2019-10-31, 18:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vi pratar om gränspolitiken och du skickar en länk på hur många som sökt asyl.

Man kan inte söka asyl om man inte har passerat gränskontrollen, det vet du va?
Citera
2019-10-31, 18:04
Medlem
zajjahs avatar
Jag vet inte. Låt mig tänka själv här i livet? Om jag köper. Köper jag en rejäl förnedring. Blir skit kul för henne.
Citera
2019-10-31, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Neej det där måste vara felaktig information! Det vet väl alla att det är först och främst etniskt tyska, holländska eller danska kvinnor som arbetar på bordellerna. Dessutom gör de detta med glädje, mycket hellre än andra valmöjligheter till arbete som de haft. Är övertygad om att det fullkomligt öser in jobberbjudande var och varannan dag!
Visst är det lite märkligt att tyska kvinnor köar utanför FKK för att komma in och glida omkring och få lättförtjänta pengar och dessutom få gratis buffé. Gratis spa varenda dag vem tackar nej till det
Citera
2019-10-31, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Man kan inte söka asyl om man inte har passerat gränskontrollen, det vet du va?

Ja absolut det förstår jag. Gränskontrollen.

Inget fritt blås rakt in eller hur?
Citera
2019-10-31, 18:07
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja absolut det förstår jag. Gränskontrollen.

Inget fritt blås rakt in eller hur?

Och ändå strömmar de in.
Citera
2019-10-31, 18:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du menar att man accepterar våldtäkter för att det är en bagatell i jämförelse med annat?
Välfärden havererar dock pga invandringen.

Ja det vet jag väl att den gör. Och på grund av ett enormt slöseri på pengar och dålig styrning.
Men SD har ju en politisk riktning som inte tilltalar viss publik. Till exempel en del kvinnor tilltalas inte av det konservativa, och en del män som är framgångsrika affärsmän med mycket internationella samarbetspartners, t.e.x finanssektorn tror jag inte tilltalas av SD. Vet att min bror som arbetat i många olika länder typ Tyskland, London, Dubai, aldrig skulle rösta på SD. Dock tycker jag att de som inte bor i landet ska tas ifrån rösträtt omedelbart i princip. Moderaterna röstar affärsmännen och deras fruar på, skulle jag tro.
Alla vill ju inte ha detta folkhemsstuket, men bara för det betyder det inte att de vill ha massvis med invandrare.

Sen tycker jag förvisso att man måste prioritera i slutändan, vilket är viktigast? Jag tror också att folk börjar göra det, men tyvärr för sent. Detta gäller även män, för något val sedan hade inte SD mycket röster.
Nu är det så pass krisigt i landet på många håll att även om SD får majoritet så är frågan vad de kan åstadkomma med detta sjunkande skepp. Alla instanser i samhället är ju i princip sabbade.
Senast redigerad av Moment22x22 2019-10-31 kl. 18:12.
Citera
2019-10-31, 18:11
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ja det vet jag väl att den gör. Och på grund av ett enormt slöseri på pengar och dålig styrning.
Men SD har ju en politisk riktning som inte tilltalar viss publik. Till exempel en del kvinnor tilltalas inte av det konservativa, och en del män som är framgångsrika affärsmän med mycket internationella samarbetspartners, t.e.x finanssektorn tror jag inte tilltalas av SD. Moderaterna isåfall.
Alla vill ju inte ha detta folkhemsstuket, men bara för det betyder det inte att de vill ha massvis med invandrare.
Sen tycker jag förvisso att man måste prioritera i slutändan, vilket är viktigast? Jag tror också att folk börjar göra det, men tyvärr för sent. Detta gäller även män, för något val sedan hade inte SD mycket röster.
Nu är det så pass krisigt i landet på många håll att även om SD får majoritet så är frågan vad de kan åstadkomma med detta sjunkande skepp. Alla instanser i samhället är ju i princip sabbade.

Nej du tilltalas mer av MENA-män som begår massor våldtäkter och eftersom ni kvinnor gillar det borde det inte vara kriminellt.
Citera
2019-10-31, 18:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej du tilltalas mer av MENA-män som begår massor våldtäkter och eftersom ni kvinnor gillar det borde det inte vara kriminellt.

Jaha och där tappade du fokus fullständigt. Svara ordentligt och sakligt på vad jag skriver istället för att hoppa på mig. Annars får jag kanske misstänka att du inte håller debatten ut?
Citera
2019-10-31, 18:17
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jaha och där tappade du fokus fullständigt. Svara ordentligt och sakligt på vad jag skriver istället för att hoppa på mig. Annars får jag kanske misstänka att du inte håller debatten ut?

Ja du beskriver vad du tilltalas och inte tilltalas av och lägger din röst utifrån det. Bagetellfrågor prioriterar du inte och det borde förstås heller rättsväsendet göra.
Citera
2019-10-31, 18:25
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Neej det där måste vara felaktig information! Det vet väl alla att det är först och främst etniskt tyska, holländska eller danska kvinnor som arbetar på bordellerna. Dessutom gör de detta med glädje, mycket hellre än andra valmöjligheter till arbete som de haft. Är övertygad om att det fullkomligt öser in jobberbjudande var och varannan dag!

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Visst är det lite märkligt att tyska kvinnor köar utanför FKK för att komma in och glida omkring och få lättförtjänta pengar och dessutom få gratis buffé. Gratis spa varenda dag vem tackar nej till det

Haha, jag var på FKK igår, när jag kom dit var det tre tyska kvinnor framför mig i kön.

Att de glider omkring och får lättförtjänta pengar är det ingen tvekan om. 400-500 euro för sammanlagt kanske 2 timmars "jobb". Jag spenderade mest tid med en tyska men pratade även en stund med en rumänska. "Good, easy money" svarade hon på frågan hur det kom sig att hon hamnade här.

Gratis spa och buffé får dem också, helt rätt.

Men det är klart, hade de fått välja hade de nog hellre jobbat på Lidl.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-31 kl. 18:27.
Citera
2019-10-31, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Jag vet inte. Låt mig tänka själv här i livet? Om jag köper. Köper jag en rejäl förnedring. Blir skit kul för henne.
Ja, enligt hemmafrun är det exakt så kvinnor vill ha sex inte med någon de är i relation med eller är attraherad av för då är det bara otrevligt .Hemmafrun vet hur kvinnor vill ha det same same
Citera
2019-10-31, 18:32
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja, enligt hemmafrun är det exakt så kvinnor vill ha sex inte med någon de är i relation med eller är attraherad av för då är det bara otrevligt .Hemmafrun vet hur kvinnor vill ha det same same
Hemmafrun är frun som smyger till mig när mannen är och jobbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in