2019-10-31, 20:22
Medlem
KanskeAndas avatar
Hej!

Det är välkänt att kvinnor attraheras av olika typer av män beroende på om hon tar p-piller eller inte. Jag vill inte leka med hormonerna och vill fortsätta vara mig själv utan att bli gravid, hur brukar ni göra när ni vill undvika graviditet samtidigt som ni också undviker p-piller?
Citera
2019-10-31, 20:28
Medlem
ShaabAbuRamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanskeAnda
Hej!

Det är välkänt att kvinnor attraheras av olika typer av män beroende på om hon tar p-piller eller inte. Jag vill inte leka med hormonerna och vill fortsätta vara mig själv utan att bli gravid, hur brukar ni göra när ni vill undvika graviditet samtidigt som ni också undviker p-piller?

”Spanska rycket”, oralsex etc. Aldrig ta risker, aldrig hålla på för länge. Fungerar om man är försiktig.
Citera
2019-10-31, 20:30
Medlem
Bomboclat.el.bombos avatar
Det är rätt simpelt, man tar ut penis innan man kommer. Finns inga genvägar!
Citera
2019-10-31, 20:37
Medlem
KanskeAndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaabAbuRamada
”Spanska rycket”, oralsex etc. Aldrig ta risker, aldrig hålla på för länge. Fungerar om man är försiktig.

Det första låter som något, men det påverkar inte mannens njutning på något sätt? Men oralsex är inte en riktig lösning, jag menade att man skulle undvika graviditet samtidigt som man har ett helt normalt sexliv inte bara oralt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bomboclat.el.bombo
Det är rätt simpelt, man tar ut penis innan man kommer. Finns inga genvägar!

Kan mannens njutning påverkas negativt av detta?
Citera
2019-10-31, 20:40
Medlem
Bomboclat.el.bombos avatar
Citat:
Det första låter som något, men det påverkar inte mannens njutning på något sätt? Men oralsex är inte en riktig lösning, jag menade att man skulle undvika graviditet samtidigt som man har ett helt normalt sexliv inte bara oralt.

Kan mannens njutning påverkas negativt av detta?

Nädå, jag tycker det är rätt festligt att spruta ner min respektive. Efteråt infinner sig en känsla av ett jobb bra gjort när man beaktar sin skapelse.
Citera
2019-10-31, 20:44
Medlem
Det självklara svaret är ju kondom....
Citera
2019-10-31, 20:46
Medlem
elopis avatar
Finns ju både kondom och kopparspiral. Säkra perioder ihop med avbrutet samlag kanske men det brukar faila förr eller senare.
Citera
2019-10-31, 20:49
Avstängd
Lacerdas avatar
Inom porren så har det ju genom tiderna varit trendigt att lägga satsen på olika ställen. På 90-talet till exempel så zoomades det in på fittan när en kuk sprutade ut sig över blygdläpparna. Den varianten har man ju kört själv många gånger. Sedan när åren gick så kom man i kontakt med erfarnare eller törstigare luder som då tog satsen i munnen och svalde sedan givetvis.

Citat:
Ursprungligen postat av elopi
Finns ju både kondom och kopparspiral.
Spiral är verkligen obehagligt. Jag har, hör och häpna, ingen Flashback dase men kan ändå känna obehag när jag knullar spiralförsedda luder. Det sticker till vid ollonmynningen när man träffar den där jävla manicken.

Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Det är ganska fattigt med kvinnor här på flashback ?
Dom hänger alla på Relationer och samlevnads delen av forumet.
Senast redigerad av Lacerda 2019-10-31 kl. 20:57.
Citera
2019-10-31, 20:50
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Hej!

Hade sambo i åtta år utan annat skydd än att dra ut den i tid. Aldrig blev hon på smällen. Jag hade inga problem med den tekniken, och det påverkad mig aldrig negativt. Det är svårare att bli på smällen av vad man kan tro.
Citera
2019-10-31, 20:51
Medlem
Mingla101s avatar
Det är ganska fattigt med kvinnor här på flashback ?
Citera
2019-10-31, 20:57
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaabAbuRamada

"Finska rycket" heter det väl ändå.
Citera
2019-10-31, 21:16
Medlem
KanskeAndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomboclat.el.bombo
Nädå, jag tycker det är rätt festligt att spruta ner min respektive. Efteråt infinner sig en känsla av ett jobb bra gjort när man beaktar sin skapelse.

Verkar vara en lösning i så fall.

Citat:
Ursprungligen postat av bajsapa45
Det självklara svaret är ju kondom....

Män gillar ju inte kondom? Utesluten lösning med andra ord.

Citat:
Ursprungligen postat av elopi
Finns ju både kondom och kopparspiral. Säkra perioder ihop med avbrutet samlag kanske men det brukar faila förr eller senare.

Män gillar inte kondom, därför utesluter jag denna lösning. Kopparspiral gör väl något med mig i likhet med p-piller? Den lösningen är också utesluten därmed.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in