obekraftat skvaller nästa arbetsvecka eller arbetsveckan efter den
Säger din källa något om vad det handlar om?

För min del undrar jag vad som händer med Daddy och Bellsan.
Citera
2019-11-03, 18:41
Medlem
Snookis avatar
Jag tror att Wrede har flyttat huset till avd Underhand. Kolla gärna och se själva. De har försökt att anonymisera bilderna, men jag tror att det är Bellas hus.
Citera
2019-11-03, 18:52
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snooki
Jag tror att Wrede har flyttat huset till avd Underhand. Kolla gärna och se själva. De har försökt att anonymisera bilderna, men jag tror att det är Bellas hus.
Tveksamt. Den Lidingövilla jag såg har ett gråmålat kök. Det har inte Bellsans villa.
Men jag vet förstås inte om vi menar samma hus
Citera
2019-11-03, 19:19
Medlem
Det mest slående med Blondinbella är hur hon lyckas hålla sig så under radarn. Har hon inte bloggat på tre dygn, jag då vet inte heller en jävel vad hon har sysslat med eller var hon har befunnit sig under den tiden. Vilken annan influencer som helst hade, trots önskan om tillfällig anonymitet, lyckats bli smygfotad, sedd på stan eller på någon restaurang.

Trots att hon arbetat med så många olika personer som bör ha blivit besvikna på henne har i princip inget skvaller från före detta kollegor läckt ut.

Bella lyckas förvånansvärt bra med att behålla det privata för sig själv. Och jag tror det är därför hon fascinerar så många. Troligtvis är det ett koncept som fungerar enbart om man är väldigt ensam.
Citera
2019-11-03, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aircastle
Det mest slående med Blondinbella är hur hon lyckas hålla sig så under radarn. Har hon inte bloggat på tre dygn, jag då vet inte heller en jävel vad hon har sysslat med eller var hon har befunnit sig under den tiden. Vilken annan influencer som helst hade, trots önskan om tillfällig anonymitet, lyckats bli smygfotad, sedd på stan eller på någon restaurang.

Trots att hon arbetat med så många olika personer som bör ha blivit besvikna på henne har i princip inget skvaller från före detta kollegor läckt ut.

Bella lyckas förvånansvärt bra med att behålla det privata för sig själv. Och jag tror det är därför hon fascinerar så många. Troligtvis är det ett koncept som fungerar enbart om man är väldigt ensam.

Inte så under radarn. Hon har hängt hos sin bästis Sheila hela helgen ju?
https://www.instagram.com/sheilaarnell/
Citera
2019-11-03, 19:26
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Säger din källa något om vad det handlar om?
För min del undrar jag vad som händer med Daddy och Bellsan.
inget om Daddy och Bellsan
Citera
2019-11-03, 19:51
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snooki

Tyvärr så är huset bortplockat från deras hemsida och Wrede kommenterar inte varför.
Se artikel på Nyheter24 som varit i kontakt med mäklaren.
Citera
2019-11-03, 20:07
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Tyvärr så är huset bortplockat från deras hemsida och Wrede kommenterar inte varför.
Se artikel på Nyheter24 som varit i kontakt med mäklaren.

Exakt för det är väl inte denhär villan?

https://www.wrede.se/objekt/1336603#fasad-object-images
Citera
2019-11-03, 20:17
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Exakt för det är väl inte denhär villan?

https://www.wrede.se/objekt/1336603#fasad-object-images

Nej, det är det inte.
Citera
2019-11-03, 20:19
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Nej, det är det inte.

Utmärkt! Då släpper vi den kåken!
Citera
2019-11-03, 20:31
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Nej, det är det inte.

Nytt inlägg på Isabellas blogg https://www.isabellalowengrip.se/2019/11/03/helg-hos-sheila/
Där hon bla skriver följande:
Imorgon är jag en kort stund på kontoret för att samla teamet men sedan åker jag faktiskt bort till Göteborg en vecka och ska jobba ”hemifrån” fast där. Jag har några möten i Borås samt lanseringen av Löwengrip i Oslo på torsdag men det är ändå lättare för mig att köra själv från Göteborg.
Citera
2019-11-03, 21:15
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Nytt inlägg på Isabellas blogg https://www.isabellalowengrip.se/2019/11/03/helg-hos-sheila/
Där hon bla skriver följande:
Imorgon är jag en kort stund på kontoret för att samla teamet men sedan åker jag faktiskt bort till Göteborg en vecka och ska jobba ”hemifrån” fast där. Jag har några möten i Borås samt lanseringen av Löwengrip i Oslo på torsdag men det är ändå lättare för mig att köra själv från Göteborg.

"Köra själv" vart tog den hyrda privatgeten vägen?
Senast redigerad av trottwell 2019-11-03 kl. 21:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in