Citat:
Till dig som hotar.
Dra gärna ett "Hot PM" till mig.
Tycker du är en patetisk nolla.
Detta tycker jag om Hanna, vare sig du eller nån annan i tråden anser att jag har fel.
Får känslan av en kvinna (HD) som ser en annan kvinna (LW) förstöra hennes liv.
Ilskan och hatet över LW och vad HD har fått utstå växer sig starkare när hon sitter där i sin lägenhet 50 meter från kvinnan som förstört allt. LW har förstört hennes familj. HD HATAR LW över allt annat.
Stefan står ensam kvar, - fan det var inte såhär jag hade tänkt mig. Nu har han ingen, varken sitt vänster-prassel eller sin HD. LW har insett att deras prassel inte var bra, och hon vill inte gå längre med Stefan. Stefan försöker då istället få tillbaka HD, och då säger hon.
-Vill du få tillbaka mig och din familj så måste LW bort, på riktigt bort......
Stefan lovar att fixa detta, och med HD's hjälp så dör LW. Problemet är löst!!
Sen kunde dom visa sin lycka genom att hån-flina på vartenda foto dom la ut.
Ny-kära och Lyckliga.
Typ så, tror jag att det har gått till ungefär. Kärringen Hanna ÄR inblandad i detta.
__________________________________________________ _________________________
Hennes "rival" är död = Hon fick sin hämnd.
Hennes otrogna man = Håller precis nu på att få sitt straff.
Vem är det som lever vidare med sitt liv.?
Vem kan börja om på nytt.!
Hanna...
Hon är inte korkad den där bruden. Kärringen Hanna ÄR inblandad i detta.
__________________________________________________ _______________________________ Jag har grunnat på Hanna lite....
Jag tror att min teori här ovan ligger nära sanningen.
Jag tror även att Hiding har nåt som visar att HD är inblandad. Inte mycket, utan ett par saker som i alla fall antyder hennes inblandning.
Jag tycker nog att Hoding gjorde fel som tog in HD på så lösa grunder. Hon borde ha utnyttjat spaning, avlyssning, husrannsakan ändå.
Hon skulle inte ha tagit in henne. Visst, det kanske kommer nåt från NFC som styrker hennes inblandning och Hiding kanske lyckas ändå. Men jag tycker att Hiding har gjort det mycket svårare för sig. Jag tror att Hiding hade vunnit på att lägga fram samtliga bevis och indicier i rättegången istället.
Nu har hon lagt fram lite och det finns "rimliga tvivel" och sen kanske det kommer "lite till" från NFC men det känns inte lika bra som om hon hade avvaktat och lagt fram ALLT på en gång.
Hängde ni med ??
Har man en gång hittat rimliga tvivel, så är det nog svårt att tvätta bort det.
Då måste Hiding hitta fet-bra bevisning.
Nä, hon borde ha väntat
__________________________________________________ _______________________________ Hon fick dom båda två.
Skulle inte förvåna mig om hon även har berättat en del i förhör....
Hon blev ju helt plötsligt frisläppt utan förhandling.
Från mord till absolut inget.
Hon hade ett lååångt förhör innan hon släpptes.
Hon sålde ut Stefan.
Hon fick bort dom båda som sårat henne nåt fruktansvärt.
Och nu börjar hon om på nytt.....
Jäkla kärring, fan imponerande.!! Kärringen Hanna är inblandad i detta !!!
__________________________________________________ _______________________________
Dra gärna ett "Hot PM" till mig.
Tycker du är en patetisk nolla.
Detta tycker jag om Hanna, vare sig du eller nån annan i tråden anser att jag har fel.
Får känslan av en kvinna (HD) som ser en annan kvinna (LW) förstöra hennes liv.
Ilskan och hatet över LW och vad HD har fått utstå växer sig starkare när hon sitter där i sin lägenhet 50 meter från kvinnan som förstört allt. LW har förstört hennes familj. HD HATAR LW över allt annat.
Stefan står ensam kvar, - fan det var inte såhär jag hade tänkt mig. Nu har han ingen, varken sitt vänster-prassel eller sin HD. LW har insett att deras prassel inte var bra, och hon vill inte gå längre med Stefan. Stefan försöker då istället få tillbaka HD, och då säger hon.
-Vill du få tillbaka mig och din familj så måste LW bort, på riktigt bort......
Stefan lovar att fixa detta, och med HD's hjälp så dör LW. Problemet är löst!!
Sen kunde dom visa sin lycka genom att hån-flina på vartenda foto dom la ut.
Ny-kära och Lyckliga.
Typ så, tror jag att det har gått till ungefär. Kärringen Hanna ÄR inblandad i detta.
__________________________________________________ _________________________
Hennes "rival" är död = Hon fick sin hämnd.
Hennes otrogna man = Håller precis nu på att få sitt straff.
Vem är det som lever vidare med sitt liv.?
Vem kan börja om på nytt.!
Hanna...
Hon är inte korkad den där bruden. Kärringen Hanna ÄR inblandad i detta.
__________________________________________________ _______________________________ Jag har grunnat på Hanna lite....
Jag tror att min teori här ovan ligger nära sanningen.
Jag tror även att Hiding har nåt som visar att HD är inblandad. Inte mycket, utan ett par saker som i alla fall antyder hennes inblandning.
Jag tycker nog att Hoding gjorde fel som tog in HD på så lösa grunder. Hon borde ha utnyttjat spaning, avlyssning, husrannsakan ändå.
Hon skulle inte ha tagit in henne. Visst, det kanske kommer nåt från NFC som styrker hennes inblandning och Hiding kanske lyckas ändå. Men jag tycker att Hiding har gjort det mycket svårare för sig. Jag tror att Hiding hade vunnit på att lägga fram samtliga bevis och indicier i rättegången istället.
Nu har hon lagt fram lite och det finns "rimliga tvivel" och sen kanske det kommer "lite till" från NFC men det känns inte lika bra som om hon hade avvaktat och lagt fram ALLT på en gång.
Hängde ni med ??
Har man en gång hittat rimliga tvivel, så är det nog svårt att tvätta bort det.
Då måste Hiding hitta fet-bra bevisning.
Nä, hon borde ha väntat
__________________________________________________ _______________________________ Hon fick dom båda två.
Skulle inte förvåna mig om hon även har berättat en del i förhör....
Hon blev ju helt plötsligt frisläppt utan förhandling.
Från mord till absolut inget.
Hon hade ett lååångt förhör innan hon släpptes.
Hon sålde ut Stefan.
Hon fick bort dom båda som sårat henne nåt fruktansvärt.
Och nu börjar hon om på nytt.....
Jäkla kärring, fan imponerande.!! Kärringen Hanna är inblandad i detta !!!
__________________________________________________ _______________________________
Nej nej och hemskt mycket nej (för att parafrasera en gammal slagdänga) . Visst är det bättre att ha på fötterna när man förhör en misstänkt men Hiding kan knappast vänta till huvudförhandlingen att lägga fram sin eventuella bevisning. Hon skulle bli rejält nedsablad för det skulle vara processekonomiskt vansinne på ren svenska. Man skulle ju bli tvungen att pausa några veckor åt gången för varje "överraskning" åklagaren kommer med för att MGM och dennes försvar ska få begrunda och bemöta vad som påstås.