2020-01-08, 07:51
Medlem
Hej
Någon som träffat Mayday och Juicybutt på RS?
Citera
2020-01-08, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoman56
Hej alla!
Det här blir mitt första inlägg här. Har varit relativt aktiv under året (2019) och tänkte dela med mig av mina bästa erfarenheter. Min erfarenhet är annars många år som köpare. Alla tjejer nedan har jag hittat via RS. Även om Maria19 är bäst enligt mina erfarenheter så är inte de andra rangordnade.

Maria19: Den bästa jag träffat (nånsin...). Vackert ansikte med perfekt kropp och utsökt kroppshållning. Så otroligt engagerat kåt och drar in en i ett stort svart hål där tid och rum upphör. Suger djupt och inkännande. Går igång på hårdare tag men gör säkert en perfekt GFE. Följsam och njuter mycket själv.

Adriana_p: Underbart porrig och snygg tjej. Härlig kropp. Suger bra. Mycket mån om att ge den bästa upplevelsen. Går igång på hårdare tag. Njuter själv. (inte aktiv / slutat)

Sascha_secret: Cool mycket sexig tjej. Skön humor. Lite småsnuskig på ett attraktivt sätt. Suger på ett amazing sätt. Njuter mycket själv.

Hur vet du att de njuter mycket själva?

Finarosa: Härlig tjej som ger ett mycket sexigare intryck i verkligheten än när man läser hennes profil. Väldigt engagerad. Tiden försvinner raskt. Suger djupt och bra. Går igång på lite hårdare tag. Njuter mycket själv.

Isprinsessan666: Skön porrig tjej med härlig kropp. Porriga läppar. En svank man sällan ser. Njuter mycket själv. (inte aktiv / slutat)

AliceInWonderland: Väldigt proffsig och seriös tjej som levererar till 100%. Suger fantastiskt. Pratig på ett charmigt sätt – men alla uppskattar nog inte det. Går igång på hårdare tag. Njuter själv.

Babexxxx / SpaderDam: Levererar väldigt pålitligt. Mycket energi hela tiden igenom. Kan ta den djupt som ingen annan.

FridaJ: Skön väldigt kåt tjej med tålig kropp. Kunde ta en dildo (hennes egen) som inte var av denna värld. Går igång på hårdare tag. Njuter mycket själv. (hon heter nåt annat nu på RS)

TinyHannis: Porrig tjej i ett mycket petite format. Mycket GFE. Charmig och fnittrig.

Har träffat några andra men de är inte riktigt värda att lyfta fram även om det är mycket en fråga om personlig preferens.

Intressant lista. Men hur kan du veta huruvida de njuter eller inte själva?
Citera
2020-01-08, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Intressant lista. Men hur kan du veta huruvida de njuter eller inte själva?

Bra fråga! Veta kan jag ju inte helt säkert men i så fall är de enormt duktiga skådespelare.
De tecken som gör att jag har gjort mitt antagande om de njuter själva eller inte är ögonuttryck, tung andning, färg på kinder, okontrollerade stön, blöt, och orgasm (ibland flera). Men visst, en tjej kan ju fejka en orgasm.
Citera
2020-01-08, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susarnochdusarn
Är lite av en nybörjare på detta men har funderat på att kontakta beehappy och jag skulle vara intresserad av att höra hur hon är? Hon börjar ju komma upp i åren men är hon fortfarande fräsch?

Om man vill ta risken med en kvinna som erbjuder och framförallt föredrar oskyddat sex med främmande män som kan ha gud vet vad för sjukdomar, så tycker jag absolut att du ska ta den .
Vem vill inte dra på sig herpes , HIV eller någon annan trevlig sjukdom för att en prostituerad ser bra ut och hävdar att hon är ren?
Hon har ingen aning om dom män hon ligger med ( och det är många btw ) har för sjukdomar.
Att hon säger att hon är selektiv är inte mer värt än en fis i en tom påse.

Jag skulle lagt mina pengar på någon av dom andra skönheterna med något innan för pannbenet istället.
Finns många på RS.
Citera
2020-01-09, 12:09
Medlem
Varning!
mystenlove001 på RS.
Falska bilder och bedragare.
Citera
2020-01-09, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusselupus
Varning!
mystenlove001 på RS.
Falska bilder och bedragare.
bedrar på viket sätt?
Citera
2020-01-09, 12:32
Medlem
Någon av er som träffat Mehra eller Sweetjasmin på RS hyffsat nyligen?

Har en liten fetish för btb/nuru, tar gärna emot tips på andra från RS också som utför liknande tjänster i Stockholmsområdet.
Citera
2020-01-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
bedrar på viket sätt?

Ber en skicka förhandsbetalning via Paysafecard och vill sen hela tiden att man ska skicka mer pengar. Gogglade fram bilden "hon" skickade och det är en gammal bild som hittas överallt på nätet.
Lärde mig en läxa att aldrig skicka pengar i förskott.
Citera
2020-01-09, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusselupus
Ber en skicka förhandsbetalning via Paysafecard och vill sen hela tiden att man ska skicka mer pengar. Gogglade fram bilden "hon" skickade och det är en gammal bild som hittas överallt på nätet.
Lärde mig en läxa att aldrig skicka pengar i förskott.
ja det är en gyllene regel aldrig förskott.
Fanns en liga som sade sig vara norska tjejer för nåt år sedan som sa de bodde på finare hotell som ville man skulle fota koden på Paysafe kortet och skicka så de kunde se att man var seriös...vilket jävla skämt
Citera
2020-01-09, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen-sover

Har en liten fetish för btb/nuru, tar gärna emot tips på andra från RS också som utför liknande tjänster i Stockholmsområdet.
mehra blir det mer av..en liten goding trots åldern
Citera
2020-01-09, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen-sover

Mehra är definitivt riktigt duktig på det hon gör, och 100% seriös och pålitlig. Hon har däremot hållit på länge och jag skulle nog säga att hon är närmare 60 år än 50, men hon ser bra ut för sin ålder. Dessutom en trevlig person i allmänhet. Har dock ingen uppfattning om hur hennes nuru/btb är.
Citera
2020-01-10, 17:08
Medlem
Någon som har träffat Karin1 på RS?

Tacksam om ngn kan svara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in