Citat:
Ursprungligen postat av
Nytorgsprinsessa
Eller hur. Inte tafsas det på kvinnor åtminstone inte av vita helyllesvenskar
Inget problem alls att ställa sig i en bardisk och svepa några bärs uppdressad ungefär som Linnea ( därför att man trivs att klä sig så). Självklart kommer ingen man att tafsa eller komma med sexuella anspelningar . Visst är det så. Och på nattbussen hem beter sig alla ni svennar som perfekta gentlemän. Att påstå ngt annat är absolut en lögn.
Försök inte inleda en debatt med mig om det första och enda du gör är att göra halmgubbar. Jag har väl inte påstått att sexuella trakasserier är obefintligt från "vita helyllesvenskar" som du så fint kallar det.
Men, jag tvivlar på att Linnéa har blivit sexuellt trakasserad över 20 gånger på mindre än 4 timmar, (som hon själv har påstått).
Jag tvivlar på att hon har blivit sexuellt trakasserad över 3 gånger när hon skulle gå över en bro, (som hon själv har påstått).
Jag tvivlar på att hon lyckades parrera en spottloska från en man som stod så nära att hon kände hans andedräkt, (som hon själv har påstått).
Jag tvivlar på att hon inte ens kan vara på gymmet i en timme utan att över 20 överkåta män stöter på henne och säger att hon är sexig när hon springer, (som hon själv påstår).
Jag tvivlar på att hon har blivit omringad av 20 nazister mitt i Stockholm, (hur hon nu såg att det var just nazister?), just det! Dom hade hade halsband med torshammare, originellt där Linnéa!
Jag skulle kunna fortsätta rada upp fler historier som är tvivelaktiga, men jag orkar inte. Jag har sett mytomaner förut, jag har personlig erfarenheten av mytomaner. Jag skulle råda alla människor att hålla sig undan ifrån sådana destruktiva individer.