Citat:
Att hon hade alla de "dåliga"sidor som du tar upp, det är din tolkning. Jag vet inte om det stämmer alls. Du tolkar efter enligt mig en hård skala, en skala som för mig känns främmande och inte heller verka stämma med vad andra tycker.
Alla människor har sina egenheter, en del står man ut med, andra retar en. Oftast umgås man inte på nära håll med sådan personer som inte passar en själv. man umgås med sådana som man gillar.
Men det kommer alltid finnas egenheter hos alla personer som du känner som någon gång irriterar dig. Då får man tänka på sig själv, hur underbar är man själv 24/7?
Man kan prata med varandra om det. Man kan välja annan vän.
Men ärligt talat, att ständigt se de dåliga sidorna hos alla du känner, det är ett drag som som kan bli outhärdligt för dig själv och även andra.
Du får med din fråga det att låta som att L*ena inte hade en enda positiv sida.
Om du på allvar tror det, och tror att det är motivet till mordet, då borde det vara någon som har samma syn på människor som du har?
Jag tror inte att mördaren är en sådan person.
Jag tror att man har tittat på kyrkan, konstiga grannar och uppvaktande män. Jag tror att SD gett tips.
Jag tror att man kollat UW och förmodligen MH, som kanske hade lite liknade tankar som du har?
Alla människor har sina egenheter, en del står man ut med, andra retar en. Oftast umgås man inte på nära håll med sådan personer som inte passar en själv. man umgås med sådana som man gillar.
Men det kommer alltid finnas egenheter hos alla personer som du känner som någon gång irriterar dig. Då får man tänka på sig själv, hur underbar är man själv 24/7?
Man kan prata med varandra om det. Man kan välja annan vän.
Men ärligt talat, att ständigt se de dåliga sidorna hos alla du känner, det är ett drag som som kan bli outhärdligt för dig själv och även andra.
Du får med din fråga det att låta som att L*ena inte hade en enda positiv sida.
Om du på allvar tror det, och tror att det är motivet till mordet, då borde det vara någon som har samma syn på människor som du har?
Jag tror inte att mördaren är en sådan person.
Jag tror att man har tittat på kyrkan, konstiga grannar och uppvaktande män. Jag tror att SD gett tips.
Jag tror att man kollat UW och förmodligen MH, som kanske hade lite liknade tankar som du har?
Glorian menar väl inte att LW inte alls hade goda sidor, men de dåliga sidorna är väl tveklöst sådana som antagligt kan såra människor ganska ordentligt för dem som "drabbas". Särskilt om det kommer som en överraskning i så mån att man bara uppfattat henne som enbart hyvens.