Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Den bästa lösningen är väl om kvinnan inte stannar med en sådan man? Men till och med förståndshandikappade får väl själv välja sin partner?
Tro mej när jag säger att när man lever dygnet runt med en psykopat så är det inte bara att packa kläderna och flytta ut eller för den del avsluta ett förhållande med en psykopat,Det är inte den fysiska misshandeln som är värst,sår läker och benbrott gror,nej det är den psykologiska misshandeln är värst att leva med,Du blir väckt mitt i natten med en kniv mot din strupe och en röst som väser i ditt öra att om du lämnar mej så kommer jag att hitta dej och det finns ingen kvinnojour i hela världen som kan gömma dej och om jag inte hittar dej så tar jag din familj och sen får man ordagrant veta vad han ska göra med din mor,far,syskon,syskonbarn och det här upprepas varje natt/dag efter det så vågar du inte gå på toaletten utan att be om lov,jo just ja,mellan allt det här så förklarar han med nöje att om du anmäler honom så får han max två månader på en öppen anstalt och dom två månaderna får du betala med ditt liv när jag kommer ut,Flytta/anmäla finns inte på kartan för dessa misshandlande kvinnor,jo och mellan alla slag och sparkar kan det hända att psykopaten är riktig go och älskvärd men det finns alltid en undermening i allt det goda vad som komma skall om du inte lyder och är en tacksam liten hora som ska vara glad att någon överhuvudtaget vill knulla en sån jävla ful och fet subba som du,och till slut så intalar du dej själv att han har nog rätt ,naturligtvis så är det så,det är mitt fel att han sparkar,slår och våldtar mej men imorgon ska jag bli världens bästa sambo men icke sa nicke,han hittar bara nya fel på mej som ursäktar hans misshandel,och det är då man önskar att han dödar dej