2019-11-02, 12:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Jag tänkte mer att du hade det lite tråkigt, det hänger regntunga moln över södra Sverige enligt väderleksrapporterna.
Så absolut, jag ville provocera dig så det blir lite fart på din blodcirkulation, och att du håller uppe kroppstemperaturen i höstrusket. Om vi nu talar om erfarenheter så har den lärt mig att kvinnor som blir lite förbannade på något sätt även ökar blodtillströmningen till vaginan. Ni blir lite till er i trosorna samtidigt som ni svär eder över era källor till irritation.
Men du förstår säkert vad som var allvar och vad som var skämt i mitt inlägg. Iaf om du nu besitter din påstådda logiska förmåga

Japps, jag förstår precis allting. Därför är jag fortfarande lugn som en filbunke 🙄

Du kan dock göra nytta i denna tråden tror jag, om du visar en lite ödmjuk sida så är du en utmärkt guide för yngre män som behöver lite vägvisning gällande kvinnors mystiska väsen.
Citera
2019-11-02, 12:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Varför kan man inte det?

Jag kan frivilligt låta någon köra min bil, även när jag inte ser denne köra.

Varför ska man inte kunna gå med på sex bara för att man sover?

Enligt svensk lag ska samtycke ges när sex inleds, ett tidigare samtycke gäller inte och du kan förstås inte gå med på det i sömnen.
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2019-11-02 kl. 13:01.
Citera
2019-11-02, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Ja, så kan det kanske vara. Men finns det något mer avtändande än ointelligents på en kvinna? Ni är ju trångsynta redan som ni är, och visar få prov på handlingskraft och logiskt tänkande. Sedan kan ni se ut som jävla pinuppor men är det tomt där i skallen, mer tomt än vad som är normalt för en kvinna, så kryper ju hela nervsystemet samman i konvulsioner och skriker att detta är inte något avelsmaterial.
Man får rysningar i hela kroppen av kvinnor som är korkade.

Äldsta grabben är jag lite orolig över, han spelar gitarr och sjunger i nån sorts punkband som låter för jävla illa. Är lite orolig över att kanske är homosexuell. Spela gitarr, vad fan är det liksom? Sätter det maten på bordet?
Jag har försökt få alla mina barn att odla motorintresse, både flickorna och pojkarna men han kan dyka upp i skinnbyxor som inte alls är avsedda för m0tocross. Ser för jävla bögigt ut. Men kanske tjejer gillar liten feminin touch hos män, jag hoppas att han håller på med det där klaververket för att han insett att det är ett enkelt sätt att skaffa rjejer på.
Men det sticker ju i ögonen när man ser hur de spökar ut sig, pojkdjäveln sminkar sig också när de spelar.
Helt ärligt, jag kan inte titta på skiten, hittar alltid en anledning till att inte kunna komma på deras spelningar.

Excellent uppvisning i manlig "logik" och öppna sinne för olikheter.
Citera
2019-11-02, 13:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Enligt svensk lag ska samtycke ges när sex inleds, ett tidigare samtycke gäller inte.
Det räcker som sagt att man deltar frivilligt. Har du deltagit frivilligt har dina flickvänner inte gjort sig skyldiga till våldtäkt.
Citera
2019-11-02, 13:02
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Excellent uppvisning i manlig "logik" och öppna sinne för olikheter.

Ja, på något vis måste ju alla kärringfasoner i det moderna samhället balanseras upp av en saklig och balanserad myndig stämma.
Citera
2019-11-02, 13:03
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det räcker som sagt att man deltar frivilligt. Har du deltagit frivilligt har dina flickvänner inte gjort sig skyldiga till våldtäkt.

Du besvarar fortfarande inte hur du kan delta frivilligt i sömnen. Du svarar inte på några frågor du får eftersom du är helt oförmögen att göra det.
Citera
2019-11-02, 13:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag var på bordell igår. Var många topp 20% tjejer där. Så uppenbarligen var det inte så svårt.

Jo, men vad blir upplevelsen värd? Egentligen.
Citera
2019-11-02, 13:06
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Enligt svensk lag ska samtycke ges när sex inleds, ett tidigare samtycke gäller inte och du kan förstås inte gå med på det i sömnen.

Jaja, men lagen är cp.
Jag vet att lagen säger så, men man kan fortfarande, mellan vettiga individer, ha sådana överenskommelser.

Det funkar ju kring alla andra frågor.

Man kan enligt lagen dra tillbaka sitt samtycke närsomhelst och det är partnerns skyldighet att hela tiden försäkra sig om att så inte skett... Så det är omöjligt att skydda sig mot den idiotlagen.
Citera
2019-11-02, 13:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nej, de jobbar antagligen med dessa ting för att de är snygga, det är mycket bättre betalt och det är mindre ansträngande än vanliga jobb. Strippan jag träffar t ex hade inga planer på att bli strippa. Det var hennes kompis, som är strippa, som tyckte att hon borde testa eftersom hon ser så bra ut. Hon gav det ett försök och gillade det. Hon kunde lika gärna ha fortsatt sitt gamla jobb som sjuksköterska och hon kan sluta precis när hon vill.

Ointelligent är hon inte.

Och sedan frågade hon om du kunde köpa en klocka till henne för 5000 och så kunde ni ha sex?
Du hör ju själv.
Citera
2019-11-02, 13:08
Medlem
Pungterings avatar
Citat:

Där har du helfel.

Lagen kräver kontinuerligt samtycke.
Citera
2019-11-02, 13:09
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Däremot arbetar de antagligen med dessa ting för att de måste av någon anledning, och blir givetvis känslomässigt skadade av prostitition. De lär ju se män som pengar helt enkelt.

Fast män blir ju känslomässigt skadade av att inte få sex, för då ser de kvinnor som vandrande sexobjekt helt enkelt.
Citera
2019-11-02, 13:10
Avslutad
Citat:
Vad är det du inte förstår:

1. det krävs samtycke innan sex
2. samtycke kan inte ges när man sover
3. Tidigare samtycken gäller inte

Vilken punkt är det du inte förstår?

Kommer du att anmäla din partner för våldtäkt?

Lagen innefattar detta med att inte inleda någon form av sexuell handling på någon som sover eftersom det finns personer som har gjort detta på människor de inte känt eller bara känt ytligt. De har alltså inte haft en historik av detta där båda varit införstådda med att det varit ok.

Är detta ett jättestort och mystiskt problem? Hur många sitter i fängelse idag för att ha inlett sexuell handling på sovande partner där det annars varit ok och en del av deras sexliv?
Senast redigerad av Jenny9 2019-11-02 kl. 13:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in