Citat:
Ursprungligen postat av
MittPorrKonto
Om man vill träffa sin familj igen så har man inget val. Samtliga länder på denna jord har som krav att du ska kunna identifiera dig. Utan pass så har du ingen giltig legitimation, och kan därmed inte skaffa dig försörjning, bostad mm. Vidare brukar dessa personer hota offrets anhöriga. Visst, vill man bli av med sin familj och sitta i fängelset har man ett val.
Vidare så är en majoritet av alla prostituerade av manligt kön, så jag förstår inte varför du använder begreppet "hon".
1) För det första har alla länder ambassader dit du kan gå om du blir av med ditt pass.
2) För det andra är det bara att ringa polisen så får du ditt pass tillbaka.
3) Så om nån hotade dina anhöriga så skulle du börja suga kuk för pengar? Really?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Därför att en del våldtäktsmän är våldsamma. Ibland är de flera stycken. Och om kvinnan är torr kan det skapa ordentlig skada. Även om du påstår att det är psykologiska hinder som orsakar det så kvittar det vad som orsakar, om skadan är skedd så är den. Dessutom lär de flesta kvinnor bli psykiskt påverkade under en våldtäkt och därmed spänna sig eller inte bli våta.
1) Ja tänk vad hemskt det är när de är flera...
2) Hur skulle kvinnan vara torr? Man är alltid våt inuti. Om du inte är det borde du kolla upp det hos doktorn.
a) Sen blir man våt automatiskt när man blir påsatt.
b) Det är psykologiska hinder som gör att kvinnor inte vill ha frivilligt sex och blir besatta av våldtäkt.
c) Självklart blir kvinnor väldigt upphetsade av att bli våldtagna. Det är vanligare att kvinnor kommer när de blir "våldtagna" än när de har frivilligt sex.
d) Jag är säker på att om killen sätter på henne ett tag då slappnar kvinnan av. Det är bara en psykologisk hang up.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
När mannen är mycket hårdhänt/våldsam kan han råka trycka till med massa kraft och träffa snett, och då kan man slita sönder en del av slidan, det börjar med en spricka, som blir större och större, det blöder o.s.v.
Vissa våldtäktsmän använder föremål som kan skada.
Har du fler idiotiska frågor kring detta jag ska besvara?
1) Nej kuken glider in automatiskt.
2) Ett barn som hamnar snett när man föder däremot, där kan vi tala om massive damage.
3) En fråga till: tänk om kvinnan slappnar av och det blir en bra upplevelse?