2019-10-30, 14:34
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Charlotte Kalla?

Själv får jag utslag av Hemköp reklamen med de självgoda medelklasskvinnorna

Charlotte Kalla? Jag trodde att det var en okänd lokal förmåga. Det förändrar emellertid inte min ståndpunkt.

Hemköpsreklamen, är det den med två skrikhalsar (tjejer), varav en vill ha glass och den andra inte vill ha pumpa? Håller ju med dig i så fall. Fast du menar kanske någon annan.
Citera
2019-10-31, 10:34
Medlem
HälsingeBockens avatar
Telenors senaste reklam är obegriplig.
Vad har äppelplockning med "Få mer när du samlar mobil, bredband och tv" att göra?
www.youtube.com/watch?v=6UYb8wHx1mA
Citera
2019-10-31, 15:22
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Det. Ska. Vara. Mycket. Sås...
OKQ8-kärringen som gör en smörgås
Jag retar mig på sättet hon pratar.

Att döma av hennes volym ser det ut som om hon hade ätit upp allt själv.
Citera
2019-11-01, 11:53
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Jag gillar egentligen Polarbröd, men har gått i köpstrejk pga deras reklam med kvinnan med den knarriga och obehagliga rösten. Eller om det är hennes dialekt som gör det. I alla fall får jag krypningar av henne.

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Charlotte Kalla?

Trodde också att det var Kalla först, för hon låter EXAKT som hon. Men då borde hon ha synts i bild och text, och det gör hon inte. Lite bortkastat att anlita en superkändis och sen inte låta henne framträda, menar jag. Så det är nog bara en sound alike.
Citera
2019-11-01, 12:55
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Trodde också att det var Kalla först, för hon låter EXAKT som hon. Men då borde hon ha synts i bild och text, och det gör hon inte. Lite bortkastat att anlita en superkändis och sen inte låta henne framträda, menar jag. Så det är nog bara en sound alike.
Hon har iallafall kontrakt med Polarbröd till 2021..
Så är nog hon?

http://www.mynewsdesk.com/se/polarbrod_ab/pressreleases/traditioner-moets-charlotte-kalla-och-polarbroed-sluter-samarbetsavtal-2580337
Citera
2019-11-01, 18:15
Medlem
magnumforces avatar
"Tänk att han ska bo här nu. MAAAXAAAT". Kan nån snälla förklara den skiten?! Det är så mycket i den som förvånar så jag måste lämna en så öppen fråga som möjligt.
Citera
2019-11-01, 18:21
Medlem
Kefalonias avatar
Pernilla Wahlgren sitter hemma i sin soffa och rycker sig i håret för någon j-a produkt.
Skitfånig.
Citera
2019-11-01, 18:25
Medlem
magnumforces avatar
Ett kraftfullt ogillande gentemot "Always" bör också ges utrymme här. "375 miljarder kvinnor i världen, och ingen är den andra lik". Och så lite väntad normkritik på det "Rewrite the rules". Det finns mycket att invända mot i denna reklam, men framförallt retar jag mig på speakerrösten, en förmäten fjortis som får förmedla budskapet att bindor ska finnas i 400 miljoner varianter för att passa "din kropp och flöde". Vadå?? När ges skithuspapper samma dignitet?
Citera
2019-11-01, 19:13
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kefalonia
Pernilla Wahlgren sitter hemma i sin soffa och rycker sig i håret för någon j-a produkt.
Skitfånig.

Framför allt är denna vidriga människa så usel skådis att hon inte ens kan få en reklamtext att låta naturlig. Hennes tonfall, ja hela hennes person, är så genomfalskt att det är ett fullständigt mysterium hur hon kan ha någon form av kändisskap överhuvudtaget, och haft det under så lång tid dessutom.
Citera
2019-11-01, 20:03
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnumforce
Ett kraftfullt ogillande gentemot "Always" bör också ges utrymme här. "375 miljarder kvinnor i världen, och ingen är den andra lik". Och så lite väntad normkritik på det "Rewrite the rules". Det finns mycket att invända mot i denna reklam, men framförallt retar jag mig på speakerrösten, en förmäten fjortis som får förmedla budskapet att bindor ska finnas i 400 miljoner varianter för att passa "din kropp och flöde". Vadå?? När ges skithuspapper samma dignitet?
Det roligaste av allt med denna knasiga marknadsföring är ju att de erbjuder FYRA varianter, till alla dessa kvinnor.....
Citera
2019-11-02, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnumforce
"Tänk att han ska bo här nu. MAAAXAAAT". Kan nån snälla förklara den skiten?! Det är så mycket i den som förvånar så jag måste lämna en så öppen fråga som möjligt.
Jag stör mig som fan på den reklamen också. Är det trygg hansa?
Citera
2019-11-12, 07:25
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ocr123
Jag stör mig som fan på den reklamen också. Är det trygg hansa?

Just precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in