Citat:
Ursprungligen postat av
Medimera
Jasså!
Läs igen.
Det fetade.
En person har yttrat sig på det viset och då är det alltså bekräftat? Tillåt mig småle.
Bara de som kände henne vet hur det ligger till.
Det jag menar är att alla spekulationer blir trådsanningar till slut när man bara maler på i det oändliga.
Vart har EGT tagit vägen?
Det hade varit lite fint med nya uppdateringarna kring HD.
Var och en får tycka vad man vill.
Personligen kan jag undra lite vad motivet är att skriva så om en nyligen mördad arbetskamrat, oavsett vad man tycker om den?
Detta med respekt till de anhöriga, barnen framför allt.
Jag har själv arbetat med människor som jag kanske inte alltid har tyckt jättebra om, men som man ändå måste försöka jämka med. Men jag skulle aldrig ta upp det med någon annan arbetskamrat, eftersom vi ändå tycker olika och man måste försöka att vara en person som arbetar för att förbättra förhållandet i arbetsgruppen. Att snacka skit om någon skapar bara onödiga konflikter och grupperingar.
Om en person som man inte drar riktigt hundra med sedan dör, skulle det inte finnas i min värld att dra upp sådant som har skavt. Att förstöra bilden av en älskad mamma för de efterlevande barnen är verkligen inget man vill göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Adolfina
Kan säga att jag har jobbat nära LW. Någon mer egotrippad och speedad person får man leta efter.