Arlas eko-skit, med en skägglurkig polerad jävla flintskalle som ser ut som en biker-wannabe. "Noll ekologiskt avtryck". Man vill ju bara frysa in killen i ett isblock och spara som forskningsobjekt för kommande intelligentare generationer.
Ingen reklamfilm, men reklam på stora affischer för Aito. Tydligen ett finskt Oatly-företag som kör med en kärlekshistoria med naturen. I det här fallet djur som parar sig. Rätt sjukt.
Specsavers, med kvinnan som plötsligt knuffar in en svart man i nån hög med kuddar eller nåt i den stilen. Jag hör alltid fel.. "När du kan se FÖRAREN komma", suck. Precis som _Streber skrev ovan, så är den totalt uttjatad vid detta laget.
Jag gillar egentligen Polarbröd, men har gått i köpstrejk pga deras reklam med kvinnan med den knarriga och obehagliga rösten. Eller om det är hennes dialekt som gör det. I alla fall får jag krypningar av henne.
Jag gillar egentligen Polarbröd, men har gått i köpstrejk pga deras reklam med kvinnan med den knarriga och obehagliga rösten. Eller om det är hennes dialekt som gör det. I alla fall får jag krypningar av henne.
Charlotte Kalla?
Själv får jag utslag av Hemköp reklamen med de självgoda medelklasskvinnorna