Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Jag kan bara meddela dig om att frökens kamp mot naturens gång är en kamp mot väderkvarnarna. Missade du biologilektionerna i skolan? Mäns lustande efter "knapplösa knull" gör honom inte inkapabel att älska på riktigt eller att bli kär. Om det är i rätt kvinna.
Slicka dina sår, avsluta din sjukskrivning och återgå till ditt arbete, så att du inte förlorar kontakten med verkligheten helt och hållet. Män är dessutom trötta på att betala för ditt uppehälle utan att få något åter. Seså, schas iväg med dig!
Sjukskriven? Inte haft en sjukdag på fem år.
Dock kanske jag tar en snart, börjar bli riktigt jävla körigt på jobbet. Men du kan ju fortsätta gå till ditt så du kan betala mina kommande sjukdagar.
Alltså enligt dig så verkar det omöjligt ju. Du babblar ju på om sexköp här som om det vore himmelriket och svaret på alla världens problem.
Sen är det inte så att det nödvändigtvis måste ha med kärlek att göra, vad jag pratar om här är alltså mäns sätt när de är på jakt efter sex. Jisses, så många gånger det blivit diskussion.
Om nån vill sova över och man säger "ja det går bra, du kan sova på soffan". Varför tror man inte att en menar vad en säger?
Till och med när man säger rakt ut "ja du kan hänga med men det blir inget sex, bara så du vet". "Nänä det är lugnt".
Och vad händer sen tror du?