2019-10-30, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Men lilla gubben du behöver väl inte kissa på dig i brist på ett enda vettigt argument i en diskussion om en artikel hon skrev. Vad är för övrigt en grisklubba...fniss,fniss

Att du inte förstått vad Linnea skriver om är väl tämligen uppenbart.
Är knappast Linnea ensam som är arkitekten bakom krönikorna hon påstås skriva i Aftonbladet...
Citera
2019-10-30, 19:01
Bannlyst
Personligen tycker jag Linnéa är apful och skulle aldrig vilja ta i henne.
Men smaken är ju olika.
Alla vi haters fattar ju varför hon går omkring med kjol, urringat och regnbågsfärgat hår, trots det är svinkallt ute.
För hon hoppas att nån förvirrad gubbe ska tro hon är hoe och tafsa lr sextrakassera henne, så hon får nytt stuff till sina blåsta följare.

Skulle vilja gå på en av hennes föreläsningar och höra vad hon säger för 50.000kr i timmen, annat än alla ska va snällare och män måste skärpa till sig.

Fetto-Henke från IRM/haveristerna skulle gå på en föreläsning med mytomantrollet, väntar på rapport från det.

Förresten, vilken sexuell läggning har Linnéa, nån som vet?
Citera
2019-10-30, 19:57
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Eller hur. Inte tafsas det på kvinnor åtminstone inte av vita helyllesvenskar

Inget problem alls att ställa sig i en bardisk och svepa några bärs uppdressad ungefär som Linnea ( därför att man trivs att klä sig så). Självklart kommer ingen man att tafsa eller komma med sexuella anspelningar . Visst är det så. Och på nattbussen hem beter sig alla ni svennar som perfekta gentlemän. Att påstå ngt annat är absolut en lögn.

Försök inte inleda en debatt med mig om det första och enda du gör är att göra halmgubbar. Jag har väl inte påstått att sexuella trakasserier är obefintligt från "vita helyllesvenskar" som du så fint kallar det.

Men, jag tvivlar på att Linnéa har blivit sexuellt trakasserad över 20 gånger på mindre än 4 timmar, (som hon själv har påstått).

Jag tvivlar på att hon har blivit sexuellt trakasserad över 3 gånger när hon skulle gå över en bro, (som hon själv har påstått).

Jag tvivlar på att hon lyckades parrera en spottloska från en man som stod så nära att hon kände hans andedräkt, (som hon själv har påstått).

Jag tvivlar på att hon inte ens kan vara på gymmet i en timme utan att över 20 överkåta män stöter på henne och säger att hon är sexig när hon springer, (som hon själv påstår).

Jag tvivlar på att hon har blivit omringad av 20 nazister mitt i Stockholm, (hur hon nu såg att det var just nazister?), just det! Dom hade hade halsband med torshammare, originellt där Linnéa!

Jag skulle kunna fortsätta rada upp fler historier som är tvivelaktiga, men jag orkar inte. Jag har sett mytomaner förut, jag har personlig erfarenheten av mytomaner. Jag skulle råda alla människor att hålla sig undan ifrån sådana destruktiva individer.
Citera
2019-10-30, 20:27
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Försök inte inleda en debatt med mig om det första och enda du gör är att göra halmgubbar. Jag har väl inte påstått att sexuella trakasserier är obefintligt från "vita helyllesvenskar" som du så fint kallar det.

Men, jag tvivlar på att Linnéa har blivit sexuellt trakasserad över 20 gånger på mindre än 4 timmar, (som hon själv har påstått).

Jag tvivlar på att hon har blivit sexuellt trakasserad över 3 gånger när hon skulle gå över en bro, (som hon själv har påstått).

Jag tvivlar på att hon lyckades parrera en spottloska från en man som stod så nära att hon kände hans andedräkt, (som hon själv har påstått).

Jag tvivlar på att hon inte ens kan vara på gymmet i en timme utan att över 20 överkåta män stöter på henne och säger att hon är sexig när hon springer, (som hon själv påstår).

Jag tvivlar på att hon har blivit omringad av 20 nazister mitt i Stockholm, (hur hon nu såg att det var just nazister?), just det! Dom hade hade halsband med torshammare, originellt där Linnéa!

Jag skulle kunna fortsätta rada upp fler historier som är tvivelaktiga, men jag orkar inte. Jag har sett mytomaner förut, jag har personlig erfarenheten av mytomaner. Jag skulle råda alla människor att hålla sig undan ifrån sådana destruktiva individer.

MYCKET bra skrivet! Men tyvärr tror jag inte Nytorgsprinsessan är kapabel att ta in verkligheten.
Hon kommer alltid tro på historierna, hur fantastiska dom än är.
För innerst inne drömmer hon om att i alla fall någon berusad liten Chilienare eller parkbänksalkis skulle vissla eller åtminstone se henne.
Så Linneas vanföreställningar är egentligen hennes våta drömmar
Citera
2019-10-30, 22:49
Medlem
Offices avatar
Citat:
Men vad gulligt.....

Ärligt , det finns inget som attraherar mig mer hos en man än intelligens, förmåga till självständigt tänkande och öppensinnad inställning. På samma sätt upplever dumhet, inskränkthet och det totalt förutsägbara som nästan frånstötande.

Misstänker att ni båda två har väldigt svårt i era relationer till kvinnor. Måste vara jobbigt att inte få komma till alls.

Att följa kvinnohatande drev är inget som de flesta män gör men ni två........suck
Kan du inte läsa det han skriver och själv göra en bedömning huruvida hennes berättelser verkar alls trovärdiga?

Tror inte någon påstår att det inte finns vita män som beter sig olämpligt, men att det exempelvis skulle dyka upp 20 killar på gymmet som berättar för henne hur sexig hon är, känns det rimligt? Jag har varit på gym några gånger och min erfarenhet är att de allra flesta håller sig för sig själva, på sin höjd försöker någon spela gentleman och träningsexpert inför nån tjej. Att 20 killar skulle gå fram till en tjej under ett och samma gympass är dock helt otänkbart. Sånt händer inte.

Att du sen insinuerar att anledningen till att man inte tror på någon som Linnea är att man inte får ligga... vet inte vad jag ska säga om det. Kan Linnea vara rabiat feminist för att hon har fått för lite kuk?

Pucko.
Citera
2019-10-30, 23:02
Medlem
https://minfil.com/JdDd4a92nc/EA72DFAC-EC21-416E-A026-16EC115989AA_png
https://minfil.com/O0Dc4899n3/130C29BA-7C5A-4736-B6C0-1BE8727DA41A_png
https://minfil.com/S4D1479dn2/C2049772-5804-448E-9A64-21FD9ECA808C_png

Såg ni detta som hon lade upp på sin instastory i förrgår? Visst låter det illa att GM bara fick 6 års fängelse för dråp.

Det är dock 12 år sedan händelsen i fråga. Varför tar man upp en sådan pass gammal händelse nu? Kan ju åtminstone skriva att det skedde för 12 år sedan isf. Är osäker på om det även gäller dråp, men åtminstone när det gäller mord är ju rättspraxis hårdare nu än 2007.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/gPdk91/sex-ar-for-drap-pa-sambon
Citera
2019-10-31, 05:55
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Men vad gulligt.....

Ärligt , det finns inget som attraherar mig mer hos en man än intelligens, förmåga till självständigt tänkande och öppensinnad inställning. På samma sätt upplever dumhet, inskränkthet och det totalt förutsägbara som nästan frånstötande.

Misstänker att ni båda två har väldigt svårt i era relationer till kvinnor. Måste vara jobbigt att inte få komma till alls.

Att följa kvinnohatande drev är inget som de flesta män gör men ni två........suck

Åh nej, du kom på mig. Jag har jätte-jätte svårt med lvinnor😂

Så kan inte du vara lite schysst, ska du ha en kvarting för att jag ska få tömma mig i halsen på dig?

Tragiskt att någon överhuvudtaget tror på att just Linnea utsätts typ dygnet runt, och inte fattar att hon gjort en karriär på att sitta och hitta på grejer.
Visst när hon började med sitt konto var det nog bara en rolig idé. Men sen steg det henne totalt åt huvudet
Citera
2019-10-31, 23:21
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Något jag verkligen gillar med Linnea är bredden på hennes engagemang. Ovanligt bland dagens "influencers"

https://www.instagram.com/p/B4SlBsCHqoL/?igshid=1w2a8v490263n
Citera
2019-10-31, 23:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Något jag verkligen gillar med Linnea är bredden på hennes engagemang. Ovanligt bland dagens "influencers"

https://www.instagram.com/p/B4SlBsCHqoL/?igshid=1w2a8v490263n
  • synliggöra utanförskapet
  • funktionsvariationer
  • utökad inkludering
  • främjad jämlikhet.
Hon vet i alla fall hur man pratar PK-språket.

Jag antar att hon skall söka någon slags offentliga pengar till något "projekt", därav engagemanget.

Så nu inväntar vi bara hennes kommande larmrapporter om hur över 40 män i rullstol har knipit henne i arslet.
Citera
2019-11-01, 00:24
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Men vad gulligt.....

Vilket patetiskt svar, fullständigt avsaknad av sakliga argument och stringens. Bara substanslös, antiintellektuellt svammel. Vad du gör för tolkning av anonyma skribenters relationer är helt ovidkommande, dessutom off-topic här. Men med ditt reducerade intellekt så är det väl för svårt att lära sig reglerna här.

Svara aldrig mer mig på det här forumet! Vi är på olika nivåer.
Citera
2019-11-01, 01:03
Bannlyst
Hon springer på kändisfester och drar in miljoner på sina föreläsningar, och hennes blåsta följare (kvinnor) ser upp till henne som en underdog som är utsatt och lever ett hårt liv.
Vilket jävla skämt, svenska kvinnor är verkligheten helt blåsta.

Varenda dag blir svenska tjejer våldtagna och sextrakasserade, Linnéa Claeson har aldrig råkat ut för nånting, ändå gör hon karriär på just det, hur är det möjligt?
Citera
2019-11-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Hon springer på kändisfester och drar in miljoner på sina föreläsningar, och hennes blåsta följare (kvinnor) ser upp till henne som en underdog som är utsatt och lever ett hårt liv.
Vilket jävla skämt, svenska kvinnor är verkligheten helt blåsta.

Varenda dag blir svenska tjejer våldtagna och sextrakasserade, Linnéa Claeson har aldrig råkat ut för nånting, ändå gör hon karriär på just det, hur är det möjligt?
Tror inte hon tjänar miljoner. Hon tjänar säkert bra men inte miljoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in