2019-11-02, 12:11
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Precis, har den skäggige fått Svennes medgivande är det ok, det är det som är själva poängen.

Och om den skäggige inte fått Svennes medgivande, är det lika absurt då?

Medgivande kan inte ges i förväg utan endast när sex inleds, det går inte när man sover.
Citera
2019-11-02, 12:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du är okunnig, medgivande måste ges när sex inleds även om man har en relation. Svenska lagar är så absurda att inte ens feminister tror det är sant.
Exakt, och medger du att den du har en relation med inleder sex med dig?
Citera
2019-11-02, 12:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Fast det han menar är ju att det går att döma den skäggige, även om han tidigare gett ett medgivande. Det är det som är absurt, naturligtvis.
Hur har vi det med läsförståelsen, både gällande hans inlägg samt tolkning av domslut?

Du kan alltså bli dömd för våldtäkt genom att du haft sexuellt umgänge med en person du kanske knullat 100 gånger tidigare, du knullar denne för 101:a gången, märker inte av något onormalt, men Svenne-i banan blir av någon anledning sur på dig dagen efter, anmäler dig för våldtäkt och får dig fälld.
Så ser lagstiftningen ut.
Lösningen är ju att aldrig knulla med fruntimmer som inte har alla indianer i kanoten, bra både för ens eget välbefinnande samt för genpoolen.
Nej, har ni gjort det 100 gånger så är det normalt förfarande och inte otillbörligt utnyttjande.
Citera
2019-11-02, 12:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja, så kan det kanske vara. Men finns det något mer avtändande än ointelligents på en kvinna? Ni är ju trångsynta redan som ni är, och visar få prov på handlingskraft och logiskt tänkande. Sedan kan ni se ut som jävla pinuppor men är det tomt där i skallen, mer tomt än vad som är normalt för en kvinna, så kryper ju hela nervsystemet samman i konvulsioner och skriker att detta är inte något avelsmaterial.
Man får rysningar i hela kroppen av kvinnor som är korkade.ar.

Nu är tydligen Djupfrys lite rastlös och på stridsstigen. Och tänker sig att jag är ett lämpligt byte att få igång.

Nu ska jag vara väldigt lugn och saklig.
En hora måste inte vara ointelligent. Ej heller en strippa. Däremot arbetar de antagligen med dessa ting för att de måste av någon anledning, och blir givetvis känslomässigt skadade av prostitition. De lär ju se män som pengar helt enkelt.

Angående dina uttalanden här om kvinnor och logik samt handlingskraft. Vad baserar du nu detta på?
Är det egna erfarenheter som talar?
Ja.
För egen del har jag inga bekymmer med att tänka logiskt eller att vara handlingskraftig när jag vill det. Och jag känner flera kvinnor som är likt mig i dessa avseenden.
Att sen kvinnor kanske handlar/agerar inom annat, sådant som män inte är intresserade av eller uppskattar, kan så vara, men det betyder inte att det är sämre.
Det är inte bara vad mannen tycker om saker och ting som är viktigt.
Citera
2019-11-02, 12:15
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Och nej, det är det fortfarande inte. Fatta att exakt samma handling kan vara tillåten eller förbjuden beroende på om du godkänt det eller inte.

Men för dig kanske det inte är någon skillnad på om din flickvän väcker dig på det sätt hon brukar eller om din skäggiga nattgäst får för sig att otillbörligt utnyttja ditt sovande tillstånd göra exakt samma sak.

Det borde alltid vara lagligt, nåt annat är absurt?

Ett tips är att inte ta hem och låta rumänska tiggare sova i ditt vardagsrum, så slipper du ovälkomna skäggiga nattgäster i sovrummet under täcket.
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbevern
95% av tråden handlar inte om faktiska diskussionen kring ämnet, ett ämne som för övrigt borde vara en no-brainer. Utan 95% av tråden handlar om ena lägret som kommer med helt resonabla argument till varför det är orimligt att förbjuda något sånt här, medan andra lägret skriver negativa, förnedrande, förolämpande och dryga kommentarer om motskribentens personlighet och vilka förlorare de är och att de måste se fula ut på alla sätt för att de tycker att sexköp borde vara ok.

Väldigt mycket OT också, ni får skärpa er annars är det ju bara att be mod lägga ner tråden.

Vad vill du ens säga med den där substanslösa kommentaren? Han säger att han måste köpa sex för att få sex.

Ska man bemöta din substanslösa kommentar så kan man säga att det däremot är en mänsklig rättighet däremot att få köpa saker för sina egna pengar. Det är också en mänsklig rättighet att få styra över sin egen kropp vilket innebär att tjejer och killar har full rätt att ingå en sexuell relation där pengar är agendan om de vill. Varför skulle de inte få det?

Låter mer som att ni har något emot att sexuella behov KAN tillfredsställas med pengar, snarare än att ni har något emot att folk enligt er tror att det är en rättighet.

Massa gnäll om skallighet och övervikt från dig i hela tråden. Jag skulle kunna ligga hur mycket som helst även om jag rakar håret och går upp i vikt. Bara för att du misslyckas med det behöver du inte projicera det på övriga befolkningen. Håll dig till ämnet.

Ingen bryr sig att du blir grinig över att det finns sexköpare, diskussionen handlar om vare sig folk ska ha rätt till det. Dina åsikter om särskilda skribenter är helt irrelevant.

Ska vi gå in på varandras utseenden (som du för övrigt la negativa ord i munnen på motskribenten när han var ärlig och besvarade dig) så lär inte ni vara några attraktiva personer heller. Majoriteten av svenskar är överviktiga, har dåliga vanor och ser inte särskilt bra ut. Ska du komma och påstå att det bara är eventuella sexköpare som är ful och hela övriga befolkningen är snygg? Finns inga såna samband. Det är bara ren bulverism du kommer med.

Du diskuterar tyvärr för dövöron och ska inte behöva förklara dig över personliga attribut, i synnerhet när du redan har förklarat dig sakligt flera gånger. Spelar ingen roll hur mycket du bemöter eller försöker framföra dina ståndpunkter, du bemöts uppenbarligen bara med personliga känsloutbrott från individer som är uppenbart stött från start och inte kan acceptera det ändå.

Vad vill du själv med detta inlägg?
Citera
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Exakt, och medger du att den du har en relation med inleder sex med dig?

Jag kan inte ge medgivande när jag sover och tidigare medgivanden gäller inte enligt lag.
Citera
2019-11-02, 12:16
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Nej, har ni gjort det 100 gånger så är det normalt förfarande och inte otillbörligt utnyttjande.

Men du kan fortfarande bli dömd om Svenne-i-banan är på dåligt humör, har mens, är svartsjuk och får för sig att anmäla dig dagen efter.
Citera
2019-11-02, 12:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nu ska jag vara väldigt lugn och saklig.
En hora måste inte vara ointelligent. Ej heller en strippa. Däremot arbetar de antagligen med dessa ting för att de måste av någon anledning, och blir givetvis känslomässigt skadade av prostitition. De lär ju se män som pengar helt enkelt.

1) Gäller samma sak för män som jobbar som gigolos? Att de gör det för att de måste och att de blir känslomässigt skadade av det?

2) Hur vet du det här?
Citera
2019-11-02, 12:21
Avslutad
Citat:
Men du kan fortfarande bli dömd om Svenne-i-banan är på dåligt humör, har mens, är svartsjuk och får för sig att anmäla dig dagen efter.
Nej, det kan du inte. Bara om du otillbörligt utnyttjat att Svenne sover, vilket du knappast kan anses ha gjort om du inte har gått ifrån det som Svenne godkänner att ni brukar göra.
Citera
2019-11-02, 12:23
Medlem
Citat:
Åh, fan. Så det är därför feminister lobbar järnet för att få hit så många afghanska män hit till Sverige i en aldrig sinande ström. Av omtanke om de afghanska kvinnorna. Så de slipper dessa förtryckare och vi svenska skattebetalare istället skall hantera avskummet?

Feministerna har vita män som fiender, feministerna är bara ca 20% av kvinnorna , och de vill att vita män ska ha så dåligt som möjligt. Därför vill de ta hit så många fiender till vita män som möjligt. FI t.ex är värst med att ha fri invandring.

Fast jag tror att det svänger och feministerna får färre och färre anhängare.

En annan intressant sak som jag såg på en video.

https://www.youtube.com/watch?v=gn9hZIS54aI

Är att konservativa skaffar fler barn , så man kan anta att de radikala kommer minska i andelen av befolkningen ,det tror jag är bra.

Kvinnor blir mindre feminister och kommer mer samarbeta med män.
Citera
2019-11-02, 12:24
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Du är alltså en extrem återfallsförbrytare i våldtäkter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in