2019-10-31, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Den har ökat för att det har invandrat massa män med en helt annan syn på sex och kvinnor, och Sverige klarar inte av att hantera detta.

Det är en förklaring. Men just runt 1999-2002 hade vi ingen förhöjd invandring. Det var efter kriget i Jugoslavien, men innan invasionen i Irak.
Citera
2019-10-31, 11:11
Medlem
Det finns något värre för än kvinna att bli våldtagen och det är antagligen att inte få barn.

Så om kvinnor ökar chansen till att få barn och de samtidigt ökar chansen till att bli våldtagna , så väljer de chansen bli våldtagna ,eftersom det andra alternativet är hemskare.

Bara en teori !

Män vill minska invandringen av män eftersom de ökar deras chans att få barn.

Fast kvinnorna har gått totalt segrande ur detta.

Eftersom så gott som alla kvinnor som vill kommer få barn och en minskande andel män kommer få det , är det riktigt illa så blir det bara 50% av männen som får barn.

Sen kan man säga att den politiska eliten av män tänker inte så här ,de tänker mer i pengar och tillväxt.

Fast män i allmänhet tänker nästan aldrig i pengar när det gäller kvinnor ,utan mer om hur mycket kärlek han kan få av en kvinna , de bryr sig inte om ifall hon är pank eller arbetslös eller förtidspensionerad.

En arbetslös kvinna som bor dåligt kan med lätthet få en rik man om hon vill ,bara hon sätter sig i kontakt med dem.

Ex: https://www.youtube.com/watch?v=lPWJpqveIIE
Citera
2019-10-31, 11:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Om man vill träffa sin familj igen så har man inget val. Samtliga länder på denna jord har som krav att du ska kunna identifiera dig. Utan pass så har du ingen giltig legitimation, och kan därmed inte skaffa dig försörjning, bostad mm. Vidare brukar dessa personer hota offrets anhöriga. Visst, vill man bli av med sin familj och sitta i fängelset har man ett val.

Vidare så är en majoritet av alla prostituerade av manligt kön, så jag förstår inte varför du använder begreppet "hon".

1) För det första har alla länder ambassader dit du kan gå om du blir av med ditt pass.

2) För det andra är det bara att ringa polisen så får du ditt pass tillbaka.

3) Så om nån hotade dina anhöriga så skulle du börja suga kuk för pengar? Really?

Citat:
Därför att en del våldtäktsmän är våldsamma. Ibland är de flera stycken. Och om kvinnan är torr kan det skapa ordentlig skada. Även om du påstår att det är psykologiska hinder som orsakar det så kvittar det vad som orsakar, om skadan är skedd så är den. Dessutom lär de flesta kvinnor bli psykiskt påverkade under en våldtäkt och därmed spänna sig eller inte bli våta.

1) Ja tänk vad hemskt det är när de är flera...

2) Hur skulle kvinnan vara torr? Man är alltid våt inuti. Om du inte är det borde du kolla upp det hos doktorn.

a) Sen blir man våt automatiskt när man blir påsatt.

b) Det är psykologiska hinder som gör att kvinnor inte vill ha frivilligt sex och blir besatta av våldtäkt.

c) Självklart blir kvinnor väldigt upphetsade av att bli våldtagna. Det är vanligare att kvinnor kommer när de blir "våldtagna" än när de har frivilligt sex.

d) Jag är säker på att om killen sätter på henne ett tag då slappnar kvinnan av. Det är bara en psykologisk hang up.

Citat:
När mannen är mycket hårdhänt/våldsam kan han råka trycka till med massa kraft och träffa snett, och då kan man slita sönder en del av slidan, det börjar med en spricka, som blir större och större, det blöder o.s.v.
Vissa våldtäktsmän använder föremål som kan skada.

Har du fler idiotiska frågor kring detta jag ska besvara?

1) Nej kuken glider in automatiskt.

2) Ett barn som hamnar snett när man föder däremot, där kan vi tala om massive damage.

3) En fråga till: tänk om kvinnan slappnar av och det blir en bra upplevelse?
Citera
2019-10-31, 11:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tänker dig att dessa kvinnor har tillgång till telefon de kan ringa från och dessutom kan göra sig förstådda i exempelvis Italien med de 4-5 ord de kan på engelska .

Kommer du från en liten fattig landsbygdsregion med enbart några få år i skolan och plötsligt befinner dig i Frankrike med en skuld till de som hjälpt dig till ett jobb som inte finns och där skulden ska börja betalad nu genom att sälja sex så har du inget val, dessutom sysslas det med vidskepelse som wodoo

1) För de kan inte gå fram till en person på gatan och be att få låna deras telefon? Det här blir mer och mer absurt.

a) Svenska Sara åker till Italien. En random man tar hennes pass och telefon. Nu måste Sara gå på gatan och suga kuk för hon kan inte göra sig förstådd i Italien? Really now?

2) Ja för vuxna kvinnor horar på grund av voodoo.

3) Jag tror att det där dina egna sexuella fantasier som du inte kan hantera och därför projicerar du dem på andra.

4) Tänk om inget av det du säger stämmer? Tänk om helt vanliga kvinnor säljer sex för att det är ett lätt jobb med bra betalt?
Citera
2019-10-31, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) För det första har alla länder ambassader dit du kan gå om du blir av med ditt pass.

Jag har ca 1900 km till närmaste konsulat. Inget tåg/buss/flyg släpper på en utan giltigt leg.

Citat:
2) För det andra är det bara att ringa polisen så får du ditt pass tillbaka.

Hur ska polisen kunna ge ett pass tillbaka. De spärrar det åt dig, sen får du fixa passet själv. Har du aldrig varit utomlands? Grundläggande kunskap.

Citat:
3) Så om nån hotade dina anhöriga så skulle du börja suga kuk för pengar? Really?

Om någon höll en pistol mot min dotters huvud skulle jag nog det.

Citat:
c) Självklart blir kvinnor väldigt upphetsade av att bli våldtagna. Det är vanligare att kvinnor kommer när de blir "våldtagna" än när de har frivilligt sex.

Korrekt påstående, men fel analys. Kvinnan blir våt och får lättare orgasm. Men det är för att skydda kvinnans kropp och öka chansen till graviditet. Har inget med upphetsning att göra. Precis som killar kan få pisstånd. Har inget med upphetsning att göra.
Citera
2019-10-31, 11:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag har ca 1900 km till närmaste konsulat. Inget tåg/buss/flyg släpper på en utan giltigt leg.

Men nu pratar vi om kvinnor som horar i Europa right? Jag är säker på att det finns konsulat i varje huvudstad.

Citat:
Hur ska polisen kunna ge ett pass tillbaka. De spärrar det åt dig, sen får du fixa passet själv. Har du aldrig varit utomlands? Grundläggande kunskap.

Därför att polisen griper personen som tog ditt pass, ger dig passet tillbaka, och livet går vidare.

Citat:

Finns det något dokumenterat fall där det har hänt?

Citat:
Korrekt påstående, men fel analys. Kvinnan blir våt och får lättare orgasm. Men det är för att skydda kvinnans kropp och öka chansen till graviditet. Har inget med upphetsning att göra. Precis som killar kan få pisstånd. Har inget med upphetsning att göra.

1) Hur skulle kvinnans kropp veta att kvinnan blir våldtagen? Det finns inget "rape mode" i kvinnors huvud som säger "rape dected! Being screaming and crying!"

2) Uncomfortable truth: kvinnor blir våta och får orgasm vid våldtäkt för att de blir upphetsade av det.

3) I princip alla kvinnor vill bli våldtagna eller som minst är okay med det.

4) Våldtäkt är en mindre deal än att tvätta. Jag skulle själv föredra att bli våldtagen framför att tvätta en hel dag därför att tvätt är mer irriterande.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-31 kl. 11:30.
Citera
2019-10-31, 11:37
Medlem
Citat:
Men nu pratar vi om kvinnor som horar i Europa right? Jag är säker på att det finns konsulat i varje huvudstad.

Jag gav ett exempel på problem som kan uppstå. Finns definitivt flera. Jag gjorde det enklaste och utgick från mig själv.

Citat:
Därför att polisen griper personen som tog ditt pass, ger dig passet tillbaka, och livet går vidare.

Har du inte hängt med i debatten gällande polisens ineffiktivitet? Ditt påstående sker så sällan att jag kan med god säkerhet kalla det påståendet för fel.

Citat:
Finns det något dokumenterat fall där det har hänt?

Sker dagligen på vissa platser.

Citat:
1) Hur skulle kvinnans kropp veta att kvinnan bir våldtagen? Det finns inget "rape mode" i kvinnors huvudet som säger "rape dected! Being screaming and crying!"

2) Uncomfortable truth: kvinnor blir våta och får orgasm vid våldtäkt för att de blir upphetsade av det.

3) I princip alla kvinnor vill bli våldtagna eller som minst är okay med det.

Kroppen vet inte om det. Det är som sagt en mekanism för att skydda kroppen. Om en kvinna vore torr i fittan så skulle hon få skador om jag satte på henne. Även om hon ville det. Upphetsning är en mental förberedelse, dvs ingen kroppslig funktion.

Om du tänker på en maträtt du tycker om väldigt mycket så kommer din mun utsöndra en massa saliv. Om jag munknullar dig, kommer din mun också utsöndra en massa saliv. Två helt skilda fall, men med samma konsekvens.
Citera
2019-10-31, 11:38
Medlem
over-unitys avatar
Citat:

Tåg och buss kan man åka utan legitimation. Biljetten betalar du genom att suga kuk. För om du vägrar får du suga kuk i alla fall.

Annars kan säkert polisen ordna skjuts till konsulatet.

Verkar omständligt att få en kvinna att suga kuk. Hålla familjen gisslan med pistol?

Vore det inte enklare att leta efter kvinnor som frivilligt horar?
Citera
2019-10-31, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Tåg och buss kan man åka utan legitimation. Biljetten betalar du genom att suga kuk. För om du vägrar får du suga kuk i alla fall.

Annars kan säkert polisen ordna skjuts till konsulatet.

Verkar omständligt att få en kvinna att suga kuk. Hålla familjen gisslan med pistol?

Vore det inte enklare att leta efter kvinnor som frivilligt horar?

I det landet jag bor får du inte åka regionalt utan leg. Och polisen skjutsar ingen idag. På 80-talet i Sverige hade man nog kunnat få skjuts. Men inte idag.

Visst vore det enklare att hitta frivilliga. Men de som sysslar med trafficking söker ju inte frivilliga. Förtjänsten skulle ju minska.

Sen så ska man ta vad blaskorna skriver med en nypa salt.
Om man intervjuar en prostituerad och frågar varför de gör det, inte fan säger hon sanningen.
"Jag njuter av sex och pengar". Ingen som skulle säga det.
Man drar till med en historia som ger medlidande. Kvinnor har ett större behov av det, så tidningarna får svaret de vill ha. Varför intervjuas aldrig manliga prostituerade? De är ju i majoritet.
Citera
2019-10-31, 11:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag gav ett exempel på problem som kan uppstå. Finns definitivt flera. Jag gjorde det enklaste och utgick från mig själv.

Men vi pratar om kvinnor som tvingas hora. Skulle det inte vara logiskt att hora ut dem i en storstad?

Citat:
Har du inte hängt med i debatten gällande polisens ineffiktivitet? Ditt påstående sker så sällan att jag kan med god säkerhet kalla det påståendet för fel.

Det finns få andra brott som är så prioriterade som sexhandel. Polisen skulle hoppa på chansen att få visa upp nån som hade tvingat kvinnor att hora.

Citat:
Sker dagligen på vissa platser.

"På vissa platser" men nu känner inte jag till något fall där det bevisats att kvinnor tvingats sälja sex genom att nån hotat deras anhöriga. Det är ett argument av typen "alla vet att tomten existerar"

Citat:
Kroppen vet inte om det. Det är som sagt en mekanism för att skydda kroppen. Om en kvinna vore torr i fittan så skulle hon få skador om jag satte på henne. Även om hon ville det. Upphetsning är en mental förberedelse, dvs ingen kroppslig funktion.

1) Hur skulle det vara annorlunda från helt vanligt frivilligt sex?

2) Kvinnor blir både våta och upphetsade av sex oavsett om det är frivilligt eller inte. Därför är våldtäkt inte annorlunda från vanligt sex.

Citat:
Om du tänker på en maträtt du tycker om väldigt mycket så kommer din mun utsöndra en massa saliv. Om jag munknullar dig, kommer din mun också utsöndra en massa saliv. Två helt skilda fall, men med samma konsekvens.

Och om jag har sex med en man kommer jag blir våt, och om jag har sex med en annan man som tvingar mig kommer jag också att bli våt så same-same.
Citera
2019-10-31, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Så du menar att man ska fråga kvinnliga våldtäktsoffer om de "gillade" våldtäkten de blev utsatta för? För om de gillade den så var det ingen våldtäkt.

Du vet hur man blir populär bland kvinnor du..
Nej, det vet de nog själva om de deltog frivilligt eller inte.
Citera
2019-10-31, 12:10
Medlem
Citat:
1) För de kan inte gå fram till en person på gatan och be att få låna deras telefon? Det här blir mer och mer absurt.

a) Svenska Sara åker till Italien. En random man tar hennes pass och telefon. Nu måste Sara gå på gatan och suga kuk för hon kan inte göra sig förstådd i Italien? Really now?

2) Ja för vuxna kvinnor horar på grund av voodoo.

3) Jag tror att det där dina egna sexuella fantasier som du inte kan hantera och därför projicerar du dem på andra.

4) Tänk om inget av det du säger stämmer? Tänk om helt vanliga kvinnor säljer sex för att det är ett lätt jobb med bra betalt?
I rättegångar när det gäller kvinnor från Afrika är voodoo vanligt förekommande som ett av hoten, bränning av häxor och trollkarlar sker relativt ofta på landsbygden i Afrika precis som det görs medicin av albinos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in