2019-11-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Det var väl regeringen Palme som runt 1974 beslutade att Sverige skulle bli mpngkulturellt

Ja. och han gick det ju bra för sen..
Citera
2019-11-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickB8man
Palme kallade det dock Pluralistiskt samhälle

Tyvärr så mördades han 25 år för sent

Nja jag tror faktiskt att riksdagen fattade beslut om att Sverige skulle bli mångkultrellt
Citera
2019-11-03, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Troligen visades en våldsförhärligande film på biografen. Inte undra på att ungdomarna reagerade så här. Videovåldet måste stoppas, och biografen borde straffas. De stackars ungdomarna är säkert utsatta för strukturell rasism och har en svår socioekonomisk bakgrund.

Mitt förslag är att vi höjer skatten och ger ungdomarna stipendier och att de får följa med på en all-inclusive seglats till Västindien! Sedan anställas som klimaträddare i ett projekt som drivs av the Greta Foundation.

Rymdkram!!
Gick förbi för någon vecka sedan,då var det Joker som visades.
Citera
2019-11-03, 22:46
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Nja jag tror faktiskt att riksdagen fattade beslut om att Sverige skulle bli mångkultrellt

Mnjaa ! Jag VET att tror, det gör man typ, i kyrkan

Det har aldrig tagits något beslut om att Sverige ska vara ett mångkulturellt land !

Sverige har blivit ett mångkulturellt land på grund av att oansvariga regimer fått härja fritt i decennier !
Citera
2019-11-03, 23:59
Medlem
Yppsilons avatar
Citat:

Det har aldrig tagits något beslut om att Sverige ska vara ett mångkulturellt land !

Sverige har blivit ett mångkulturellt land på grund av att oansvariga regimer fått härja fritt i decennier !

Nej, grundlagen är skriven efter ett mängkulturellt perspektiv. Man får inte diskriminera efter etnicitet eller religion. Vilket direkt innebär att vissa kulturella normer inte får ”svartlistas” som tex hederskultur eller tystnadskultur.
Citera
2019-11-04, 01:43
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yppsilon
Nej, grundlagen är skriven efter ett mängkulturellt perspektiv. Man får inte diskriminera efter etnicitet eller religion. Vilket direkt innebär att vissa kulturella normer inte får ”svartlistas” som tex hederskultur eller tystnadskultur.

"Alla djur är jämlika, men några är mer jämlika än andra."
-George Orwell
Citera
2019-11-04, 09:20
Medlem
Citat:

Ok då uttrycker jag mig tydligt:

"År 1975 fattade en enig riksdag under regeringen Palme ett grundläggande beslut om att förvandla Sverige till ett mångkulturellt samhälle. Proposition 1975:26."

Är det tillräcklig information för dig?
Citera
2019-11-04, 12:06
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
När blev knarkare definitionen på "skötsamma" medborgare?
Samtidigt som alkoholbrukare skulle jag tro.
Citera
2019-11-04, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Kom på ett ungdomsgäng med diverse hyss, skadegörelse och mera i veckan. Det var ett gäng med helsvenska förövare. Menar bara att man ska inte utgå ifrån att det är blattar. Det finns tyvärr gott om idioter bland svenskarna också.

Det var dessutom Reinfeldt och alliansregeringen som låg bakom massinvasionen som kom 2015 och som fortfarande sker. Sossarna fick ta över borgarnas galna invandringspolitik.

Man kan tyvärr utgå från att det är utländsk härkomst det handlar om i 99 av 100 fall.

Laglösheten och ordningsproblemen har inte med 2015 att göra. Det är en samhällsutveckling vi haft de senaste halvseklet med mindre makt till polis och mera skydd för brottlingar, mindre respekt för auktoriteter från dagis, skola ut i hela samhället. Tack vare naiv vänsterpolitik.
Citera
2019-11-04, 13:56
Medlem
Citat:
Palme kallade det dock Pluralistiskt samhälle

Tyvärr så mördades han 25 år för sent

Hörru dumdum om ni jannar har sålt vapen till dessa länder, trodde du karma inte skulle ta er?? De e de som händer nu o om 50 bast då e ni alla mångkulturella, de va wallenbergarna ni skulle ha skjutit dumdum
Citera
2019-11-04, 15:15
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overbeyond
Hörru dumdum om ni jannar har sålt vapen till dessa länder, trodde du karma inte skulle ta er?? De e de som händer nu o om 50 bast då e ni alla mångkulturella, de va wallenbergarna ni skulle ha skjutit dumdum

Dagens IQ Fiskpinne kommentar !
Citera
2019-11-04, 19:35
Medlem
studenten777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falskprofethund
Det kostar att ha en överdrivet generös invandringspolitik som inte ställer krav på de som kommer. Sveriges befolkning betalar nu priset för (S) och (MP): s hybris (eller medvetna strategi för att förstöra Sverige).

Och M startade lemmeltåget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in