2019-10-31, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Vad menar du exakt att jag stödjer och har du citat från mig som styrker det?
Ja,det var ju det här igen då:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Det är uppenbart att svenska män behandlar svenska kvinnor alldeles för bra. Kvinnornas små hjärnor gör att de inte kan hantera det. I Mellanöstern så blir kvinnor behandlade på ett sätt som de kan hantera.
Citat:
Jag förstår vad du menar MEN, du måste förstå att kvinnor inte har någon respekt för någon och enda gången en kvinna har något värde är när du knullar henne. Vem fan bryr sig om vad en kvinna tycker? Om hon inte vill knulla så är hon totalt värdelös. Smuts.
Citat:
MENA-länderna är föredömen för svenska män! Wallah, där är det pli på kvinnorna!
Ge mig pengar så flyttar jag från det här skitmatriarkatet! Tror du att jag vill vara i det här pisslandet? Varje dag så svär jag att jag ska dra utomlands, men jag tjänar för bra med para här. 😁
Citera
2019-10-31, 12:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja,det var ju det här igen då:
Det är uppenbart att svenska män behandlar svenska kvinnor alldeles för bra. Kvinnornas små hjärnor gör att de inte kan hantera det. I Mellanöstern så blir kvinnor behandlade på ett sätt som de kan hantera.
Citat:
Jag förstår vad du menar MEN, du måste förstå att kvinnor inte har någon respekt för någon och enda gången en kvinna har något värde är när du knullar henne. Vem fan bryr sig om vad en kvinna tycker? Om hon inte vill knulla så är hon totalt värdelös. Smuts.
Citat:
MENA-länderna är föredömen för svenska män! Wallah, där är det pli på kvinnorna!
Ge mig pengar så flyttar jag från det här skitmatriarkatet! Tror du att jag vill vara i det här pisslandet? Varje dag så svär jag att jag ska dra utomlands, men jag tjänar för bra med para här. 😁

Citat av mig som visar att jag stödjer det du påstår, det glömde du.
Citera
2019-10-31, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Så istället för att åka till valfri storstad med massor av kunder ska man transportera tjejen till en småstad?

2) Sen måste du vakta henne så hon inte rymmer, mata henne, betala för boende, är det inte 100 gånger jobbigare än att skaffa en tjej som jobbar frivilligt?

Vi provar detta igen. De som sysslar med trafficking är brottslingar, ofta organiserade. De är inte intresserade av att dela med sig pengar till offren frivilligt. Varför tjäna 50kr per knull när de kan få 1000?

Citat:
Det har visst prioritet. Jag läste om ett tillslag mot en lägenhet på Östermalm för nån vecka sen.

Nej, det har ingen prioritet. Hade det haft prioritet hade du sett flera tillslag i veckan.

Citat:
Kan du visa något fall i Europa där det bevisats att det förekommit?

Jag bor inte ens i Europa.

Citat:
1) Eller så är det mer intensivt psykologiskt och fysiskt och det är därför som kvinnan kommer lättare.

2) Oavsett om det är för graviditet eller njuting kan vi enas om att kvinnan njuter av det right?

Det du talar om då är rape-play, vilket är något annat. Och kvinnor njuter generellt av hårdare tag. Men det gäller inte alla, och inte alltid.

Citat:
Kan du berätta om din erfarenhet av sex med män?

Visst kan jag det. Där, det var min erfarenhet av sex med män. Intressant? Jag är inte homo eller bi, och jag är inte nyfiken på det.
Citera
2019-10-31, 12:39
Avslutad
Citat:
Citat av mig som visar att jag stödjer det du påstår, det glömde du.
Nämen vad bra, är vi äntligen överens då om att män som LavezziLrey inte hör hemma i Sverige. Han får flytta tillbaka till sina föredömen.
Citera
2019-10-31, 12:41
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nämen vad bra, är vi äntligen överens då om att män som LavezziLrey inte hör hemma i Sverige. Han får flytta tillbaka till sina föredömen.

Du kör bara med halmgubbar och kommer aldrig med citat där jag skrivit det du påstår, lite väl låg nivå även med tanke på att du är kvinna. Varför skulle han inte höra hemma här menar du, är han inte svensk?
Citera
2019-10-31, 12:47
Avslutad
Citat:
Du kör bara med halmgubbar och kommer aldrig med citat där jag skrivit det du påstår, lite väl låg nivå även med tanke på att du är kvinna. Varför skulle han inte höra hemma här menar du, är han inte svensk?
Förfallet har inte gått så långt hos svenska män än, så nej.
Citera
2019-10-31, 12:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Det är en förklaring. Men just runt 1999-2002 hade vi ingen förhöjd invandring. Det var efter kriget i Jugoslavien, men innan invasionen i Irak.

Finns det siffror på att det ökade med traffickingoffer just dessa åren? Eller sexualbrott överhuvudtaget?
Citera
2019-10-31, 12:49
Medlem
Citat:
1) Nu är Afrika ett stort ställe. Jag kan garantera att ingen av de afrikanska kvinnor som jag gick på universitetet med trodde på voodoo eller häxor.

2) Det är 1000 gånger mer sannolikt att kvinnor kommer till Europa för att hora helt frivilligt och eftersom Afrika är ganska konservativt säger många kvinnor saker som "jag blev tvingad"/"de hotade min familj"/voodoo" när det kommer ut att de sålt sex.

3) Jag tycker att du ska sluta sprida myten att kvinnor inte vill sälja sex. I princip alla kvinnor har nån gång velat göra det.
Fakta på att i princip alla kvinnor någon gång velat sälja sex, som fakta räknas inte vad några kvinnor säger på sexforum, din mamma eller din mammas väninnor eller någon i din sociala krets utan riktiga statiskt säkerställda undersökningar från seriösa institutioner
Citera
2019-10-31, 12:50
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Förfallet har inte gått så långt hos svenska män än, så nej.

Jag har inte sett att han skriver att han inte är svensk men om du tror han är MENA vad är då ditt problem med honom, kvinnorna vill ju ha män från MENA. Enligt er är han mer än välkommen här.
Citera
2019-10-31, 12:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) För det första har alla länder ambassader dit du kan gå om du blir av med ditt pass.

2) För det andra är det bara att ringa polisen så får du ditt pass tillbaka.

3) Så om nån hotade dina anhöriga så skulle du börja suga kuk för pengar? Really?

1) Ja tänk vad hemskt det är när de är flera...

2) Hur skulle kvinnan vara torr? Man är alltid våt inuti. Om du inte är det borde du kolla upp det hos doktorn.

a) Sen blir man våt automatiskt när man blir påsatt.

b) Det är psykologiska hinder som gör att kvinnor inte vill ha frivilligt sex och blir besatta av våldtäkt.

c) Självklart blir kvinnor väldigt upphetsade av att bli våldtagna. Det är vanligare att kvinnor kommer när de blir "våldtagna" än när de har frivilligt sex.

d) Jag är säker på att om killen sätter på henne ett tag då slappnar kvinnan av. Det är bara en psykologisk hang up.

1) Nej kuken glider in automatiskt.

2) Ett barn som hamnar snett när man föder däremot, där kan vi tala om massive damage.

3) En fråga till: tänk om kvinnan slappnar av och det blir en bra upplevelse?

Jag avslutar detta samtal nu, jag tycker liksom att det är under allas värdighet att tramsa vidare om detta.
Citera
2019-10-31, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Finns det siffror på att det ökade med traffickingoffer just dessa åren? Eller sexualbrott överhuvudtaget?

Som jag skrev innan finns ingen statistik för trafficking innan 2009. Statistik för sexbrott finns på brå's sida
Citera
2019-10-31, 12:53
Avslutad
Citat:
Jag har inte sett att han skriver att han inte är svensk men om du tror han är MENA vad är då ditt problem med honom, kvinnorna vill ju ha män från MENA. Enligt er är han mer än välkommen här.
Jag skiter i vad ”kvinnor” vill ha, jag pratar om det du vill ha. Enligt DIG är han mer än välkommen här. Sluta skyll på ”kvinnor” för nåt som du personligen tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in