2019-10-29, 22:37
  #7069
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja självklart. Kvinnors lägre testo gör att de inte kan ta initiativet till sex. Det är därför som kvinnor är sexuellt passiva och män är sexuellt aktiva.

Vi pratade om sexfantasier, som kvinnor tänder på och onanerar till. Tydligen är kvinnor också kåta.

Citat:
a) Det är därför som kvinnor tänder på män som gör saker på dem och män tänder på att göra saker på kvinnor.

Du uttrycker dig som ett barn, "gör saker på dem" med deras "mojäng" eller?

Citat:
a) Kvinnor i Sverige verkar runka till äldre män, bondage, gangbang, och araber.

Jahapp.

Du postar en massa procentsatser. Hur många kvinnor konsumerar regelbundet porr i Sverige? Hur många av dem tänder på araber?

Citat:
3) Jag kan inte hitta kategorin "respekt" och "romantik" men jag kanske har missat det.

Det har du säkert inte. Icke desto mindre konsumerar kvinnor chick flick i överflöd. Med den rådande slutledningsförmågan här i tråden måste det ju innebära att kvinnor älskar romantik och kärlek........ också. Men ja, människor är ju komplexa eller hur?
Citera
2019-10-29, 22:44
  #7070
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vi pratade om sexfantasier, som kvinnor tänder på och onanerar till. Tydligen är kvinnor också kåta.

Ja när det vankas ögonbindel och pisk av Mr Perfect.

Citat:
Det har du säkert inte. Icke desto mindre konsumerar kvinnor chick flick i överflöd. Med den rådande slutledningsförmågan här i tråden måste det ju innebära att kvinnor älskar romantik och kärlek........ också. Men ja, människor är ju komplexa eller hur?

Du jämför äpplen och päron. Det är vad kvinnor onanerar till som är relevant här.
Citera
2019-10-29, 22:58
  #7071
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Så om du börjar behandla dina dejter som skit så kommer de att älska dig? Har du testat någon gång? Eller kan det bero på annat? Hur är din personlighet? Här i tråden har du haft svårt för att dölja ditt förakt för kvinnor. Är du humoristisk, har du lätt för att läsa av andra? Har du lätt för att läsa av olika situationer? Stämningar?

Om jag lär mig att göra det på rätt sätt, ja garanterat.

Det enda jag testat är att höja rösten/sätta ner foten mot kvinnor i några olika sammanhang. Då har de gått från att vara irriterade, klagande, respektlösa gaphalsar till lydiga små undergivna hundar på en sekund. Ganska fascinerande.

En annan gång på en nattklubb fick jag ett infall och bara tog tag i en tjej som gick förbi mig och drog henne till mig som om jag vore en primitiv gorillahanne, hon försökte till en början slita sig loss men jag brydde mig inte. När jag drog henne intill mig tänkte jag att nu får jag en örfil eller hon kommer kalla på vakten, men istället tittade de mest undergivna ögon jag någonsin sett upp på mig och hon svarade lydigt och undergivet på mina frågor innan hennes kompisar kom och drog iväg henne. Lite av en ögonöppnare. Mer än så har jag inte testat, däremot hört och sett en hel del. En PUA-snubbe hade så stor framgång med liknande (Typ stryptag och annat) på nattklubbar att han blev bannad från 5 länder, bl a Sverige.

Svar ja på alla dina andra frågor.
Citera
2019-10-29, 23:03
  #7072
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Om jag lär mig att göra det på rätt sätt, ja garanterat.

Det enda jag testat är att höja rösten/sätta ner foten mot kvinnor i några olika sammanhang. Då har de gått från att vara irriterade, klagande, respektlösa gaphalsar till lydiga små undergivna hundar på en sekund. Ganska fascinerande.

En annan gång på en nattklubb fick jag ett infall och bara tog tag i en tjej som gick förbi mig och drog henne till mig som om jag vore en primitiv gorillahanne, hon försökte till en början slita sig loss men jag brydde mig inte. När jag drog henne intill mig tänkte jag att nu får jag en örfil eller hon kommer kalla på vakten, men istället tittade de mest undergivna ögon jag någonsin sett upp på mig och hon svarade lydigt och undergivet på mina frågor innan hennes kompisar kom och drog iväg henne. Lite av en ögonöppnare. Mer än så har jag inte testat, däremot hört och sett en hel del. En PUA-snubbe hade så stor framgång med liknande (Typ stryptag och annat) på nattklubbar att han blev bannad från 5 länder, bl a Sverige.

Svar ja på alla dina andra frågor.

Ja det är som med höns, en jäkla massa kackel om det inte finns en tupp som bestämmer. Det är inte bra för någon.
Citera
2019-10-29, 23:16
  #7073
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om du var ensam skulle du behöva sköta hemmet och barnen själv. Jag tycker inte att det är mäns jobb att göra en massa obetalt arbete.

2) Nej jag tycker att män är till för sällskap och sex. Då får man en bättre relation än om man är en low rent gold-digger.



1) Han kan vara snygg att titta på, rolig att umgås med, och bra att ha sex med. Dessutom pappa till barnen. Vad mer vill du ha?

2) Jag tycker att du ska satsa på karriären så att du kan försörja din man och dina barn. En riktig kvinna tar hand om sin familj.



Många män (speciellt unga män) saknar motivation för att de inte får sex. Det är kvinnors fel att de här killarna inte gör mer med sina liv.
Men han verkar ju varken snygg eller ens särskilt intresserad av sex din man. Så vad du får ut av honom förutom
Att han är spermadonator är rätt obegripligt.
Citera
2019-10-29, 23:23
  #7074
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Självklart, det måste göras med någon form av finess. Det är väl det som är konsten. Att göra det på ett bittert sätt är garanterat ingen succé.

Jag skulle vilja gå så långt som att göra det utan att det faller sig naturligt för mannen blir fiasko. Är man inte en sån person till personlighet är det bäst att hålla sig ifrån detta beteende i inövad form.
Citera
2019-10-29, 23:25
  #7075
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja vi kan inte dumpa våra problem i andra länder, det får vi hantera själva. Det finns inga andra länder som är så korkade som Sverige.

Okej, men vad gäller för specifikt svenska kvinnor som inte betalar för sig själva då? Bör samma regelverk tillämpas tycker du?
Citera
2019-10-29, 23:27
  #7076
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Okej, men vad gäller för specifikt svenska kvinnor som inte betalar för sig själva då? Bör samma regelverk tillämpas tycker du?

Läs det du citerade så har du svaret. Vad vi sedan gör med våra problem i Sverige är en annan fråga.
Citera
2019-10-29, 23:29
  #7077
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Om jag lär mig att göra det på rätt sätt, ja garanterat.

Det enda jag testat är att höja rösten/sätta ner foten mot kvinnor i några olika sammanhang. Då har de gått från att vara irriterade, klagande, respektlösa gaphalsar till lydiga små undergivna hundar på en sekund. Ganska fascinerande.

En annan gång på en nattklubb fick jag ett infall och bara tog tag i en tjej som gick förbi mig och drog henne till mig som om jag vore en primitiv gorillahanne, hon försökte till en början slita sig loss men jag brydde mig inte. När jag drog henne intill mig tänkte jag att nu får jag en örfil eller hon kommer kalla på vakten, men istället tittade de mest undergivna ögon jag någonsin sett upp på mig och hon svarade lydigt och undergivet på mina frågor innan hennes kompisar kom och drog iväg henne. Lite av en ögonöppnare. Mer än så har jag inte testat, däremot hört och sett en hel del. En PUA-snubbe hade så stor framgång med liknande (Typ stryptag och annat) på nattklubbar att han blev bannad från 5 länder, bl a Sverige.

Svar ja på alla dina andra frågor.

Det finns ett problem här och det är hur du uttrycker dig. Antingen så spelar du över här och använder uttryck som är tänkta att provocera, eller så är detta hur du verkligen är.
Isåfall är det inte så konstigt att det blir problem, om du tänker på kvinnor som undergivna hundar. För i helvete alltså.
Citera
2019-10-29, 23:40
  #7078
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Läs det du citerade så har du svaret. Vad vi sedan gör med våra problem i Sverige är en annan fråga.

Okej, så du är socialist?
Citera
2019-10-29, 23:42
  #7079
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja det är som med höns, en jäkla massa kackel om det inte finns en tupp som bestämmer. Det är inte bra för någon.

Ni älskar kacklet, säg som det är istället för att spela AllanBrallan här.
Citera
2019-10-29, 23:44
  #7080
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Okej, så du är socialist?

Nej din logik fallerade.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ni älskar kacklet, säg som det är istället för att spela AllanBrallan här.

Inte direkt men kackla på du om du vill, jag bryr mig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in