Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-01, 22:11
  #1597
Moderator
Diablo1118s avatar
Trådar sammanfogade/mod
Citera
2019-09-02, 20:21
  #1598
Medlem
Hur gick det ts?

Lånade du av frugan till sist eller.

Edit. Ser att trådar är sammanslagna
Citera
2019-10-09, 21:13
  #1599
Medlem
Jag undrar om ni har en sida som kan bevilja lån till en 18 årig student.
Jag behöver max 2000, minst 1500kr.
det är nödfall som ska gå till receptbelagda mediciner och mat.

Kom inte med förslag att jag ska låna från föräldrar, för hade något funkat så hade jag inte velat ta ett lån.
Kommentera inte min situation, utan ba hjälp med sidor.
Min inkomst ligger på 3500kr i månaden, (underhållsstöd och csn) sedan så har jag max 1000kr kostnader (abonnemang) resten hjälper jag till med hemma då familjen har inte bra inkomst.

Har inga skulder. så om ni har sidor som verkligen funkar på mig då snälla ge hit de nödfall.
Citera
2019-10-13, 09:12
  #1600
Medlem
elopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wutang95
Jag undrar om ni har en sida som kan bevilja lån till en 18 årig student.
Jag behöver max 2000, minst 1500kr.
det är nödfall som ska gå till receptbelagda mediciner och mat.

Kom inte med förslag att jag ska låna från föräldrar, för hade något funkat så hade jag inte velat ta ett lån.
Kommentera inte min situation, utan ba hjälp med sidor.
Min inkomst ligger på 3500kr i månaden, (underhållsstöd och csn) sedan så har jag max 1000kr kostnader (abonnemang) resten hjälper jag till med hemma då familjen har inte bra inkomst.

Har inga skulder. så om ni har sidor som verkligen funkar på mig då snälla ge hit de nödfall.

Nu var ju du bestämd på inga råd men... man kan öppna konto på apoteket och ta mediciner på avbetalning om man inte har råd med en klumpsumma.
Citera
2019-10-29, 20:35
  #1601
Medlem
Hejsan.
Vet någon var man kan ta ett sms lån med betalnings anmärkningar?

Om cirka tre - fyra månader så kommer ett arv, men fram tills dess hade jag behövt en peng för det dras idag 6000 från min lön varje månad, så jag behöver ett lån så jag har pengar fram tills dess.
Mvh
Citera
2019-10-30, 13:28
  #1602
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EarthWalker
Hejsan.
Vet någon var man kan ta ett sms lån med betalnings anmärkningar?

Om cirka tre - fyra månader så kommer ett arv, men fram tills dess hade jag behövt en peng för det dras idag 6000 från min lön varje månad, så jag behöver ett lån så jag har pengar fram tills dess.
Mvh

Ferratum, Monetti, Lumify, Vivus, Loanstep, brukar godkänna med betalningsanmärkning.
Läs deras recensioner dock först.

Citat:
Ursprungligen postat av seventeenseventy
Hoppas att allt löser sig, här har du några som du kan titta på...

Gå och gör reklam någon annanstans
Citera
2019-10-31, 05:40
  #1603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Ferratum, Monetti, Lumify, Vivus, Loanstep, brukar godkänna med betalningsanmärkning.
Läs deras recensioner dock först.



Gå och gör reklam någon annanstans
Besvarade EarthWalkers frågeställning. Antagligen kunde hen inte självmant Googla fram detta utan ville ha direkt information om det.

Här har EarthWalker några fler: Ferratum, frogtail, Sambla, Pengino, Monetti, FreedomFinance, Kredit365, loanstep, Profilkredit, Credway, Brixo, Kontantfinans, Smspengar, Next Finance, Lån för alla, euroloan, Goodcash, Compari, Advisa, Arcadia Finans och Avenue Finans.
Citera
2019-11-19, 13:57
  #1604
Medlem
Abbadohns avatar
Intressant läsning om högkostnadskrediter. Finns det fortfarande folk som tar sms-lån? 65000 betalningsföreläggande redan 2015. Undrar hur många som tar det i dagens samhälle. Tror ni att det kommer öka med smslån framöver? Tänker främst på att ekonomin verkar börja dala och en hel del kommer säkert att få svårt att få andra lån och säkert också betala de dem redan har om räntorna ökar. Håller med om att man måste fixa de här jäkla lånen.
Citera
2019-11-20, 23:04
  #1605
Medlem
Har en kontakt för lån. Han gångrade mitt privatlån med 5, han tar dock 30 %. Värt??
Citera
2020-01-02, 22:48
  #1606
Medlem
Sms lån ska man aldrig ta! Hellre svälter jag...

Två Månadslöner
Citera
2020-01-07, 22:46
  #1607
Medlem
Någon som kan rekommendera en tjänst som beviljar lån för en arbetslös? Någon som vet vad som händer om man ljuger om anställning? Behöver 10000 kr. 40% max ränta, huvudsaken är att det blir beviljat.
Citera
2020-01-12, 06:59
  #1608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnarkistChipset
Någon som kan rekommendera en tjänst som beviljar lån för en arbetslös? Någon som vet vad som händer om man ljuger om anställning? Behöver 10000 kr. 40% max ränta, huvudsaken är att det blir beviljat.
Jag hade tagit en titt på denna om jag var du. Att ljuga om anställning är nog svårt att göra då de kan kräva att du visar på lönespec eller liknande för att du ska kunna bevisa det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback