2019-10-28, 23:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Majoriteten gör det ändå inte. 25% är 1/4. Det är inte norm direkt.

Det är 25 % som säger det när de blir tillfrågade i en undersökning. Mörkertalet lär vara enormt.
Citera
2019-10-28, 23:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag kan fortfarande inte förstå varför du förfasas över manlig sexualitet. Har du suttit instängd på kammaren hela livet? Alla vuxna kvinnor måste väl begripa att män gärna har snabba knull med unga snygga tjejer utan att behöva veta ett dugg om henne? Har du inte rört dig i utelivet och haft kul? Flickstackare.

Jo det är precis det jag har och därför förfasas jag. Jag har erfarat mer än vad jag vill av mäns "jag vill ha snabba ligg" sexualitet. Kanske därför jag avskyr den också, den tanken har aldrig slagit dig?
Citera
2019-10-28, 23:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag väntar med spänning på THE DAY, när helvetet fryser till is och alla svenska kvinnor kommer stå på kö för att sälja sex.

Den dag ekonomin och välfärdssystemet kraschar. Det ligger förmodligen ganska nära i tid. Redan nu märks ökade klasskillnader, och unga tjejer fjäskar och niger redan för distingerade, högbetalda och välutbildade gubbar som jag.
Citera
2019-10-28, 23:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jo det är precis det jag har och därför förfasas jag. Jag har erfarat mer än vad jag vill av mäns "jag vill ha snabba ligg" sexualitet. Kanske därför jag avskyr den också, den tanken har aldrig slagit dig?

Jag kan bara meddela dig om att frökens kamp mot naturens gång är en kamp mot väderkvarnarna. Missade du biologilektionerna i skolan? Mäns lustande efter "knapplösa knull" gör honom inte inkapabel att älska på riktigt eller att bli kär. Om det är i rätt kvinna.

Slicka dina sår, avsluta din sjukskrivning och återgå till ditt arbete, så att du inte förlorar kontakten med verkligheten helt och hållet. Män är dessutom trötta på att betala för ditt uppehälle utan att få något åter. Seså, schas iväg med dig!
Citera
2019-10-28, 23:17
Avslutad
Citat:
Jag hatar kvinnor med åsikter som dina, ingen tvekan om den saken. Jag avskyr alla totalitära vänstermänniskor. Sexköpsmotståndare kan jag bara respektera om de har goda argument, och i övrigt lämnar samtyckande och vuxna ifred. Det gäller alltså inte dig. Du är en despot och tyrann.

Haha for fuck sake.

"Totalitära vänstermänniskor" vad fan pratar du om?

Kommer du ens ihåg att vi diskuterade att branschen skulle drivas som alla andra branscher och för- och nackdelar med det? Att jag uttryckte att jag tycker att de som beslutar om detta ska ha rejält på benen så att det inte blir som i Tyskland där man nu ansett sig behöva styra upp branschen mer och mer. Jag är nog fan den enda som ens diskuterat detta med öppenhet och mig kallar du vänstertotalitär....

Men du är för jävla dum i huvudet, det enda du vill är att köra din hatretorik. Tala över huvudet på folk. Fuck vad jag är trött på förstoppade gamla gubbar som dig.

Nu kommer du att kontra med hur jävla bra det är att knulla horor bara för att provocera, som om det är det som provocerar mig.
Citera
2019-10-28, 23:20
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag kan bara meddela dig om att frökens kamp mot naturens gång är en kamp mot väderkvarnarna. Missade du biologilektionerna i skolan? Mäns lustande efter "knapplösa knull" gör honom inte inkapabel att älska på riktigt eller att bli kär. Om det är i rätt kvinna.

Slicka dina sår, avsluta din sjukskrivning och återgå till ditt arbete, så att du inte förlorar kontakten med verkligheten helt och hållet. Män är dessutom trötta på att betala för ditt uppehälle utan att få något åter. Seså, schas iväg med dig!

Sjukskriven? Inte haft en sjukdag på fem år.
Dock kanske jag tar en snart, börjar bli riktigt jävla körigt på jobbet. Men du kan ju fortsätta gå till ditt så du kan betala mina kommande sjukdagar.

Alltså enligt dig så verkar det omöjligt ju. Du babblar ju på om sexköp här som om det vore himmelriket och svaret på alla världens problem.
Sen är det inte så att det nödvändigtvis måste ha med kärlek att göra, vad jag pratar om här är alltså mäns sätt när de är på jakt efter sex. Jisses, så många gånger det blivit diskussion.
Om nån vill sova över och man säger "ja det går bra, du kan sova på soffan". Varför tror man inte att en menar vad en säger?

Till och med när man säger rakt ut "ja du kan hänga med men det blir inget sex, bara så du vet". "Nänä det är lugnt".
Och vad händer sen tror du?
Citera
2019-10-28, 23:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Haha for fuck sake.

"Totalitära vänstermänniskor" vad fan pratar du om?

Kommer du ens ihåg att vi diskuterade att branschen skulle drivas som alla andra branscher och för- och nackdelar med det? Att jag uttryckte att jag tycker att de som beslutar om detta ska ha rejält på benen så att det inte blir som i Tyskland där man nu ansett sig behöva styra upp branschen mer och mer. Jag är nog fan den enda som ens diskuterat detta med öppenhet och mig kallar du vänstertotalitär....

Men du är för jävla dum i huvudet, det enda du vill är att köra din hatretorik. Tala över huvudet på folk. Fuck vad jag är trött på förstoppade gamla gubbar som dig.

Nu kommer du att kontra med hur jävla bra det är att knulla horor bara för att provocera, som om det är det som provocerar mig.

Branschen behöver inte "styras upp mer och mer". Det handlar bara om politiska eftergifter till sexköpsmotståndare. New Zeelands avkriminalisering är att föredra framför tysk legalisering. Så lite politisk klåfingrighet som möjligt. Dock finns kondomkrav i båda länderna, vilket är ett löjligt slag i luften. Vuxna människor ska för fan bestämma själva om de vill knulla med eller utan gummi! Inte konstigt att asiatiska och östeuropeiska länder tar över mer och mer.

Jävla moraltrams i västländerna och Sverige i synnerhet. Högskatteländer där precis allt ska förbjudas, och man spottar åt produktiva män. Så går det om man låter kvinnor bestämma för mycket. Nej, den jävla skiten ställer jag inte upp på.

Dessutom ska du vara jävligt tacksam för oss "gubbar". Utan oss bodde du i en grotta.
Citera
2019-10-28, 23:33
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hans personliga vendetta mot kvinnor skriker bara ynkedom.

Ja faktum är att jag funderar på det ibland, även när jag inte skriver här. Vad som gör att det blir så tydligt att det handlar om just avsky mot kvinnor allmänt är det faktum att han inte har bekymmer med några andra samhällskostnader. De flesta människor retar upp sig på kostnaderna t.e.x kriminaliteten drar från budgeten. Där snackar vi pengar, som ökat enormt de senaste 10 åren. Allt från polisen, fängelser, personalen där, åklagare, advokater som staten betalar. Skadestånd till brottslingar o.s.v.
Men det är ju män som drar dessa kostnader, och då spelar det ingen roll antar jag.
Han är fruktansvärt uppenbar. Att han skulle vara nån gammal gubbe med familj tror jag inte på en sekund.
Citera
2019-10-28, 23:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Branschen behöver inte "styras upp mer och mer". Det handlar bara om politiska eftergifter till sexköpsmotståndare. New Zeelands avkriminalisering är att föredra framför tysk legalisering. Så lite politisk klåfingrighet som möjligt. Dock finns kondomkrav i båda länderna, vilket är ett löjligt slag i luften. Vuxna människor ska för fan bestämma själva om de vill knulla med eller utan gummi! Inte konstigt att asiatiska och östeuropeiska länder tar över mer och mer.

Jävla moraltrams i västländerna och Sverige i synnerhet. Högskatteländer där precis allt ska förbjudas, och man spottar åt produktiva män. Så går det om man låter kvinnor bestämma för mycket. Nej, den jävla skiten ställer jag inte upp på.

Dessutom ska du vara jävligt tacksam för oss "gubbar". Utan oss bodde du i en grotta.

Kondomtrams?
Ah du tycker det vore bra att det sprids runt könssjukdomar?
Hur fasen tänker du?
Citera
2019-10-28, 23:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Kondomtrams?
Ah du tycker det vore bra att det sprids runt könssjukdomar?
Hur fasen tänker du?

Det sprids mer könsjukdomar bland gymnasieungdomar än bland sexarbetare och deras kunder. Tycker du vi borde tvinga alla ungdomar att använda kondom?
Citera
2019-10-28, 23:45
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det sprids mer könsjukdomar bland gymnasieungdomar än bland sexarbetare och deras kunder. Tycker du vi borde tvinga alla ungdomar att använda kondom?

Det kanske beror på att det finns just kondomkrav. Tänk innan du skriver
Citera
2019-10-28, 23:47
Medlem
Citat:

Källa på det, tack! Låt mig gissa: du är född på 50-talet, lever ensam och FÖRSTÅR inte varför din fru och barn lämnade dig. Ditt nickname tyckte du, typ 2010, var fyndigt och har - eftersom du inte har några vänner - hållit dig fast vid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in