Citat:
Där ser man vilket jävla lowlife du är du är. Menar du att jag ska be om ursäkt för att jag inte haft svårt att sålla bort personer som MJ i min umgängeskrets trots att jag lätt skulle kunnat ha umgåtts med dem givet min bakgrund?
Måste fråga: blåser det fritt mellan öronen på dig? Jag har inte hävdat att MJ inte är psykopat, men Lotta tyckte han var charmig, detta trots att hon hade kännedom om hans bakgrund. Och hon fick sannerligen det däng du önskade mig.
Jag tror inte att Lotta var begåvningshandikappad, inte i intellektuellt hänseende i vart fall men antagligt i emotionellt hänseende så fanns nog en hel del bristersom hon kunnat haft nytta att få hjälp med. Du skrev att alla som vet vad en psykopat är vet vad de har att göra med. Och på ett intellektuellt plan visste nog Lotta det, om inte annat genom psykologiavsnittet inom usk utbildningen. Men emotionellt attraheras hon av psykopaten (jag betvivlar inte att han är psykopat, så försök inte tillskriva mig en inställning jag inte har). Vilket orsakar problem för henne. Men istället för att inse att dessa kvinnor skulle vara mest hjälpt av något slags behandling för egen del så fläskar du på internet och önskar att kvinnor som inte haft de problemen också ska misshandlas i något sinnesrubbat jämställdhetssträvande.
Du bevisade just att jag hade rätt när jag bad dig ta din psykosmedicin.
Måste fråga: blåser det fritt mellan öronen på dig? Jag har inte hävdat att MJ inte är psykopat, men Lotta tyckte han var charmig, detta trots att hon hade kännedom om hans bakgrund. Och hon fick sannerligen det däng du önskade mig.
Jag tror inte att Lotta var begåvningshandikappad, inte i intellektuellt hänseende i vart fall men antagligt i emotionellt hänseende så fanns nog en hel del bristersom hon kunnat haft nytta att få hjälp med. Du skrev att alla som vet vad en psykopat är vet vad de har att göra med. Och på ett intellektuellt plan visste nog Lotta det, om inte annat genom psykologiavsnittet inom usk utbildningen. Men emotionellt attraheras hon av psykopaten (jag betvivlar inte att han är psykopat, så försök inte tillskriva mig en inställning jag inte har). Vilket orsakar problem för henne. Men istället för att inse att dessa kvinnor skulle vara mest hjälpt av något slags behandling för egen del så fläskar du på internet och önskar att kvinnor som inte haft de problemen också ska misshandlas i något sinnesrubbat jämställdhetssträvande.
Du bevisade just att jag hade rätt när jag bad dig ta din psykosmedicin.
För det första är det nervärderande och direkt kränkande gentemot normala kvinnor när motsidan hävdar att "vem som helst" skulle kunna bli "drabbad" av en charmör som MJ..
Och sen är det tydligen där skon klämmer att det BORDE vara så. I rättvisans namn - enligt dessa snilleblixtar. De blir kränkta när vi hävdar (och kan bevisa mha statistiken) att så inte är fallet.
Det är kvinnor som umgås (frivilligt) med missbrukare, kriminella, missbrukande kriminella SAMT några enstaka (1-2st) normala kvinnor per år som dödas exempelvis pga psykos hos gärningsmannen.
1-2 kvinnor per år av dessa hade alltså ingen aning om och kunde inte förutsätta problem. Resten visste att en återfallsförbrytare med våldskriminalitet KOMMER att återfalla förr eller senare.