Citat:
Ursprungligen postat av
Zebrima
Jag tolkade det som att Rockkungen indirekt bekräftade att det fanns en hälsning/ursäkt/förklaring från Hanna i ett av breven. På den tiden visste vi inte att det fanns ett dokument ("ett andra brev" ?) med praktisk information till de anhöriga. Man kunde tolka det som att han kände till att det fanns flera "brev" (dokument) och att ett av dem innehöll mer riktad information till de anhöriga.
Strunt samma. Vi var många som inte visste vad vi skulle tro om Rockkungen på den tiden. Numera är vi nog alla överens om att han var icke trovärdig även om det som Avd.9 skriver fanns ett korn eller två som var intressanta. Men även en blind höna hittar ett korn ibland sägs det ju. 😉
Nu vet jag inte vilka som inkluderas i "vi'" på "den tiden" men för kännedom har rockkungen varmt rekommenderats som läsvärd - efter pressträffen.
Jag inkom nämligen i tråden först vid PT och Solglittret hänvisade mig till missan27 samt just rockkungen.
Som jag då läste och förkastade omgående.
Fortsättningsvis har hans påstående om "lavetter" - ihop med blod, aggressioner, psykoser, svart mössa, sönderslagen tvättstuga, rivsår till bärsärk i köket via en hammare - varit på tapeten konstant.
Ett varmt omhuldat ämne för att för att attackera O parallellt med att göra H till en sorts moder Theresa.
SG och några till hade minsann insider info bakom kulisserna fick vi veta - tills denna tvärt ansåg sig förd bakom ljuset.
Den sista knorren på spektaklet var att inbilla sig att det fanns läckor i polishuset eller via rättsmedicin - för att bevisen hade polisens stämpel.
Diva59 förklarade "mystiken":
De allmänna handlingarna denne likaväl begärt ut såg likadana ut.
Sen tystnar den falska musiken om RK.
Dreba får ta över stafettpinnen beträffande rivsår och att bli galen via SSRI.