2019-11-01, 09:07
Medlem
Fjellrevens avatar
Som någon som just nu försöker skaffa barn så kan jag meddela att det inte är så lätt som man kan tro att bli gravid.

Luckan för att bli gravid är typ bara 5-6 dagar i månaden, plus att det inte alls är säkert att hon blir gravid trots att kommer i henne. Snitttiden för folk som försöker bli gravida är 7-8 månader.
Citera
2019-11-01, 09:12
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det finns två hål av en anledning, använd det andra
Det finns tre hål, om man ska vara petig.
Citera
2019-11-01, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanskeAnda
Det första låter som något, men det påverkar inte mannens njutning på något sätt? Men oralsex är inte en riktig lösning, jag menade att man skulle undvika graviditet samtidigt som man har ett helt normalt sexliv inte bara oralt.

Kan mannens njutning påverkas negativt av detta?
Mannens njutning kan påverkas visst men jag tror de flesta män håller med mig att en eventuell graviditet eller en kondom är värre så det är nog väldigt acceptabelt
Citera
2019-11-01, 11:08
Medlem
Laxons avatar
Jag har aldrig använt mig av preventivmedel, jag har heller aldrig lyckas göra någon på smällen. Man behöver bara vara lite kreativ, och genom åren har jag lyckats arbeta upp en bullet proof strategi för att inte lämna avkommor efter mig. Av personlig erfarenhet kan jag varmt rekommendera att starta med att födas som en svag 5a, spendera sedan tonåren framför WoW, och utveckla till sist en närmast plågsam social awkwardness. Lägg där också till en förkärlek till s.k. “dad jokes”, livslång avsaknad av träning och ett motstånd till allt som heter personlig hygien. Dessa knep fungerar mycket bättre än finska rycket, p-piller eller kondom tillsammans - som en bonus slipper man dessutom nästan alla påtvingade och förnedrade sociala interaktioner. Success rate: 100%.
Citera
2019-11-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Det är en fråga som männen ansvarar för. Har haft samlag minst 1000 gånger med sprut utanför, båda högst fertila men aldrig har ett embryo bildats. Således inget du kan stå för.

Men om du vill göra nåt så skulle jag rekommendera dig spola fittan med 40 gradigt vatten, fast det lät ju inte så skönt.

Varför skulle inte det vara skönt menar du? Vilken temperatur tror du att du har i duschen?
Citera
2019-11-01, 13:33
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjellreven
Som någon som just nu försöker skaffa barn så kan jag meddela att det inte är så lätt som man kan tro att bli gravid.

Luckan för att bli gravid är typ bara 5-6 dagar i månaden, plus att det inte alls är säkert att hon blir gravid trots att kommer i henne. Snitttiden för folk som försöker bli gravida är 7-8 månader.

Hur säkert kort är det att inte bli gravid om man kartläggare dessa 5-6 dagar? Jag har för mig det är precis före eller efter hon haft mens det är som "säkrast"? Är detta något någorlunda universalt eller skiljer det mycket mellan individer?
Citera
2019-11-01, 13:48
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L
Varför skulle inte det vara skönt menar du? Vilken temperatur tror du att du har i duschen?
Skönt som i bra, nyttigt, hygieniskt. Har inte kommenterat komforten i sig. Fast jag tror inte det blir skönt (komfort) i längden, med tanke på att hygienen tar stryk.

Allt över 37 är väldigt varmt till en början. Att spruta 40-gradigt vatten på slemhinnor bör göra ont.
Citera
2019-11-01, 14:14
Medlem
ronken82s avatar
Drar ur i tid och låter min säd måla en Picasso-tavla på tjejens svank.

Enkelt och bra, men tajmingen är en smula viktig..
Citera
2019-11-01, 14:26
Medlem
Taokers avatar
Skönast att komma inuti. Tjejen kommer oftast samtidigt då också. Hatar P-stav,, börjar ju förfan blöda. Tjejer som inte tar P-piller är oftast kåtare också. Gillar kåta tjejer.

Finns tyvärr ingen riktigt bra lösning.

Sug, massera bollar och fingra honom analt för ultimat stimulans.
Citera
2019-11-01, 16:32
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaabAbuRamada
”Spanska rycket”, oralsex etc. Aldrig ta risker, aldrig hålla på för länge. Fungerar om man är försiktig.

Finska rycket heter det väl ändå. Sa alltid mormor iaf..

Edit: Sorry, såg att det uppmärksammats redan!

Jag och min sambo är alldeles för dåliga med detta. Inga preventivmedel och jag kommer i henne ofta, dock inte under de mest fertila dagarna då. Men ah, hon ska fixa p-piller trots att ingen av oss är fans av det. Under dessa fyra månader har det gått bra iaf.. Peppar peppar!
Senast redigerad av Brottinator 2019-11-01 kl. 16:40.
Citera
2019-11-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bomboclat.el.bombo
Det är rätt simpelt, man tar ut penis innan man kommer. Finns inga genvägar!

Sådär blir dock ofta graviditeter till.
Citera
2019-11-01, 16:38
Medlem
Men för att svara på frågan, (förr eller senare blir man gravid om man håller på med oskyddat, det kan ta ett år, men det kommer att ske) jag har inte sex med någon som har kommit innan utan att duscha, avslutar långt innan han är nära att komma på något annat sätt än vaginalt sex, tvättar av mig själv med vatten omedelbart efter sex, dagen efter piller och sedan ångest.

Undviker helst detta.
Kopparspiral är bra om man inte kan använda hormonella preventivmedel, men man får dubbelt så mycket och längre mens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in