2019-10-29, 12:36
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Möjligtvis är det en sexuell utopi för vissa män att stosa omkring i morgonrock tillsammans med andra män i lokaler med nakna kvinnor, de flesta män skulle knappast vilja ha sex och veta att isterbukarna som sitter och tar en öl just haft sex med den kvinna man tittat ut.

Män vill ju sällan ha sex med kvinnor som haft mängder med partners att ha sex med en kvinna som alldeles nyss hade sex med Kent med hår ur näsborrarna och Gunnar som ser gravid ut går däremot bra

Nej det utopin vore så klart om det inte fanns några andra män där alls, men man kan inte få allt. Samtidigt hade man nog inte fått vara ifred då så kanske nuvarande upplägg är bäst trots allt. Det är ändå så nära utopin man kan komma.

Sen det förstås intressant att du vet hur bordellbesökarna ser ut. Vilken bordell besökte du och när? På de bordeller jag besökt är det många rätt så unga män, en del riktigt snygga, men de flesta ser helt normala ut.

Sen är det så: 100 % av heterosexuella män skulle om de satte sin fot på FKK klubb vilja återvända. Upplevelsen där är nämligen så nära den manliga sexuella utopin man kan komma. Den man som säger något annat ljuger, eller så är han homo/asexuell eller har lågt testosteronvärde. Ingen man skulle om han var helt ärlig med sig själv föredra sex med samma kvinna i 50 år, eller leva i celibat, framför regelbundna FKK besök.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-29 kl. 12:47.
Citera
2019-10-29, 12:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det finns bara ett sätt att få kvinnor att gilla och respektera män mer och det är att ta bort deras rättigheter.

Tror du en hund gillar och respekterar en husse som inte har pli på den? En husse som ser hunden som sin jämlike?

This!^

Citat:
Anledningen till att feminister och kvinnor generellt är arga på män är för att män har släppt kvinnan fri - kvinnor mår inte bra av frihet, de vill bli kontrollerade av en man. När kvinnan får frihet och rättigheter så gapar hon bara efter mer, blir ALDRIG nöjd, och de blåpillrade männen som du själv tror att "oj hon är fortfarande inte nöjd vi måste ge henne ännu mer!", vilket såklart bara gör det hela ännu värre.

Problemet med att ge kvinnor frihet är,

a) att kvinnor är självdestruktiva. De kan inte hantera saker som mat, alkohol, pengar, uppmärksamhet. Så många kvinnor slutar som feta, tatuerade singel-mammor som letar efter rika män på dating appar, https://www.reddit.com/r/WhereAreAllTheGoodMen/

b) att kvinnor inte kan tänka långsiktigt. De vill ha det som känns roligt för stunden och konsekvenserna får nån annan ta hand om i framtiden.

Citat:
Sen det förstås intressant att du vet hur bordellbesökarna ser ut. Vilken bordell besökte du och när? På de bordeller jag besökt är det många rätt så unga män, en del riktigt snygga, men de flesta ser helt normala ut.

Det är bara fittighet och shaming. Du ser inte killens kropp när du har sex med honom så det spelar ingen roll.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-29 kl. 12:50.
Citera
2019-10-29, 12:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Förhoppningsvis slutar män t ex spamma kvinnors sociala medier och nätdejtingprofiler när de börjar köpa sex. På så sätt sänks kvinnans värde och det hela jämnas ut lite mer.

Så det handlar väl mer om att civila kvinnors värde sänks än att mäns värde höjs. Oavsett så förstår jag inte varför någon skulle motsätta sig en utjämning. Eller ni kvinnor kanske har det bra däruppe i det blå.

Förresten, tänk om civila kvinnor inte blev raggade på nåt mer, inte fick några fler komplimanger, mail på dejtingappar, eller likes och kommentarer på Instagram. Alla män bestämmer sig för att köpa sex istället.

Det hade varit intressant att se...

Ja det hade onekligen varit intressant att se. Det håller jag med om.
Undrar vad som hade hänt? Antagligen hade kvinnorna börjat ragga mer.
Eller kanske inte om de vet att mannen köper sex...men om männen bara slutar ragga. Alla. Samtidigt. Då hade nog kvinnorna vaknat.
Citera
2019-10-29, 12:50
Avslutad
Citat:
Det finns bara ett sätt att få kvinnor att gilla och respektera män mer och det är att ta bort deras rättigheter.

Tror du en hund gillar och respekterar en husse som inte har pli på den? En husse som ser hunden som sin jämlike?

Anledningen till att feminister och kvinnor generellt är arga på män är för att män har släppt kvinnan fri - kvinnor mår inte bra av frihet, de vill bli kontrollerade av en man. När kvinnan får frihet och rättigheter så gapar hon bara efter mer, blir ALDRIG nöjd, och de blåpillrade männen som du själv tror att "oj hon är fortfarande inte nöjd vi måste ge henne ännu mer!", vilket såklart bara gör det hela ännu värre.

Har man vaknat upp inser man att lösningen är att göra det motsatta. Ta bort kvinnors rättigheter istället så blir de äntligen nöjda. Som sagt, finns liksom en anledning till varför varenda kvinna i västvärlden läst 50 shades of Grey. Det finns liksom en anledning till varför män historiskt har begränsat kvinnors rättigheter. Det finns liksom en anledning till varför det aldrig har existerat ett fungerande feministiskt samhälle.
Nåja, i ditt fall är det väl faktiskt så att det inte går att få kvinnor att låtsa gilla och respektera dig om du inte först betalar snällt?
Citera
2019-10-29, 12:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja det hade onekligen varit intressant att se. Det håller jag med om.
Undrar vad som hade hänt? Antagligen hade kvinnorna börjat ragga mer.
Eller kanske inte om de vet att mannen köper sex...men om männen bara slutar ragga. Alla. Samtidigt. Då hade nog kvinnorna vaknat.

Självklart hade kvinnorna inte brytt sig. Kvinnor tycker att det är kul med uppmärksamhet men att ragga på män ses som väldigt förnedrande bland kvinnor.
Citera
2019-10-29, 12:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nåja, i ditt fall är det väl faktiskt så att det inte går att få kvinnor att låtsa gilla och respektera dig om du inte först betalar snällt?

1) Precis som i civila relationer. Hur många kvinnor låtsas gilla en man som inte betalar för daten?

2) Internet är fyllt av historier som "han ville dela på notan så nu tänker jag aldrig träffa honom igen!"

3) Hur många kvinnor har relationer där de gillar och respekterar en man som är arbetslös?
Senast redigerad av Babianen 2019-10-29 kl. 12:55.
Citera
2019-10-29, 12:55
Medlem
Citat:

Har man vaknat upp inser man att lösningen är att göra det motsatta. Ta bort kvinnors rättigheter istället så blir de äntligen nöjda. Som sagt, finns liksom en anledning till varför varenda kvinna i västvärlden läst 50 shades of Grey. Det finns liksom en anledning till varför män historiskt har begränsat kvinnors rättigheter. Det finns liksom en anledning till varför det aldrig har existerat ett fungerande feministiskt samhälle.

Fast vi har kommit överens om detta:

"Alla människor är födda fria och lika i värde och
rättigheter. De har utrustats med förnuft och samvete och
bör handla gentemot varandra i en anda av gemenskap. "

FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna artikel 1

Kan inte anta att kvinnor är mindre värde det strider mot den här civilisationen.

Anledningen kvinnor är arga är att de upplever att de blivit felaktigt behandlade. Ibland har de rätt ibland inte. Dock så kan man göra kvinnor mindre arga.

Att de läst 50 shades of Grey kan ha att göra med att de är arga på män och vill få det bekräftat hur män är ,vad vet jag.

Att hålla på att försöka minska kvinnors rättigheter gör dem bara argare och det är något som inte män vill i regel.

Vad kan du göra för att få kvinnor mindre arga ?
Citera
2019-10-29, 12:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Självklart hade kvinnorna inte brytt sig. Kvinnor tycker att det är kul med uppmärksamhet men att ragga på män ses som väldigt förnedrande bland kvinnor.

Finns det inget annat val så..
Och varför ses det "förnedrande" då?
Citera
2019-10-29, 13:01
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Helt rätt. Jag vet om dessa saker men jag har fortfarande svårt att i verkliga livet behandla kvinnor som hundar och barn. Jag är för snäll helt enkelt + starkt präglad av uppväxten (dvs bilden av att kvinnan är jämlik med mannen).

Om jag bara kunde lära mig behandla tjejer som hundar hade jag nog inte haft några större problem. Krävs väl en del träning och tid för att omprogrammera hjärnan så. Antar att första steget är att bli medveten om det, och så långt har jag ju i alla fall kommit. Gäller bara att internalisera det och lära mig beteendet.

Sen får vi se om jag orkar ta tag i det framöver eller om jag nöjer mig med sexköp. Känner inte direkt någon jättedesperation efter civila kvinnor i nuläget.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-29 kl. 13:09.
Citera
2019-10-29, 13:10
Avslutad
Citat:
Helt rätt. Jag vet om dessa saker men jag har fortfarande svårt att i verkliga livet behandla kvinnor som hundar och barn. Jag är för snäll helt enkelt + starkt präglad av uppväxten (dvs bilden av att kvinnan är jämlik med mannen).

Om jag bara kunde lära mig behandla tjejer som hundar hade jag nog inte haft några större problem. Krävs väl en del träning och tid för att omprogrammera hjärnan så. Antar att första steget är att bli medveten om det, och så långt har jag ju i alla fall kommit. Gäller bara att internalisera det och lära mig beteendet.

Sen får vi se om jag orkar ta tag i det framöver eller om jag nöjer mig med sexköp. Känner inte direkt någon jättedesperation efter civila kvinnor i nuläget.
Kvinnor har uppenbarligen lärt sig att behandla dig som en hund så det verkar ju funka för båda könen.
Citera
2019-10-29, 13:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Finns det inget annat val så..
Och varför ses det "förnedrande" då?

Kvinnor har en entitlement mentality som säger att det är män som ska ragga på dem medan de utnyttjar, dissar och förnedrar männen.
Citera
2019-10-29, 13:14
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Fast vi har kommit överens om detta:

"Alla människor är födda fria och lika i värde och
rättigheter. De har utrustats med förnuft och samvete och
bör handla gentemot varandra i en anda av gemenskap. "

FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna artikel 1

Kan inte anta att kvinnor är mindre värde det strider mot den här civilisationen.

Anledningen kvinnor är arga är att de upplever att de blivit felaktigt behandlade. Ibland har de rätt ibland inte. Dock så kan man göra kvinnor mindre arga.

Att de läst 50 shades of Grey kan ha att göra med att de är arga på män och vill få det bekräftat hur män är ,vad vet jag.

Att hålla på att försöka minska kvinnors rättigheter gör dem bara argare och det är något som inte män vill i regel.

Vad kan du göra för att få kvinnor mindre arga ?

Nej du har helt fel. Ser du inte hur det ser ut? Svenska kvinnor har mer frihet och rättigheter än några andra kvinnor någonsin haft och vad får svenska män tillbaka? Respekt? Tacksamhet? Sex? Kärlek?

Nej, de får endast skit. Att GE kvinnor rättigheter gör dem argare.

Vad kan jag göra för att göra kvinnor mindre arga?

Ta bort deras rättigheter.

Att de läst 50 shades beror på att de vill bli kontrollerade och dominerade av en man. 50 shades är porr för kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in